ارسال پیامک از روی نقشه شهر مشهد از امکانات ویژه سامانه پیامک ایده پردازان می باشد ٬‌ با ورود به پنل اس ام اس و انتخاب بخش ارسال پیامک > ارسال از روی نقشه گوگل می توانید از این امکان ویژه بهره مند شوید .

برای ارسال اس ام اس منطقه ای نیازی نیست که دانش فنی خاصی داشته باشید و فقط کافی است که این مراحل را طی نمایید :

۱ – وارد سامانه پیامک و سپس بخش ارسال از روی نقشه گوگل شوید

۲ – شهر مشهد را انتخاب کنید ٬ نقشه گوگل به شما نمایش داده می شود که تقسیم بندی شده است ٬ روی محدوده مورد نظر کلیک نمایید .

۳ – در قسمت پایین صفحه تعداد شماره های موجود در این محدوده به شما نمایش داده می شود ٬‌تعداد مورد نظر خود را تایپ نمایید و بر روی دکمه افزودن به لیست ارسال کلیک نمایید نمایید .

۴ – وارد مرحله بعد شوید و متن پیامکی مورد نظر خود را تایپ نمایید و در مراحل بعد ٬ سایر شماره های مورد نظرتان (مثلا شماره خودتان) را تایپ نمایید و زمان ارسال را تنظیم کنید .

۵ – در مرحله آخر تعداد ارسال به شما نمایش داده می شود ٬ پس از تایید شما پیامک های شما ارسال می شود .

برای مشاهده گزارش ارسالی ها و دانلود گزارش ارسال تمامی شماره ها ٬ به بخش گزارشات ارسال و دریافت > پیامک های ارسالی مراجعه نمایید .

در این بخش روی متن کلیک کنید و بخش گیرندگان را انتخاب کنید تا بتوانید گزارش کامل ارسال خود را مشاهده کنید .

در بخش تراکنش های مالی سامانه پیامک کلیه تراکنش های مالی مربوط به ارسال شما قابل رویت خواهد بود .

البته دقت داشته باشید که علاوه بر این که انجام این مراحل خیلی ساده است و حتی در تک تک بخش ها راهنما نیز در سامانه پیامک وجود دارد ٬ کارشناسان ایده پردازان در ۹ صبح الی ۹ شب به صورت تلفنی و در سایر ساعات از طریق بخش پشتیبانی داخل سامانه پیام کوتاه پاسخگوی شما خواهند بود .

ارسال به یک محدوده خاص قطعا هدفمند بوده و انتخاب محدوده مورد نظر از روی نقشه بسیار ساده می باشد و می توانید از این امکان فوق العاده به سادگی بهره مند شوید ٬ دقت داشته باشید که این امکان روی پنل پایه به صورت رایگان فعال بوده و نیازی نیست که برای فعالسازی این ماژول پیامکی هزینه ای به جز شارژ ارسال بپردازید .