استفاده از کد تخفیف در سامانه پیامکی ایده پردازان

استفاده از کد تخفیف در سامانه پیامکی ایده پردازان

در گذشته اعتبار هدیه با ارائه ی یک تعرفه ثابت در یک بازه ی زمانی به صورت جشنواره در سامانه پیامکی ایده پردازان خدمت کاربران عزیز ارائه می گردید. در سامانه ی جدید با ارائه کد تخفیف به کاربران می توان تخفیفی مجزا برای هرکاربر با توجه به گروه کاربری وی و مبلغ شارژ مد نظرشان در نظر گرفت. در این مقاله روش استفاده از کد تخفیف ارسال شده به کاربران را در پنل پیامکی ایده پردازان آموزش خواهیم داد.

در صورتی که کاربر پنل اس ام اس ایده پردازان هستید و پیامک تخفیف دریافت نموده اید می توانید از طریق طی نمودن مراحل زیر از کد تخفیف تان استفاده نمایید. قبل از شرح مراحل به نکات زیر توجه نمایید :

  1. هر کد تخفیف در بازه ی زمانی اعلام شده قابل استفاده می باشد.
  2. هر کد تخفیفی که به شماره ی همراه شما پیامک می شود مختص به همان پنل با نام کاربری ( شماره ی همراه دریافت کننده پیامک ) می باشد و نمی توان از کد تخفیف پنل دیگری در سامانه پیامکیتان استفاده نمایید.
  3. میزان تخفیف ها بر اساس مبلغ شارژ متفاوت می باشد.
  4. محدودیتی در زمان استفاده از شارژ هدیه وجود ندارد و هر زمان که خواستید می توانید وارد پنل پیامکیتان شده و از اعتبارتان استفاده نمایید.

مراحل استفاده از کد تخفیف :

از منوی اطلاعات مالی ، شارژ حساب به بخش شارژ پیامکی وارد می شویم. مطابق تصویر زیر در بخش مبلغ و یا تعداد پیامک ، مبلغ و یا پیامک مورد نظرتان جهت شارژ را وارد نمایید. ( به طور مثال در تصویر زیر کاربر قصد شارژ پنل خود به مبلغ یک میلیون تومان را دارد )

درگاه را نیز جهت شارژ انتخاب نمایید. سپس گزینه استفاده از کد تخفیف را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه بخش وارد نمودن کد برای شما نمایش داده می شود.

تعداد پیامک هدیه و درصد تخفیف نسبت به شارژ شما در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

شما با وارد نمودن کد تخفیف و کلیک بر روی گزینه ی اعمال کد تخفیف این تعداد پیامک را پس از شارژ پنل پیامکی تان به دست خواهید آورد. در صورتی که کد تخفیف را اعمال کردید و  کد تخفیف شما نا معتبر بود یا کد تخفیف را اشتباه وارد نموده اید یا کد تخفیف شما منقضی شده است.

می توانید پس از شارژ جهت تایید شارژ هدیه ی اعمال شده ، شارژ را از طریق منوی اطلاعات مالی ، تراکنش های مالی مشاهده نمایید.

پیامک های هدیه به صورت مجزا به اعتبار شما افزوده شده است.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین 1397/01/05 پاسخ

    تخفیفی برای نوروز ندارید؟

    • 1397/01/06 پاسخ

      با سلام
      کدتخفیف برای کلیه کاربران به صورت پیامک ارسال شده است.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان