کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! برای اطلاعات بیشتر و راه‌های جایگزین، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

نكته : با توجه به رونمايي سامانه پيامك سفيد در اسفند ماه 1396 كه نسخه جديدي از باشگاه مشتريان مي باشد ،‌ علاوه بر روش زير مي توانيد پيامك سفيد به سادگي چند كليك ساده فعال نماييد .

جهت فعالسازي پيامك سفي د اينجا را كليك نماييد .

چگونه به باشگاه مشتریان ارسال پیامک انجام دهیم ؟ (1)

در مورد باشگاه مشتریان در مقالات قبل توضیحاتی ارائه شده است و همانطور که گفته شد این ماژول به شماره های بلک لیست ( افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ) ارسال انجام می دهد ، در این مقاله به نحوه استفاده از این ماژول می پردازیم .

جهت استفاده از ماژول باشگاه مشتریان ابتدا باید وارد پنلتان شوید . ( در صورتی که پنل دریافت نکرده اید می توانید در سایت sms.ir   ثبت نام انجام دهید . )

پس از ورود به پنل در منو های سمت چپ گزینه باشگاه مشتریان را انتخاب نمایید ، از این پس 3 مرحله برای ارسال پیام از طریق باشگاه مشتریان باید طی شود :

مرحله اول : وارد کردن تنظیمات اولیه

مرحله دوم : وارد کردن مخاطبین باشگاه مشتریان

مرحله سوم : ارسال پیامک به مخاطبین باشگاه

وارد کردن تنظیمات اولیه : در این پنجره 6 فیلد به شما نمایش داده می شود که توضیحات هر یک به شرح زیر می باشد .

  • انتخاب خط پیش فرض ارسال تنظیمات : امکان دارد در این فیلد چند خط به شما نمایش داده شود و حتی ممکن است فقط یک شماره جهت انتخاب برای شما وجود داشته باشد . زمانی که شما ارسال پیامک انجام می دهید شماره انتخاب شده در این بخش به عنوان شماره فرستنده پیامک روی موبایل مخاطب نمایش داده می شود .
  • کلید واژه لغو عضویت : این کلید واژه به صورت رندوم برای هر کاربر تعریف می شود و امکان انتخاب این کلید واژه از سمت کاربر وجود ندارد . شایان ذکر می باشد در صورتی که مخاطب شما کلید واژه لغو عضویت را ارسال کند از آن پس شما امکان ارسال پیامک به مخاطب را نخواهید داشت .
  • نام شرکت / فروشگاه : در این فیلد باید نام شرکت یا فروشگاه شما وارد شود .
  • کلید واژه عضویت : این کلید واژه توسط خود شما تعیین می شود و مخاطب در صورت ارسال این کلید واژه به شماره باشگاه شما در دفترچه تلفن این بخش ذخیره خواهد شد . لازم به ذکر می باشد در صورتی که توسط خودتان شماره مخاطبان وارد باشگاه شود در پیامک اول عضویت ، این کلید واژه نیز وجود دارد اما نیازی به ارسال کلید واژه عضویت توسط کاربر نمی باشد و همین که پیامک شما را لغو نکند کافی است .
  • پیشوند : در حالت کلی پیشوند باشگاه مشتریان می باشد اما در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد می تواند پیشوند را به کلمه دلخواه تغییر دهد .
  • گروه پیش فرض باشگاه مشتریان : در صورتی که شما چند گروه برای مخاطبانتان تعیین نموده باشید می توانید از این فیلد انتخاب نمایید که کاربرانی که کلید واژه عضویت را ارسال می کنند اتوماتیک در چه گروهی ذخیره شوند .

ادامه مطلب در مقاله بعد ارائه شده است …