images_article_CreatePanel

روند فعالسازی سامانه پیام کوتاه از طریق تارنمای پیامکی ایران بسیار سریع، آسان و ساده است. اما شاید اگر در این رابطه اطلاعاتی نداشته باشید و تا به امروز از این خدمات استفاده نکرده باشید، نحوه فعالسازی آن برای شما مجهول باشد.

اجازه بدهید این روند را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم.

پس از ورود به سایت SMS.ir ، از گزینه ثبت نام و با تکمیل اطلاعات ضروری و اولیه، درخواست فعالسازی سامانه پیام کوتاه خود را ثبت نمایید. پس از ثبت اطلاعات یک حساب کاربری بلافاصله در سامانه برای شما ثبت می گردد.

اما این کار کافی نیست و هنوز فعالسازی پنل شما به صورت کامل انجام نشده است. برای تکمیل روند ثبت نام، کدفعالسازی که پس از ثبت اطلاعات به شما نمایش داده می شود، را به شماره اعلام شده (300002853) ارسال نمایید. این کد یک عدد 4 رقمی است که برای تایید صحت شماره همراه اعلام شده صورت می پذیرد.

در صورتی که کد به صورت صحیح ارسال شده باشد و پیامکی مبنی بر دریافت کدفعالسازی و فعال شدن سامانه پیامک، برای شما ارسال شد، بدین معناست که مرحله بعدی ثبت نام شما نیز با موفقیت انجام شده است.

حال با نام کاربری ثبت شده (همان شماره همراه خودتان) و رمزعبوری که در زمان ثبت نام تعیین نموده اید، وارد سامانه شوید. اما هنوز امکان استفاده از پنل اس ام اس برای شما فراهم نشده است. در این مرحله باید تمامی اطلاعات خود را به صورت کامل ثبت نمایید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخص و اطلاعات آدرس می باشد.

حتما تمامی اطلاعات خواسته شده در این مرحله را به صورت کامل ثبت نمایید، چون هر گونه نقص در اطلاعات باعث غیرفعال شدن حساب کاربری خواهد شد.

در این مرحله با انتخاب یک شماره پیامکی دلخواه از اپراتور مورد نظر امکان ارسال پیامک برای شما امکان پذیر خواهد شد. پس از فعالسازی حساب کاربری و خط پیامکی، تنها کاری که باید انجام دهید شارژ حساب، آن هم به میزان مورد نیاز خود برای ارسال پیامک می باشد.

در صورتی که در استفاده از سامانه ، در هر بخش دچار مشکلی شدید و یا سوالی برای شما به وجود آمد، از بخش خدمات مشتریان و گزینه پشتیبانی استفاده نمایید تا در اسرع وقت پاسخ آن به شما داده شود.

CreateSMSPanel

CreateSMSPanel

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • amin 1400/05/03 پاسخ

    چگونه باید پیامک کارت خود را فعال کرد

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان