اگر سایت دارید، قطعا یکی از دغدغه‌های اصلی شما افزایش بازدیدکنندگان سایت با کیفیت بالا و کمترین هزینه است. احتمالا به سراغ روش‌های مختلفی هم رفته‌اید اما در این مقاله با یک روش جذاب، اقتصادی و بسیار موثر یعنی افزایش بازدیدکنندگان و ترافیک سایت از طریق ارسال پیامک، آشنا خواهیم شد.

افزایش ترافیک وب‌سایت چیست و چرا مهم است؟

ترافیک وب‌سایت برای تمامی افرادی که سایت دارند و در حوزه وب کار می‌کنند امری حیاتی و بسیار مهم است. ترافیک سایت شما در واقع همان بازدیدکنندگان سایت شما خواهند بود که شما به آنها خدمات خواهید کرد و یا محصولی را می‌فروشید. البته موضوع افزایش ترافیک سایت، یک مبحث تخصصی می‌باشد که روش‌های مختلف و گوناگونی را هم دارد. ما در این مقاله قصد داریم که مختصرا درمورد یکی از روش‌های اقتصادی و بسیار موثر برای افزایش بازدیدکنندگان سایت شما یعنی ارسال پیامک صحبت کنیم.

افزایش ترافیک سایت با پیامک

چگونه ارسال پیامک باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت ما می‌شود؟

حتما اطلاع دارید که روش‌های مختلفی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت وجود دارد که اکثر این روش‌ها نیازمند صرف هزینه‌های زیادی هستند. علاوه بر این، کیفیت بازدیدکنندگان نیز برای رشد سایت اهمیت بسیاری دارد و به همین علت باید به سراغ روش‌های صحیح و مورد تائید بروید. یکی از این روش‌ها ” ارسال پیامک ” است. در ادامه چند مثال از افزایش ترافیک وب سایت از طریق ارسال پیامک آشنا می‌شویم:

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و معرفی سایت:

پیامک خود را بانک شماره موبایل مرتبط به جامعه هدف خود ارسال کنید. بانک شماره موبایل سامانه SMS.ir بروزترین بانک شماره موبایل کشور است که بر اساس استان، شهر، محله‌ها و مشاغل دسته بندی شده تا به صورت کاملا هدفمند تبلیغات کنید. نکته حائز اهمیت این است که در متن پیامک خود حتما لینک سایت خود را وارد کنید و قبل از ارسال به بانک شماره، به صورت تست برای خودتان پیامک را بفرستید که از صحیح بودن لینک اطمینان حاصل کنید.

ارسال پیامک زنده از طریق دکل‌های مخابراتی:

ارسال پیامک‌های زنده از طریق دکل‌های مخابراتی هم روشی موثر است که اگر در محله یا خیابان خاصی خدمات ارائه می‌کنید و نیاز دارید توجه رهگذران آن شهر یا خیابان به سایت شما جلب شود بسیار مورد نیازتان واقع خواهد شد. این روش از جذاب‌ترین امکانات سامانه SMS.ir است که به افرادی که در زمان انتخابی شما از محله یا خیابان موردنظرتان عبور می‌کنند پیامکتان را ارسال خواهد کرد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر از ارسال پیامک زنده از دکل این صفحه را مشاهده کنید.

ارسال پیامک به مشتریان قبلی:

اگر به تازگی سایت راه اندازی کرده‌اید و مشتریانی را از قبل داشته‌اید. با ارسال پیامک به آنها می‌توانید به خرید از سایت دعوتشان کنید. به طور مثال بنویسید که از این پس به جای مراجعه حضوری می‌توانید از طریق سایت و با تخفیف خرید خود را به راحتی انجام دهید.

تشویق مخاطب برای مراجعه به سایت:

در متن پیامک خود مخاطب را برای ورود به سایت ترغیب کنید. ارائه یک کدتخفیف برای خرید از سایت یا اهدا یک ارزش به مخاطب برای مراجعه به سایت می‌تواند نمونه‌ای بسیار موثر برای این موضوع باشد. در نظر داشته باشید که پیشنهاد شما باید ارزشمند و وسوسه کننده باشد تا تاثیر خود را بگذارد.

برگزاری کمپین پیامکی ریتارگتینگ:

بسیاری از افراد ممکن است وارد سایت شما شوند و خریدی انجام ندهند و یا حین خرید منصرف شوند و سبدخرید خود را رها کنند. تبلیغات ریتارگتینگ در واقع بازگرداندن این افراد به سایت است. شما می‌توانید باتوجه به نیاز و علایق مخاطب، پیشنهادات و تخفیف‌هایی متناسب با علاقه‌مندی‌ها و سبدخریدشان ارائه کنید که برای خرید آن محصول یا خدمات ترغیب شوند.

افزایش بازدیدکننده سایت با ارسال پیامک

مزایای استفاده از پنل‌ پیامک برای افزایش بازدیدکنندگان سایت

پنل پیامک امکانات و دسترسی‌های بسیار مرتبطی را برای این مورد در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر برای شما هم این سئوال پیش آمده که چرا باید از پنل پیامک برای افزایش بازدیدکنندگان و ترافیک سایت استفاده کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ارسال سریع پیامک:

در پنل پیامک از لحظه ثبت درخواست ارسال پیامک توسط شما تا زمان رسیدن آن پیام به تلفن همراه مخاطب کمتر از 5 ثانیه زمان خواهد برد. این یعنی شما در سریع‌ترین حالت ممکن در تبلیغات می‌توانید به اهداف خود نزدیک شوید.

بسیار اقتصادی و به‌صرفه:

پنل پیامک در کنار امکانات و ویژگی‌های زیادی که دارد، بسیار اقتصادی و مقرون به‌صرفه است. در SMS.ir علاوه بر اینکه تعرفه ارسال پیامک بسیار مناسبی دریافت می‌کنید، هزینه پیامک‌های ارسال نشده نیز به پنل برمیگردد و مجدد پنل شما شارژ خواهد شد. در واقع به ازای پیامک‌های موفق ارسالی، هزینه پرداخت خواهید کرد.

دریافت کامل و دقیق گزارشات

در پنل پیامکی شما گزارشات کامل و دقیقی برای تمام ارسال‌های شما نمایش داده خواهد شد و جزئیات هر ارسال را می‌توانید مشاهده کنید. این به شما کمک می‌کند تا کنترل و مدیریت کاملی بر روی پیامک‌های ارسالی خود داشته باشید و این موضوع برای اجرای هرچه بهتر کمپین نیاز است.

دسترسی به مخاطبین هدف و بانک شماره به‌روز

بانک شماره موبایل موجود در SMS.ir، شامل به‌روزترین بانک شماره موبایل کشور است که حتی شماره‌های چندماه اخیر هر منطقه را نیز موجود دارد. این بانک شماره، دسته‌بندی و تفکیک‌های کاملی بر اساس شهر، مناطق و مشاغل دارد تا نزدیک‌تر از همیشه به جامعه هدف خود شوید.

پشتیبانی، مشاوره و آموزش رایگان

کارشناسان مجرب سامانه SMS.ir همه روزه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما هستند. این موضوع کمک می‌کند تا به راحتی کمپین‌های خود را اجرا کنید و اگر در حین برگزاری یک کمپین با مشکلی مواجه شدید، بدون دغدغه با کمک کارشناسان سامانه آن را برطرف کنید.

نتیجه گیری:

ارسال پیامک یک روش موثر برای افزایش باکیفیت و سریع ترافیک وب‌سایت شما می‌باشد. شما می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه از طریق این صفحه در سامانه SMS.ir ثبت‌نام انجام دهید و با کدتخفیفی که برایتان پیامک می‌شود ارسال پیامک را آغاز کنید. اگر قبلا عضو پنل SMS.ir شده‌اید به سادگی از “صفحه ورود” وارد پنل پیامک خود شوید. در منوی خرید شارژ می‌توانید از بسته‌های شارژ شگفت انگیز استفاده کنید که در اقتصادی‌ترین حالت ممکن بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید. کارشناسان پشتیبانی و فروش سامانه SMS.ir از طریق تیکت پشتیبانی در پنل کاربری و شماره تلفن 0212853 پاسخگو و راهنمای شما هستند.