تفاوت نمایندگی مستقل با همکاری در فروش

افرادی که با شرکت ایده پردازان جهت دریافت نمایندگی تماس می گیرند این سوال برای آن ها پیش می آید که تفاوت نمایندگی مستقل با همکاری در فروش یا همان کسب درآمد چیست و کدام یک از آن ها بهتر است ؟

نمایندگی همکاری در فروش ، نمایندگی جدید شرکت ایده پردازان می باشد و تا کنون شرکت دیگری این نمایندگی را ارائه نداده است .

در نمایندگی کسب درآمد یا همکاری در فروش تمامی افراد جامعه می توانند فروش را انجام دهند و بدون اختصاص وقت و صرف هزینه از فروش خود سود دریافت نمایند .

در این مقاله به تفاوت های نمایندگی مستقل با همکاری در فروش می پردازیم :

  • جهت دریافت نمایندگی مستقل می بایست 600000 تومان هزینه پرداخت نمایید و هرسال نیز 60% مبلغ اولیه بابت تمدید نمایندگی از شما اخذ می گردد ، اما در نمایندگی کسب درآمد هیچ گونه هزینه اولیه ای از شما اخذ نمی گردد .
  • پشتیبانی کاربران نماینده در نمایندگی مستقل بر عهده خود نماینده می باشد اما در نمایندگی همکاری در فروش بر عهده شرکت ایده پردازان است .

نکته : همانطور که می دانید پشتیبانی پنل امری زمان بر و هزینه بر می باشد و شما با دریافت نمایندگی همکاری در فروش علاوه بر مزیت های دیگر از این ویژگی مهم نیز برخوردار می شوید .

  • در نمایندگی مستقل اگر کاربر نماینده بخواهد حساب خود را شارژ نماید ، حتما می بایست نماینده به میزان کافی حسابش موجودی داشته باشد تا شارژ کاربر را بتواند افزایش دهد ، اما در نمایندگی کسب درآمد میزان شارژ نماینده اهمیتی نداشته و کاربر نماینده به هر مقدار دلخواه می تواند حساب خود را شارژ نماید .
  • در نمایندگی مستقل تمامی تنظیمات مالی اعم از تعرفه پیامک ، هزینه پنل ، هزینه ماژول ها ، تعیین بسته های پیامک و … توسط نماینده تعریف می گردد ولی در نمایندگی همکاری در فروش تمامی قیمت ها توسط ایده پردازان تعیین می شود .
  • با توجه به پاراگراف قبل میزان سود در نمایندگی مستقل محدودیت ندارد اما در نمایندگی کسب درآمد یک بازه مشخصی اعلام شده است .
  • در نمایندگی مستقل امکان تعریف دامین یا ساب دامین میسر می باشد و کاربران می توانند از آدرس خود نماینده لاگین را انجام دهند ، در این نمایندگی هیچ گونه نامی از ایده پردازان نمایش داده نمی شود ، اما در نمایندگی کسب درآمد کاربر نماینده هیچ نامی از نماینده مشاهده نمی نماید و حتی شاید متوجه نشود که شخصی از پرداخت هایش سود دریافت می نماید .