تفاوت پیامک سفید و خطوط اختصاصی خدماتی می تواند مرجع دقیقی برای کاربران و ارسال کنندگان پیامک در تشخیص تفاوت ها و برتری هایشان باشد. ماژول پیامک سفید و یا همان باشگاه مشتریان امکانی است که دارای خط خدماتی برای ارسال پیام های اطلاع رسانی حتی به شماره هایی که ردیافت پیامک را مسدود نموده اند ؛ می باشد. در مقابل با توجه به شرایط اعلام شده از مراجع قانون گذار می توان مطابق قوانین روز خطوط اختصاصی را تبدیل به خطوط اختصاصی خدماتی نمود.

انتخاب این مورد که از پیامک سفید استفاده شود یا شماره اختصاصی خدماتی شده بدون دانستن تفاوت ها انتخاب مشکلی است. حتی تا این اندازه که اگر انتخاب اشتباهی صورت گیرد بازخورد آن را در نارضایتی کاربران هر مجموعه مشاهده کرد.

به همین دلیل خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند تا با درک تفاوت پیامک سفید و خطوط اختصاصی خدماتی بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید:

تفاوت پیامک سفید و خطوط اختصاصی خدماتی :

برای دریافت قابلیت خدماتی شدن خط اختصاصی خود ابتدا باید واجد شرایط مراجع قانونی باشید. دارای کد اقتصادی ، شناسه ملی و شماره ثبت بودن مرجع هویت حقوقی کار شما می باشد.

در همین ابتدای امر بسیاری از شرکت ها ، مدارس ، باشگاه ها، آموزشگاه ها، هیات و …. از جمله گروه هایی هستند که نمی توانند واجد شرایط اپراتور باشند و به همین راحتی اطلاع رسانی به کاربران و مشتریان خود را از دست خواهند داد.

از طرفی همراه با تعهد نامه می بایست وجه تضمین تعهد هم به صورت سفته به اپراتور مربوط به خط ارسال شود و با دلیل بالا بودن مبالغ آن بسیاری از واجدین شرایط هم از لیست حذف خواهند شد.

دیگر نمی توانید به مشتریان و کاربران خود پیام های اطلاع رسانی ارسال نمایید و درصد بالایی مشتری ناراضی خواهید داشت. به همین راحتی برند و اصول مشتری مداری شما نمی تواند آن ها را راضی نگه دارد.

به دنبال یک راه ساده و نجات باشید.

پیشنهاد ما برای تمام شرکت و افرادی که نمی تواند واجد شرایط دریافت خط خدماتی باشند پیامک سفید است. پیامک سفید خود دارای خط خدماتی است که با شرایط و قوانین مطابق با مراجع مرتبط ، اجازه ارسال به شماره های مسدود را خواهد داشت و به راحتی میتوان بدون ارسال پیام های تبلیغاتی و نامرتبط به مشتریان و مخاطبین خود پیام های اطلاع رسانی که منتظر دریافتش هستند را ارسال نمود.