به تفکیک کدپستی و شهر

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر و کدپستی

یکی از پرکاربردترین بانک‌های شماره موبایل که بازدهی بسیار خوبی در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شما می‌تواند داشته باشد، بانک شماره به تفکیک شهر و کدپستی می‌باشد. از طریق این بانک شماره می‌توانید طبق تفکیک کدپستی فقط به برخی از مناطق شهر مدنظرتان ارسال پیامک داشته باشید.

به طور مثال اگر کسب‌وکاری دارید که فقط در منطقه نیاوران تهران ارائه خدمات می‌کند طبیعتا نیازی ندارید تا به کل شهر تهران پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. در این حالت بانک شماره تفکیک شده بر اساس کدپستی به کمک شما خواهد آمد تا پیامک شما را فقط در نیاوران تهران ارسال کند.

به تفکیک کدپستی و شهر
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر و کدپستی مناسب چه افرادی است؟

این بانک شماره به کسب‌وکارهایی که در برخی از مناطق محدود خدمات‌رسانی می‌کنند یا مشتریان آن‌ها اقشار خاصی از جامعه هستند پیشنهاد می‌شود. زیرا از طریق می‌توانند بسیار به جامعه هدف مدنظرشان نزدیک‌تر باشند و تبلیغات هدفمندتری انجام دهند.

چگونه با بانک شماره شهر و کدپستی پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

در ابتدا لازم است یک ثبت‌نام در سامانه پیامک SMS.ir انجام دهید. بعد از تکمیل ثبت‌نام می‌توانید از منوی ارسال پیامک > ارسال به بانک شماره، بانک شماره به تفکیک “شهر و کدپستی” را پیدا کنید. حالا متن پیامک خود را بنویسید تا به همین سادگی در کمتر از 5 دقیقه پیامک شما به بانک شماره مدنظر ارسال شود.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان