ارسال سریع پیامک در کسری از ثانیه، مناسب تمام سیستم های تحت وب دارای احراز هویت یا پیامهای ثابت دارای متغییر و البته حساس به زمان است. مهم  است تمام ارسال هایی که به زمان وابستگی دارند و یا برای احراز هویت مورد استفاده قرار می گیرند جزو ارسال های بدون محدودیت و سریع هستند. در سیستم های احراز هویت و یا ثبت نامی برای استفاده مشترکین از امکانات پیامکی حاوی کد ارسال می شود و مدت زمانی برای ورود آن در نظر گرفته می شود .

معمولا مدت زمان در نظر گرفته شده برای ورود کد کمتر از یک دقیقه می باشد و به طبع ارسال پیامک حاوی آن کد در کمتر از زمان مشخص شده الزامی و ضروری می باشد. از طرفی وجود سرویس ارسال سریع و اطمینان از ارسال به تمام شماره موبایل های فعال در بستر مخابراتی جزو الزامات می باشد.

ارسال سریع پیامک در کسری از ثانیه:

شرکت ایده پردازان با در نظر داشتن شرایط ذکر شده و با قدرت و دانش انحصاری خود توانسته است سرویس ارسال سریع پیامک در کسری از ثانیه را تحت نام ” وب سرویس ارسال سریع پیامک ” معرفی و ارائه نماید.

ارسال پیامک های حاوی کدهای احراز هویت و یا فعال سازی مابین 400 تا 500 میلی ثانیه ارسال شده و به گوشی مخاطبین تحویل داده خواهند شد. با توجه به لزوم ارسال بدون محدودیت آن وجود خط خدماتی  و البته با تعداد 7 رقم ، به این سرویس با ارزش قدرت بیشتری بخشیده است.

قابلیت ارسال سریع پیامک در کسری از ثانیه دارای دو سرویس ارزشمند ارسال می باشد.

  • احراز هویت : تمام سرویس های سایت ها در ثبت نام، وجود احراز هویت در اپلیکیشن های پیام رسان و یا خدماتی، بررسی صحت شماره موبایل های وارد شده در ثبت نام و روشن بودن آن ها ( در صورتی که احراز هویت توسط کد عددی باشد ) می تواند ازین سرویس استفاده نماید.
  • متن ثابت با متغییر های از پیش تعیین شده : پیام های خرید سایت ها، ارسال نام کاربری و رمز عبور، متن ارسال فاکتور ها و … جزو  ارسال پیامک به همراه قالب می باشند. وجه مشابهت تمام این پیام ها در این که قسمتی از متن ثابت بوده و به صورت عمومی برای تمام افراد استفاده می شود و بخش متغییر آن که مشخص کننده تفاوت ان متن بین افراد است.

به طور مثال متن پیامک ” با تشکر از خرید شما، فاکتور خریدتان به مبلغ {price} صادر گردید” می تواند نمونه خوبی برای این سرویس باشد. متن ارسال فاکتور ثابت و بخشی از آن متغییر است.

دانشنامه های بعدی راهنمای فنی هریک ازین سرویس های منحصر به فرد ارائه شده از شرکت ایده پردازان می باشد.