پیامک های مورد نظر را حتما در زمان مناسبی ارسال نمایید ، تا مخاطبانتان از دریافت پیامک شما ناراحت نشوند و تبلیغات منفی برای شما ایجاد نشود ، همچنین دقت داشته باشید که زمان مناسب در طول کل روز نیست .

اگر شما می خواهید بیشترین بازده را از پیامک تبلیغاتی داشته باشید ، باید در زمان مناسبی ارسال پیامک داشته باشید ، مثلا اگر شما شغلی دارید که مرتبط با کلیه اعضای خانواده می باشد ، مثلا یک پارک تفریحی دارید ، بهترین زمان ارسال پیامک تلبیغاتی ، پنج شنبه ها و جمعه ها می باشد ، این انتخاب چند دلیل دارد :

یکی از دلایل عمده در این انتخاب ، امکان برنامه ریزی افراد برای پنج شنبه و جمعه می باشد ، دلیل دیگر آن دور هم بودن کلیه اعضای خانواده می باشد و ممکن است که پیشنهاد شما را در جمع مطرح نمایند و نکته دیگر وقت و فکر باز افراد در این زمان می باشد .

اما اگر شما کالایی دارید که بدرد صاحبان مشاغل یا کارخانه ها و … می خورد باید ارسال اس ام اس خود را به ایام هفته و ساعات اداری موکول نمایید ، مثلا فرض کنید میخواهید یک نرم افزار حسابداری را بفروشید ، باید در زمان هایی این پیام کوتاه را ارسال کنید که مخاطبان شما در اداره باشند و بتوانند با مدیران یا همکاران خود مشورت داشته باشند .

دقت داشته باشید که اگر در ساعات کم ترافیک روز مانند ساعت 17 به بعد تا 21 ارسال پیامک داشته باشید ، علاوه بر اینکه پیام کوتاه شما به سرعت به دست مخاطبان می رسد ، تعداد پیامک های تبلیغاتی که روی گوشی گیرندگان دریافت می گردد کمتر است و ممکن است که بازخورد بیشتری داشته باشد. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از قابلیت گزارش ارسال پیام در پنل پیامکی استفاده کنید.

البته در ارسال خود باید همه جوانب را در نظر بگیرید که بیشترین بازخورد تبلیغاتی را داشته باشید ، بسته به شغل شما ، نوع خدمات ، مخاطبین شما که گیرندگان پیامک هستند ، ارسال شما باید در ساعات متفاوتی انجام گردد .

ارسال پیام کوتاه در ساعات بعد از 10 شب ، بازخورد خوبی نخواهد داشت و حتی تبلیغات منفی هم خواهد بود ، پس در این ساعات تا حد امکان پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید ، ارسال های خود را زمانبندی کنید تا بتوانید بهترین ارسال را داشته باشید ، اگر امکان ارسال در ساعت خاصی را ندارید می توانید از ماژول ارسال زماندار سامانه پیامک ایده پردازان استفاده نمایید.

ارسال پیامک در زمان مناسب