گزارشات ارسال و دریافت

گزارش دقیق تمام پیامک‌های ارسالی و دریافتی را مشاهده کنید

یکی از مواردی که بعد از ارسال پیامک تکی یا انبوه نیاز دارید، مشاهده گزارش وضعیت پیامک‌های ارسالی و دریافتی‌تان می‌باشد. در سامانه SMS.ir می‌توانید وضعیت تمامی پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را مشاهده کنید.

ارسال گزارشات
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

گزارش پیامک‌های ارسالی

تفاوتی ندارد یک پیامک تکی ساده ارسال کرده‌اید یا یک میلیون پیامک انبوه، در هرصورت گزارش دقیق ارسال پیامک به تمام شماره‌ها را در پنل پیامک خود مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی یک دکمه، از گزارشات خود یک خروجی در قالب فایل اکسل دریافت کنید.

گزارش پیامک‌های دریافتی

بعد از ارسال پیامک ممکن است عده‌ای به پیامک شما پاسخ داده باشند. از آنجایی که تعامل با مخاطبین برای کسب‌وکارتان بسیار مهم است، گزارش دقیق این پیامک‌های دریافتی شامل متن پیامک دریافتی، شماره همراه ارسال کننده و زمان ارسال آن در پنل برایتان قابل رویت خواهد بود و امکان دریافت خروجی در قالب فایل اکسل را هم دارید.

چگونه گزارشات پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را مشاهده کنیم؟

بعد از ثبت‌نام در سامانه پیامک SMS.ir و ارسال پیامک، از منوی گزارش‌ها، به‌صورت تفکیک شده می‌توانید گزارش انواع پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را مشاهده کنید. همچنین جهت سهولت در دسترسی، گزارشات پیامک‌های دریافتی امروز شما با روزهای گذشته تفکیک می‌شود و در بخش‌های مختلفی نگه‌داری خواهد شد.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان