بسیاری از اشخاص که قصد دارند ارسال پیامک انبوه را دارند، اطلاعی ندارند که پنل پیامکی چیست و چگونه می‌توان با آن ارسال اس ام اس انجام داد؟ چنین امکانی برای اغلب کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین یک فرصت استثنائی به حساب می‌آید. برای راهنمایی بیشتر در ادامه‌ی این مقاله هرآنچه نیاز است درباره‌ی ارسال پیام‌کوتاه و خرید پنل پیامکی خدماتی بدانید را توضیح خواهیم داد:

پنل پیامکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس پیام کوتاه (SMS) سرویسی از شبک‌های تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکه‌های تلفن همراه است که یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهه‌های اخیر بوده است. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های زیادی در اینترنت برای تبلیغات فراهم شد. روش‌هایی که امکان برقراری ارتباط سریع، دقیق و حرفه‌ای را در ابعاد بزرگ برای مشاغل ایجاد می‌کند. یکی از مفیدترین این سیستم‌ها سرویس ارسال پیام کوتاه است. سرویس ارسال پیامک یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت و ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب و اهداف تجاری استفاده می‌شود.

اکثر پنل های پیامکی نرم افزار تحت وب دارند یعنی جهت استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، نرم افزار ویندوزی نیز ارائه می‌دهند که به اتصال اینترنت نیازی ندارند.

ویژگی‌های پنل‌های پیامکی

در گذشته برای ارسال انبوه پیامک از موبایل استفاده می‌شد. ارسال پیامک با موبایل کاری بسیار زمان‌بر بود، ولی امروزه سامانه ارسال و دریافت پیامک یا همان پنل پیامکی کار را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید به حجم بالایی از شماره‌ها در یک لحظه ارسال پیامک انجام دهید.

با کمک چنین سیستمی می‌توانید صدها و هزاران پیام کوتاه را بدون کوچکترین تلاشی و فقط در چند لحظه برای مخاطبین خود ارسال کنید. پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.

نکته‌‌ی مهم: نرم افزار پنل پیامکی هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است و خدمات مختلفی در هر پنل انجام می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که سرویس وب، ارسال پیامک را حتی از ارتباطات مشابه دیگر در اینترنت بسیار مفیدتر می‌کند. به معنی که کاربران برای دریافت این پیام‌ها به هیچ‌گونه اینترنت یا ابزار خاصی احتیاج ندارند. مخاطبین ممکن است در طول روز زمان زیادی را بدون اتصال به اینترنت سپری کنند. بنابراین بهترین یا شاید تنها راه موثر برای برقراری ارتباط با آن‌ها در چنین شرایطی پیامک است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با مخاطبی تماس بگیرید که تلفن همراه ساده‌ای دارد (حتی بدون اتصال به اینترنت). چنین سیستم جامع و قدرتمندی منجر به ظهور حتی یک موضوع جداگانه به نام بازاریابی پیامکی در دنیای تجارت دیجیتال و حتی سنتی شده است.

پنل پیامکی شامل دو نوع پنل کاربری و خدماتی است که اغلب کسب و کارها از آن استفاده می کنند.

پنل اس ام اس چگونه کار می‌کند؟

در مجموع، دو نوع پنل پیام کوتاه وجود دارد:

  • پنل پیامکی کاربری
  • پنل پیامکی خدماتی

پنل پیام کوتاه به کاربرانی محدود می‌شود که می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی یا پیام‌های گاه و بیگاه را ارسال کنند. اما پنل پیامکی خدماتی یکی از روش‌های کسب درآمد است. با استفاده از این پنل و امکانات آن می‌توانید به کاربران نامحدودی پیامک ارسال کنید و از ارسال‌های انبوه کسب درآمد داشته باشید.

برخی از پنل‌ها ارسال و دریافت را با هم ندارند و فقط ارسال پیامک انجام می‌شود. دیگر پنل‌ها تنها ارسال انبوه دارند و ارسال تکی را پشتیبانی نمی‌کند. در مواردی پنل اس ام اس فقط امکانات پایه را دارد و ماژولی در سامانه وجود ندارد. برخی از پنل‌ها فقط با یک اپراتور به خصوص کار می‌کنند و قدرت انتخاب شماره اختصاصی را به کاربر نمی‌دهند. قیمت پنل پیامکی و تعرفه پیامک در هر سامانه با سامانه دیگر متفاوت است. همچنین سرعت ارسال پیامک نیز در هر سامانه با سامانه دیگر تفاوت دارد. ممکن است اختلال در یک سامانه کم باشد و در پنل دیگر اختلال زیادی وجود داشته باشد و ….

