مشاهده پرداختی ها در پنل پیامک

کلیه شارژ هایی که کاربران و نمایندگان ایده پردازان در پنل پیامک خود پرداخت می نمایند اعم از شارژ آنلاین یا درج فیش واریزی در پنل کاربری خودشان نمایش داده می شود .

جهت مشاهده این منو می توانید از منو های سمت چپ سامانه ، گزینه اطلاعات مالی را انتخاب نمایید و سپس زیر منو مشاهده پرداختی ها را برگزینید .

در صفحه باز شده تمامی پرداخت هایی که از ابتدا ایجاد حسابتان واریز نموده اید به شما نمایش داده می شود .

جهت پیگیری وضعیت پرداختی نیز به همین منو می توان مراجعه نمود .

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید رنگ وضعیت نشان دهنده وضعیت پرداخت شما می باشد .

رنگ سبز نشان دهنده پرداخت موفق می باشد و حسابتان شارژ شده است.

رنگ قرمز بدین معنا است که پرداخت شما ناموفق بوده و شارژی انجام نشده است .

رنگ زرد نشان دهنده معلق بودن وضعیت پرداخت آنلاین شما یا درج فیشتان می باشد و باید منتظر بمانید تا وضعیت آن به سبز یا قرمز تغییر کند .

توجه داشته باشید که اگر مبلغ شارژ حسابتان را کارت به کارت کرده باشید می بایست در پنل خود فیش پرداختی را درج نمایید .

برای درج فیش چند نکته مهم وجود دارد :

اول اینکه در انتخاب بانک ، بانک مقصد را اعلام نمایید . به طور مثال شما از کارت پارسیان خود به کارت ملی مدیر عامل شرکت ایده پردازان مبلغی را واریز نموده اید حال در انتخاب بانک می بایست بانک ملی را انتخاب نمایید .

دوم اینکه تاریخ پرداخت خود را به صورت دقیق درج نمایید ، زیرا فقط پرداختی های همان تاریخی که شما اعلام می نمایید بررسی می گردد  در وصورتی که تاریخ همخوانی نداشته باشد فیش شما تایید نخواهد شد .

سوم اینکه شماره فیش یا کد رهگیری پرداختتان را حتما درج کرده و همچنین مبلغ را به ریال وارد نمایید .

چهارم اینکه بعد از درج فیش واریزی حداقل 20 دقیقه تایید فیشتان زمان خواهد برد که این روند در ساعات اداری با سرعت بیشتری نسبت به ساعات غیر اداری انجام می شود .

شایان ذکر می باشد اگر در پرداخت آنلاین مبلغ از حساب شما کسر شود و پنلتان شارژ نشود ، این باگ از سمت درگاه بانک می باشد و طی 2 الی 48 ساعت آینده به حسابتان بازگشت داده می شود .

در نظر داشته باشید که در این منو امکان دریافت خروجی اکسل نیز میسر است و می توانید از پرداختی های خود خروجی دریافت نمایید .