پیامک OTP

ارسال کد فعالسازی با بالاترین سرعت

وب سرویس OTP پنل پیامکی SMS.ir یک راه‌حل قدرتمند برای ارسال رمزهای یکبار مصرف به صورت خودکار و امن است. این سرویس به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا رمزهای موقت را در کمتر از چند ثانیه به کاربران خود ارسال کنند و به این ترتیب، امنیت اطلاعات کاربران به طور قابل توجهی افزایش یابد.

وب سرویس OTP به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توان آن را به طیف وسیعی از اپلیکشن‌ها متصل کرد و به آسانی با API موجود در SMS.ir قابل یکپارچه‌سازی است. از جمله مزایای این وب سرویس می‌توان به سرعت بالا، ارسال به شماره‌ تلفن‌ها بدون محدودیت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی با کدهای فیشینگ اشاره کرد.

پیامک OTP
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

ارسال سریع و امن پیامک OTP در کمتر از ثانیه

پنل پیامکی SMS.ir با ارائه سرویس OTP به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که رمزهای یکبار مصرف را با سرعت و امنیت بالا به کاربران خود ارسال کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته این سرویس، ارسال OTP در کمتر از چند ثانیه است. این سرعت در زمان انجام تراکنش‌های آنلاین یا ثبت نام در فرم‌های داخل سایت شما اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا کاربران منتظر دریافت پیامک برای تایید تراکنش یا تکمیل ثبت نام هستند. 

در این لحظه‌های حیاتی، کد تایید باید سریعا به دست مخاطبان برسد. اگر نگران محدودیت ارسال پیام‌ها هستید، باید بگوییم که سرعت ارسال (300-400 میلی‌ثانیه) است و در هر ثانیه، پیامک otp برای سه کاربر ارسال می‌شود!

مزایا و ویژگی‌های سرویس OTP پیامکی؛ ارسال پیامک با سرعت نور

سرویس OTP پنل پیامکی SMS.ir امکان ارسال OTP سریع بدون قرار گرفتن در صف را فراهم کرده است؛ به این معنا که پیامک‌ها از طریق خطوط خدماتی و اپراتورها با سریع‌ترین زمان ارسال می‌شوند. علاوه‌بر این، با قابلیت استفاده از قالب‌های از پیش‌تعریف‌شده، ارسال پیامک‌ها به‌صورت یکپارچه و هماهنگ صورت می‌گیرد. این مزایا تجربه کاربری بهتری را می‌سازد و امنیت ارسال پیام‌های مهم به کاربران تضمین می‌شود. 

ارسال پیامک به همراه قالب (پترن)

به‌عنوان یکی از قابلیت‌های وب سرویس opt، باید بگوییم که قابلیت امکان «ارسال سریع» برای پیامک کد فعالسازی نیست! شما می‌توانید با مشخص کردن قالب‌های دلخواه خود، هر مدل پیامکی بدون محدودیت به کاربران خود ارسال کنید. همچنین باید اشاره کنیم که نحوه ساخت قالب در پنل پیامک SMS.ir بسیار ساده بوده و ارسال پیامک به‌راحتی توسط خود شما قابل انجام است!

ارسال سریع بدون قرار گیری در صف

پیامک‌هایی که با استفاده از این ماژول ارسال می شوند سرعت بسیار بالایی دارند. این پیامک‌ها با خطوط خدماتی ارسال می‌شوند و از طریق مانیتورینگ هوشمندی که سامانه پیامک SMS.ir روی خطوط پیامکی دارد، پیامک شما از اپراتوری که سریع‌ترین ارسال را داشته باشد ارسال خواهد شد. این ویژگی مهم باعث شده تا تاخیر برای پیامک‌های مهم به حداقل تایم تاخیر برسد!

کاربرد وب سرویس otp؛ از بانک‌ها تا خرید آنلاین 

از بانک‌ها گرفته تا سایت‌های خرید آنلاین، استفاده از OTP نقش کلیدی در تایید هویت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی دارد که در جدول زیر به کاربردهای این سرویس اشاره کرده‌ایم.

نوع کسب‌وکار سرویس
بانک‌ها و درگاه‌های تراکنش بانکی تایید هویت کاربران و تراکنش‌های بانکی
سایت‌های خرید آنلاین افزایش امنیت خرید آنلاین و جلوگیری از کلاه‌برداری
تایید شماره کاربران اطمینان از معتبر بودن شماره تلفن کاربران
پلتفرم‌های مالی (صرافی‌های آنلاین و کارگزاری‌ها) ارسال رمز یکبار مصرف برای ورود به حساب‌ها و تایید تراکنش‌ها
نرم‌افزارهای امنیتی (همراه بانک‌ها یا سرویس‌های حفظ اطلاعات داخلی) حفاظت از داده‌های حساس و دسترسی به سیستم‌ها

بانک‌ها، سایت‌های خرید آنلاین، تایید شماره کاربران، پلتفرم‌های مالی و نرم‌افزارهای امنیتی، هر کدام برای اهداف خاصی از سرویس OTP استفاده می‌کنند.

 نحوه فعالسازی و استفاده از ماژول سرویس otp در پنل sms.ir

استفاده از امکان «ارسال سریع» در کلیه پنل‌های SMS.ir امکان‌پذیر بوده و تفاوت آن در پنل‌های مختلف و دسترسی به تعداد قالب‌ها است. مراحل راه‌اندازی و فعالسازی ماژول سرویس opt به شرح زیر است:

  • ثبت‌نام در سایت SMS.ir و انتخاب پنل مورد نظر
  • دسترسی به منوی برنامه‌نویسان > ارسال سریع برای ایجاد قالب‌های دلخواه

بررسی پنل پیامک otp در اس ام اس

  • استفاده از قالب پیشفرض یا ایجاد قالب‌های پیامک OTP متناسب با نیاز کسب‌وکار

استفاده از پنل ارسال پیامک otp

  • توجه داشته باشید که با کلیک روی دکمه مشاهده، قالب آماده‌ای که برای ارسال پیامک کد تایید در نظر گرفته شده، برای قابل بازدید است. 

مشاهده قالب‌ها در پنل

  • برای ساخت قالب جدید نیز کافی است روی دکمه افزودن قالب کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

ساخت قالب جدید برای otp

  • برای وب‌سایت‌های وردپرسی، نصب افزونه‌هایی مانند دیجیتس و میهن پنل برای اتصال به سرویس OTP ضروری است
  • برای سایت‌های کدنویسی‌شده، مراجعه به منوی برنامه‌نویسان > راهنمای استفاده از API و استفاده از متد Verify برای یکپارچه‌سازی سرویس OTP

وب‌سرویس opt؛ ابزاری برای حفظ امنیت همه کسب‌وکارها 

راه‌اندازی وب سرویس OTP در پنل پیامکی SMS.ir به کلیه کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ، این امکان را می‌دهد که با سرعت و امنیت بالا، رمزهای یکبار مصرف را به مشتریان خود ارسال کنند. این سرویس با سرعت فوق‌العاده و بدون نیاز به انتظار در صف، به‌راحتی روی پنل‌ وردپرسی سایت‌ها نصب می‌شود. با استفاده از سرویس OTP، امنیت حساب‌های کاربری و تراکنش‌های شما تضمین می‌شود. همین حالا با ثبت‌نام در پنل پیامکی SMS.ir و فعال‌سازی سرویس OTP، امنیت کسب‌وکار خود را چندین برابر کنید! 

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان