منشی پیامکی

پنل پیامک پاسخگوی خودکار پیامک‌های دریافتی شما خواهد بود

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی از جمله مواردی است که از طرف کاربران پنل‌های پیامکی بسیار درخواست می‌شود و افراد زیادی برای موارد مختلف نیاز به امکانی دارند که به ازای دریافت یک سری از پیامک‌های خاص از طرف مخاطبین، پیامک خودکاری را برایشان ارسال کنند.

این امکان در سامانه SMS.ir با عنوان منشی پیامکی در اختیار شما قرار گرفته است که انواع مختلفی دارد.

ارسال پیامک هوشمند کیفیت بالا
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

پاسخگوی خودکار منشی پیامکی

در این روش، بدون توجه به متن دریافتی، به تمامی پیامک‌های دریافت شده، پاسخ پیش‌فرض شما در همان‌لحظه و به‌صورت سیستمی ارسال خواهد شد. علاوه بر آن شماره همراه افرادی که برای شما پیامک ارسال کردند هم در سامانه به شما نمایش داده خواهد شد.

پاسخگوی پارامتریک منشی پیامکی

اما در روش دیگر، شما می‌توانید یک پارامتر مشخص را برای پاسخگویی منشی پیامکی تعریف کنید. به‌طور مثال در تنظیمات منشی پیامکی ثبت خواهید کرد که فقط در پاسخ پیامک‌های دریافتی عدد”1″ پیامک دلخواه شما به‌صورت سیستمی ارسال شود. در این حالت هم علاوه بر پاسخگویی، شماره همراه افراد ارسال کننده پیامک به شما نمایش داده خواهد شد.

پاسخگویی با خطوط خدماتی

در سامانه پیامک SMS.ir این امکان فراهم شده تا پاسخ پیامک‌های دریافتی شما با خطوط خدماتی ویژه‌ای ارسال شود که این موضوع باعث می‌شود پاسخ شما به همه افراد حتی آن دسته‌از مخاطبان‌تان که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند هم ارسال شود.

چگونه منشی پیامکی فعال کنم؟

در ابتدا می‌بایست در سامانه پیامک SMS.ir یک ثبت‌نام انجام دهید. بعد از تکمیل ثبت‌نام به‌راحتی طبق آموزش‌های موجود و راهنمایی‌های تیم پشتیبانی سامانه، می‌توانید از منوی امکانات > منشی پیامکی، تنظیمات پاسخگوی خودکار پنل خود را انجام دهید.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان