امکان استفاده http post در پیامک سفید امکان ارسال از طریق URL برای تمام افزونه های و یا برنامه هایی است که قابلیت اتصال و ارسال http post دارند. پیامک سفید که با نام ماژول باشگاه مشتریان در اختیار کاربران قرار می گیرد دسترسی استفاده وب سرویسی را نیز دارد. حال برای پیاده سازی وامکان استفاده از http post در پیامک سفید از آدرس ارائه شده  در امکانات وب سرویس آن استفاده نمود و یا اینکه از کدهای برنامه نویسی بهره برد.

پیامک سفید ماژول منحصر به فرد ارائه شده از شرکت ایده پردازان می باشد که قابلیت ارسال پیام های اطلاع رسانی را به تمام شماره های مشتریان شما فراهم می نماید. این ماژول قابلیت ارسال پیام های اطلاع رسانی را به تمام شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند داراست و از نظر وب سرویسی مهم …

حال بسیاری از برنامه نویسان جهت اتصال برنامه ها و یا پروژه های خود نیاز به http post در پیامک سفید دارند و راهکار آن در ادامه و هم چنین نحوه استفاده از آن اعلام خواهد شد :

 

امکان استفاده http post در پیامک سفید :

 

در ابتدا و با توجه به قوانین ماژول پیامک سفید کاربران باید به بخش مخاطبین اضافه شوند.

 

تمام کاربران گرامی مقدار loginDomain را می توانند ip.sms.ir قرار دهند.

پارامترهای USER،PASS  همان نام کاربری و رمز عبور شما برای ورود به سامانه هستند.

جهت اعلام اطلاعات کاربر مورد نظرتان می توانید پارامترهایی مانند prefix  ( پیشوند )،  first name ( نام ) ، lastname( نام خانوادگی ) و mobile ( شماره موبایل )را وارد نمایید . در بین تمام این پارامترها ورود شماره موبایل الزامی می باشد.

پس از ورود اطلاعات کاربر می توانید به آن ها ارسال پیامک داشته باشید.

در زمان ارسال تنها کافیست تا شماره موبایل گیرنده ( همان کاربری که در قسمت کاربران اضافه شده است ) و متن مربوط به کاربر را مشخص نمایید.

در وب سرویس پیامک سفید لزومی به ارائه شماره ارسال کننده نمی باشد و اطلاعات از طریق همان نام کاربری و رمز عبور بررسی خواهد شد .