بسته های اینترنت ایرانسل مناسب تمام افرادی است که با حجم های متفاوت از امکان اتصال به اینترنت سیم کارت خود می خواهند استفاده نمایند . با توجه به حجم و پهنای باند مورد استفاده ممکن است که دارندگان سیم کارت های ایرانسل نیاز به پیشنهادات متفاوت و بسته های متغیر داشته باشند.

بسته های اینترنت با کمترین حجم ها  تا بیشترین حجم ها را می توان در وب سایت رسمی ایرانسل مشاهده نمود. در سایت رسمی اپراتور ایرانسل قسمت خرید بسته ها جهت خرید آنلاین آن ها وجود دارد. البته می توانید از رمز های USSD ایرانسل نیز استفاده نمایید.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های اینترنت ایرانسل و دستیابی به آن :

اکثر سیم کارت های 3G ایرانسل به 4G یا LTE تبدیل شده اند و بسته های متفاوتی برای دارندگان سیم کارت های LTE ایرانسل ارائه شده است.

علاوه بر خرید آنلاین بسته ها در صفحه مشترکان شخصی به راحتی می توان با خرید بسته های شگفت انگیز و تخفیفی با کدهای دستوری در کسری از ثانیه اینترنت خود را شارژ نمایید.

رمز *555# تمام امکانات را به شما نمایش می دهد که یکی از آن ها اینترنت می باشد. در واقع با شماره گیری *555*5# می توانید از بسته های زمان دار و حجمی اینترنت ایرانسل استفاده نمایید. در صورتی که پهنای باند استفاده شود و یا مدت زمان استفاده از آن به اتمام برسد می بایست مجددا اقدام به خرید پکیج نمایید.

البته اگر به سایت ایرانسل و بخش مشترکان شخصی ، بسته ها و سپس بسته های اینترنت همراه را انتخاب نمایید می توانید با انواع پیشنهادات مربوط به سیم کارت های LTE آشنا شوید.

 

راه دوم نیز اطلاع یافتن از بسته های با تخفیف ایرانسل از طریق شماره گیری *4444*2# می باشد .

پس از فعال سازی بسته ها در کمترین زمان می توانید با روشن نمودن اتصال به شبکه گوشی از حجم بسته خریداری شده بهره مند شوید.

با توجه به ریسپانسیو بودن سایت sms.ir و کارکرد ساده آن توسط گوشی و تحت وب بودنش به راحتی در زمان فعال سازی بسته خود از سامانه ارسال پیامک خود استفاده کنید.