اگر شما هم یکی از اعضای یک ساختمان مسکونی یا اداری با تعداد واحد کم یا زیاد هستید فرقی ندارد ، شما قطعا نیازمند یک سامانه پیامک برای ساختمان هستید ، از مزایای سامانه پیامک برای ساختمان های کوچک و بزرگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اعلام جلسات با پیامک :

به جای اینکه جلسات را با ارسال نامه دعوت و چسباندن برگه دعوت روی بورد و آسانسور اعلام نمایید ، یک اس ام اس به تمامی مالکین ساختمان ارسال نمایید ، از مزایای این کار این است که اگر شخص در ساختمان در طی مدتی حضور نداشته باشد ، یا اینکه مالک باشد و ساختمان خود را به مستاجر داده باشد یا خالی گذاشته باشد ، با یک پیامک حتما از جلسه ساختمان مطلع خواهد شد .

اعلام زمان و مبلغ پرداخت شارژ :

شما می توانید با ارسال اس ام اس به مالکین و مستاجرین ساختمان آنها را از پرداخت شارژ ماهیانه آگاه نمایید و در صورت تاخیر در پرداخت ماهیانه به آنها از طریق پیامک تذکر دهید .

اعلام اطلاعیه ها :

در صورتی که در ساختمان شما مورد خاصی رخ داده است ، مانند ساعت قفل کردن درب ورودی یا تغییر ساعت استخر در برج ها و … می توانید این گونه اطلاعیه ها را با پیامک به همه ارسال نمایید .

اعلام موجودی صندوق :

هیئت مدیره می تواند در آخر هر روز ، هر هفته یا هرماه موجودی صندوق را به اطلاع ساکنین برسانند ، تا اعضای ساختمان از میزان موجودی مطلع باشند .

اعلام آخرین فعالیت انجام شده توسط هیئت مدیره :

ساکنین را می توانید با پیامک از آخرین فعالیت یا تصمیم گیری انجام شده در هیئت مدیره مطلع سازید تا ساکنین در جریان تصمیمات قرار بگیرند .

ارسال پیامک های فوری :

بارها در ساختمان های بزرگ و کوچک دیده شده که متاسفانه افرادی ماشین خود را در محلی عمومی یا جای پارک دیگران پارک می کنند ، با سیستم پیامک می توان شماره پلاک ماشین پارک شده به همراه شماره پارکینگ را به تمامی اهالی ساختمان پیامک کرد و از ایشان درخواست نماییم که هرچه سریعتر محل پارک ماشین را ترک نمایند ، ممکن است برخی پیامک های فوری دیگر نیز ضروری باشد ، مانند قطع برق ، قطع آب و …

سامانه پیامک برای ساختمان های مسکونی و اداری فواید بسیار زیادی دارد با هزینه اندک ، پیشنهاد می گردد حتما از این خدمات بهره ببرید .

سامانه پیامک ویژه ساختمان ها