کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! برای اطلاعات بیشتر و راه‌های جایگزین، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

نكته : با توجه به رونمايي سامانه پيامك سفيد در اسفند ماه 1396 كه نسخه جديدي از باشگاه مشتريان مي باشد ،‌ علاوه بر روش زير مي توانيد پيامك سفيد به سادگي چند كليك ساده فعال نماييد .

جهت فعالسازي پيامك سفيد اينجا را كليك نماييد .

 

چگونه به باشگاه مشتریان ارسال پیامک انجام دهیم ؟ (2)

پس از پر کردن تمامی 6 فیلد تنظیمات اولیه ، متن ارسالی به مخاطب پس از عضویت و لغو عضویت در پایین کادر به شما نمایش داده می شود . متن های نمایش داده شده در این بخش با توجه به مواردی که شما در تنظیمات وارد نموده اید ارسال می شود و هر تغییراتی در تنظیمات انجام شود در این قسمت نمایش داده می شود و می توانید متن خود را چک یا اصلاح نمایید .

پس از بررسی متن ارسالی به مخاطب پس از عضویت و لغو عضویت روی گزینه ثبت تنظیمات و فعالسازی باشگاه مشتریان کلیک نمایید تا وارد درگاه شوید و هزینه خرید شماره باشگاه مشتریان را پرداخت نمایید . ( هزینه شماره باشگاه مشتریان در حال حاضر 48000 تومان می باشد .)

وارد کردن مخاطبین باشگاه مشتریان : پس از ثبت تنظیمات اولیه باید شماره مخاطبان خود را وارد باشگاه مشتریان نمایید ، جهت انجام این امر 2 راه وجود دارد .

راه اول : مخاطب شما کلید واژه عضویت را به شماره باشگاهتان ارسال نماید و وارد دفترچه تلفن باشگاه شود .

راه دوم : شما از طریق افزودن مخاطب جدید به صورت تکی / گروهی با از طریق ایمپورت از فایل اکسل مخاطبان خود را وارد نمایید .

ارسال پیامک به مخاطبین باشگاه : در مرحله پایانی می توانید متن خود را به مخاطبانتان ارسال کنید و این مرحله همانند ارسال پیامک ساده انجام می شود با این تفاوت که شماره مخاطبانتان را تنها می توانید از دفترچه تلفن انتخاب نمایید .

نکته 1 : در هر دو حالت عضویت مخاطب متن پیامک عضویت برای مخاطب شما ارسال می شود .

نکته 2 : در صورتی که شماره مخاطبان شما در دفترچه تلفن عادی پنلتان ذخیره شده است و تمایل دارید که همان شماره ها در دفترچه تلفن باشگاه مشتریانتان ذخیره شود می توانید از گزینه انتقال از دفترچه تلفن استفاده نمایید .

نکته 3 : برای وارد کردن مخاطب در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان تنها شماره موبایل الزامی می باشد و بقیه اطلاعات به صورت اختیاری وارد می شود .

نکته 4 : در پایان متن ارسالی به مخاطب کلید واژه لغو عضویت وجود دارد .

نکته 5 : در صورتی که تمایل به وارد کردن مخاطبانتان از طریق فایل اکسل را دارید باید از فایل نمونه پنل استفاده کنید و شماره های خود را در فایل نمونه وارد کرده و در بخش مورد نظر ایمپورت نمایید .

نکته 6 : این ماژول برنامه نویسی و ایده شرکت ایده پردازان بوده و تا کنون شرکت دیگری این خدمت را ارائه نداده است و تنها راه ممکن ارسال به شماره های بلک لیست برای افراد حقیقی می باشد.

نکته 7 : پرداخت هزینه باشگاه مشتریان فقط از طریق درگاه انجام می شود و امکان کسر از شارژ وجود ندارد .

نکته 8 : جهت تفکیک مشتریانتان در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان می توانید به تعداد دلخواه گروه ایجاد نمایید .

نکته 9 : امکان استفاده از وب سرویس در باشگاه مشتریان وجود دارد .