چرا باید پنل پیامکی خدماتی داشته باشیم؟

همه مشاغل برای جذب مخاطب و ایجاد ارتباط بین مشتریان خود نیاز به خرید بهترین پنل پیامکی با تعداد دلخواه دارند. شما می‌توانید با خرید یک پنل پیامکی برای جلب وفاداری مشتری، ارائه تخفیف به آن‌ها، اطلاع‌رسانی از حراج‌ها و یا تبریک تولد مشتریان یا مناسبات دیگر استفاده کنید.

کار با پنل پیامکی از طریق سرویس های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه آسان و سریع است و هزینه کمی دارد.

همانطور که می‌دانید زندگی امروز ما بدون تلفن‌های همراه غیرممکن است. طبق آمار رسمی، ۹۵ درصد مردم از انواع گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند. ۹۸٪ از کاربران تلفن همراه همیشه گوشی تلفن خود را همراه خود دارند و جالبتر اینکه ۸۹٪ از افراد هنگام خواب و به محض بیدار شدن تلفن همراه خود را چک می‌کنند. به همین دلیل است که بازاریابی مبتنی بر موبایل (اس ام اس مارکتینگ) به یکی از مهمترین استراتژی‌های بازاریابی در جهان تبدیل شده است. برای همه مشاغلی که می‌خواهند برند خود را در دنیای آنلاین و بازار معرفی کنند، استفاده از تبلیغاتی که روی صفحه گوشی برای هر شخص نشان داده می‌شود بهترین راه حل است.

برای این منظور می‌توانید از پنل ارسال پیامک برای ارسال تبلیغات خود بدون واسطه، باز هزینه‌ی کم و سرعت بالا استفاده کنید.

کاربرد پنل خدمات پیام کوتاه در مشاغل

  • وب سایت‌ها و فروشگاه های آنلاین: اگر یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین دارید که نیاز به تأیید کد پیام کوتاه یا اطلاع از خریدها و اعلان‌ها به پنل پیامک دارد، می‌توانید از پنل خدمات پیام کوتاه استفاده کنید. 
  • پنل سرویس پیام کوتاه اپلیکیشن‌ها: برای ارسال کد تأیید برای اپلیکیشن‌ها می‌توانید از پنل خدمات پیام کوتاه استفاده کنید.
  • مدارس، دفاتر و سازمان‌ها: مدارس، ادارات و سازمان‌ها، از مشاغل کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ، باید تبلیغات و اطلاعات خود را به کاربران و دانشجویان خود ارسال کنند. پنل سرویس پیام کوتاه این نیاز را برآورده می‌کند.

چگونه پنل پیامکی بخریم؟

با در نظر گرفتن موارد بالا می‌توانید پنل پیامکی مناسب را جهت استفاده انتخاب نمایید و پس از بررسی کامل اقدام به خرید نمایید. برای اطلاع از نحوه استفاده از سامانه ارسال اس ام اس ایده پردازان می‌توانید با شماره 0212853 تماس حاصل نمایید یا از داخل پنل پیامکی راهنمای استفاده از سامانه را دانلود کنید.

پنل پیامکی sms.ir در عین داشتن تمام  ماژول‌های سامانه پیامکی کاربردی و کامل بودن امکانات، بسیار ساده طراحی شده است تا تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند و محدود به قشر خاصی نباشد.

 

پنل پیامکی چیست؟

به سرویس ارائه دهنده ی پیامکی که کاربر در آن می تواند به ارسال انبوه پیام کوتاه داشته باشد پنل پیامکی گفته می شود.

چرا برای کسب و کارها استفاده از پنل پیامکی ضروری است؟

کسب و کارها و انواغ مشاغل آنلاین می‌توانند با پیامک انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی خود را در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارسال کنند.

مزایا و ویژگی پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.