پشتیبانی پنل پیامک

تمامی سامانه های ارسال پیامک بعد از فروش پنل نیاز به ساپورت یا همان پشتیبانی دارند .

اصولا نرم افزار ها نیاز به پشتیبانی دارند .

اما برخی از مجموعه ها که پنل ارائه می دهند این امکان را برای کاربرانشان فراهم نکرده اند و این موضوع باعث می شود که هیچ زمان به رضایت مندی کامل مشتریانشان دست نیابند .

شرکت ایده پردازان از ابتدای راه اندازی سایت sms.ir نرم افزار را ساپورت کرده و همواره پشتیبانی پنل را ارائه داده است و شاید یکی از دلایل تداوم مجموعه هایی که در بخش خدمات فعالیت می نمایند همین مورد باشد .

ارتباط با بخش پشتیبانی سامانه ارسال پیام کوتاه ایده پردازان به سه طریق انجام می شود :

  • ارسال تیکت
  • تماس با شرکت
  • ارسال ایمیل

تیکت همان مکاتبه می باشد ، که شما درخواست یا موارد خود را به صورت کتبی برای ما ارسال می نمایید .

بخش درج تیکت در پنلتان قرار داده شده است که می توانید از منو خدمات مشتریان زیر منو درخواست پشتیبانی را انتخاب کرده و تیکت خود را درج نمایید .

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید تیکت ثبت نمایید .

در درج تیکت ابتدا نوع مشکل ، موضوع ، بخش مربوطه و الویت را مشخص نمایید سپس متن خود را تایپ نموده و ثبت نمایید .

پاسخ تیکت شما در سریع ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد و می توانید روی گزینه (مشاهده جزئیات) کلیک نمایید تا پاسختان نمایش داده شود .

در صورتی که موضوع تیکت شما زمان بر باشد در دست بررسی قرار خواهد گرفت و پس از بررسی لازم پاسخ خدمت شما اعلام خواهد شد .

در تماس با شرکت ، کارشناسان ایده پردازان از ساعت 8 صبح تا ساعت 20:30 پاسخگو شما خواهند بود .

در نظر داشته باشید که انجام موارد اداری اعم از درخواست نامه ، فاکتور ، انتقال شارژ ، خرید برخی از شماره ها و موارد این چنین تنها در ساعات اداری یعنی 9 صبح تا 5 بعد از ظهر انجام خواهد شد .

شایان ذکر است که شماره پشتیبانی شرکت 0212853 می باشد .

همچنین شما می توانید برای پشتیبانی در صورتی که پنل ندارید از طریق ارسال ایمیل مورد خود را اعلام نمایید .

ایمیل ها نیز در اسرع وقت پاسخ داده می شود ، اما الویت پاسخگویی تیکت بالاتر از ایمیل می باشد .

در صورت تمایل به ارسال ایمیل می توانید درخواست خود را به ایمیل info@sms.ir  ارسال نمایید .