تمدید سامانه و خطوط اختصاصی

پنل های ارسال پیامک نیاز به تمدید دارند .

اما چگونگی تمدید و مراحل آن در هر سامانه با روش مختص آن شرکت صورت می پذیرد .

برخی از سامانه های ارسال پیامک از کاربران خود در پایان سال هزینه تمدید دریافت می نمایند و این هزینه کاملا متفاوت می باشد و مبلغ مشخصی ندارد .

تعدادی از کاربران این احساس را دارند ، پنلی که با هزینه تمدید می گردد بهتر یا کامل تر می باشد .

پنل های پیامک با یک دیگر تفاوت دارند و امکان دارد یک پنل نسبت به پنل دیگری عملکرد بهتری داشته باشد اما هزینه تمدید پنل ، معیار مناسبی برای این سنجش نمی باشد .

سامانه ای که هزینه تمدید دریافت می نماید از لحاظ مالی در سدد دریافت سود بیشتر می باشد .

شرکت ایده پردازان در ابتدا فعالیت خود بابت پنل ها هزینه اولیه و تمدید سالیانه دریافت می نمود ، اما از سال 93 و با ارائه پنل های جدید هزینه تمدید و هزینه اولیه ای از کاربران دریافت نمی گردد و تمدید پنل کاملا رایگان صورت می پذیرد .

کاربران تنها می بایست در زمان تمدید خود وارد پنل کاربریشان شوند و از منو تنظیمات گزینه تمدید سامانه را انتخاب نمایند .

در این بخش تنها با آپلود تصویر کارت ملی خود سامانه پیامکیشان یکسال دیگر مجددا تمدید می گردد .

در نظر داشته باشید کاربرانی که نتوانند در روز تمدید یا قبل از آن تمدید سامانه خود را انجام دهند می توانند بعد از تاریخ تمدیدشان نیز اقدام نمایند و مشکلی برای آن ها ایجاد نمی گردد ، زیرا ایده پردازان محدودیت زمانی برای تمدید پنل مشخص نکرده است .

علاوه بر تمدید پنل ، خطوط اختصاصی شما نیز نیاز به تمدید دارند .

و تنها با چند کلیک ساده تمدید شماره یا شماره های اختصاصی پنلتان صورت می پذیرد .

شایان ذکر می باشد که ممکن است زمان انقضای پنل با زمان انقضای خطوطتان متفاوت باشد .

به طور مثال پنل را در اردیبهشت ماه ثبت نام نموده اید اما شماره خود را در شهریور ماه خریداری نموده باشید .

تمدید خطوط و پنل هر دو به صورت سالیانه صورت می پذیرد .

جهت تمدید شماره به منو تنظیمات مراجعه نمایید .

در این منو ، زیر منو تمدید خطوط را برگزینید .

روی شماره منقضی شده کلیک کرده و گزینه تمدید را انتخاب نمایید .

پس از چند دقیقه شماره شما تمدید می گردد .

لازم به ذکر است که تمدید سامانه و شماره اختصاصی در ساعات اداری با سرعت بیشتری انجام می گردد .