ارسال پیامک هوشمند چگونه انجام می پذیرد ؟

ارسال پیامک هوشمند خود را می توانید توسط سامانه پیامک هوشمند ایده پردازان انجام دهید ، احتمالا برای شما هم پیش آمده است که تعداد زیادی مشتری دارید و می خواهید به هرشخص یک پیامک بفرستید که برخی اطلاعات پیامک ها در اشخاص ثابت و برخی دارید منحصر بفرد می باشد ، مثلا فرض کنید که یک تعدادی مشتری دارید و میخواهید میزان بدهی آنها را به ایشان اطلاع رسانی نمایید .

جنسیت ، نام ، نام خانوادگی ، میزان بدهی ، تاریخ مهلت تسویه حساب برای هر شخص متفاوت می باشد ، اما متن پیامک به این صورت ثابت می باشد :

نمونه پیامک ارسالی : آقای محمد عبداللهی شما مبلغ 30000 ریال بدهکار می باشید و مهلت تسویه حساب شما 20 بهمن می باشد .

قسمت هایی که با رنگ قرمز مشخص شده اند متغیر می باشد و قسمت های مشکی رنگ برای تمامی اشخاص ثابت می باشند .

برای انجام چنین ارسالی باید یک فایل اکسل درست کنید (نمونه فایل در ماژول ارسال هوشمند در سامانه موجود می باشد) و در یک ستون شماره موبایل ها و یک ستون جنسیت و یک ستون نام و نام خانوادگی ، یک ستون مبلغ بدهی و یک ستون مهلت تسویه حساب ها را تایپ نمایید ، در اصل هر سطر از این این فایل اکسل متعلق به یک نفر می باشد .

سپس فایل اکسل را برای ارسال پیامک هوشمند ، در ماژول ارسال هوشمند سامانه اتچ می کنید ، قابلیت انتخاب فایل از رایانه شخصی شما وجود دارد ، پس از انتخاب فایل متن خود را تایپ می کنید و هر جا که نیاز به درج یکی از آیتم های فایل اکسل بود ، نام آن ستون انتخاب می کنید ، نرم افزار ارسال اس ام اس ایده پردازان ، به طور هوشمند مقادیر را جایگزین و ارسال را انجام می دهد .

این نوع از ارسال پیامک ، بسیار تاثیر گذار می باشد و احتمال حذف اینگونه پیامک ها ، توسط گیرنده پیامک بسیار ضعیف می باشد .

متن پیامک ، تعداد ستون ها ، مقادیر ستون های فایل اکسل و … کاملا داینامیک می باشد ، یعنی شما می توانید بر اساس نیاز خود از این ماژول برای ارسال پیامک انبوه هوشمند استفاده نمایید .

در صورتی که در حین کار با این ماژول ، مشکلی داشته باشید ، کارشناسان ما تا پایان ارسال پیامک ، راهنمای شما خواهند بود .