تمدید سامانه و خطوط اختصاصی
پنل های ارسال پیامک نیاز به تمدید دارند .
اما چگونگی تمدید و مراحل آن در هر سامانه با روش مختص آن شرکت صورت می پذیرد .
برخی از سامانه های ارسال پیامک از کاربران خود در پایان سال هزینه تمدید دریافت می نمایند و این هزینه کاملا متفاوت می باشد و مبلغ مشخصی ندارد .
تعدادی از کاربران این احساس را دارند ، پنلی که با هزینه تمدید می گردد بهتر یا کامل تر می باشد .
پنل های پیامک با یک دیگر تفاوت دارند و امکان دارد یک پنل نسبت به پنل دیگری عملکرد بهتری داشته باشد اما هزینه تمدید پنل ، معیار مناسبی برای این سنجش نمی باشد .
سامانه ای که هزینه تمدید دریافت می نماید از لحاظ مالی در سدد دریافت سود بیشتر می باشد .
شرکت ایده پردازان در ابتدا فعالیت خود بابت پنل ها هزینه اولیه و تمدید سالیانه دریافت می نمود ، اما از سال 93 و با ارائه پنل های جدید هزینه تمدید و هزینه اولیه ای از کاربران دریافت نمی گردد و تمدید پنل کاملا رایگان صورت می پذیرد .
کاربران تنها می بایست در زمان تمدید خود وارد پنل کاربریشان شوند و از منو تنظیمات گزینه تمدید سامانه را انتخاب نمایند .
در این بخش تنها با آپلود تصویر کارت ملی خود سامانه پیامکیشان یکسال دیگر مجددا تمدید می گردد .
در نظر داشته باشید کاربرانی که نتوانند در روز تمدید یا قبل از آن تمدید سامانه خود را انجام دهند می توانند بعد از تاریخ تمدیدشان نیز اقدام نمایند و مشکلی برای آن ها ایجاد نمی گردد ، زیرا ایده پردازان محدودیت زمانی برای تمدید پنل مشخص نکرده است .
علاوه بر تمدید پنل ، خطوط اختصاصی شما نیز نیاز به تمدید دارند .
و تنها با چند کلیک ساده تمدید شماره یا شماره های اختصاصی پنلتان صورت می پذیرد .
شایان ذکر می باشد که ممکن است زمان انقضای پنل با زمان انقضای خطوطتان متفاوت باشد .
به طور مثال پنل را در اردیبهشت ماه ثبت نام نموده اید اما شماره خود را در شهریور ماه خریداری نموده باشید .
تمدید خطوط و پنل هر دو به صورت سالیانه صورت می پذیرد .
جهت تمدید شماره به منو تنظیمات مراجعه نمایید .
در این منو ، زیر منو تمدید خطوط را برگزینید .
روی شماره منقضی شده کلیک کرده و گزینه تمدید را انتخاب نمایید .
پس از چند دقیقه شماره شما تمدید می گردد .
لازم به ذکر است که تمدید سامانه و شماره اختصاصی در ساعات اداری با سرعت بیشتری انجام می گردد .
نظرات کاربران