متن تبلیغات صرافی که در قالب پیامک به مخاطبان ارسال می‌شود، نقش مهمی در امور مارکتینگ بازی می‌کند. صاحبان صرافی‌ها می‌توانند با ارسال این پیامک‌ها با مشتریان خود در ارتباط بوده و نکات لازم را پیامک کنند. اگرچه تأثیر ارسال پیامک در تبلیغات صرافی‌ها را نباید نادیده گرفت. در ادامه به کاربردهای پیامک‌ها و نمونه متن‌های تبلیغاتی در این عرصه می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب ایده پردازان همراه ما باشید.

کاربردهای ارسال متن تبلیغاتی برای صرافی‌ها

ارسال متن تبلیغات صرافی برای مخاطبان چند اثر مهم دارد که از آن‌ها به عنوان کاربردهای پیامک تبلیغاتی برای صرافی‌ها یاد می‌شود. این کاربردها عبارتند از:

ارتباط و تعامل با مخاطبان

ارسال متن تبلیغاتی به مخاطبان و به ویژه مشتریان باعث برقراری و حفظ تعامل با آن‌ها خواهد شد. در واقع مشتریان صرافی‌هایی را در خاطر خواهند داشت و به طور متمادی از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند که با آن‌ها در تعامل باشند. در این مسیر صرافی‌ها می‌توانند در مناسبت‌های مختلف به مشتریان و سایر مخاطبان پیام بفرستند، آن‌ها را از خدمات و حتی اتفاقات جدید مطلع کنند. علاوه بر این با دعوت به اقدام (Call To Action) دریافت‌کنندگان پیام‌های صرافی‌ها را به تعامل بیشتر دعوت می‌کنند.

استفاده از پیامک‌ها برای تبلیغات

صرافی‌ها با سرمایه گذاری در حیطه بازاریابی پیامکی می‌توانند تبلیغات خود را منتشر کنند. شما کافی است از پنل پیامکی ایده پردازان استفاده کنید تا به راحتی تبلیغات خود را در حیطه ارز و خدمات صرافی‌ها به مشتریان بفرستید.

ارسال خبرنامه‌های پیامکی

پیامک می‌تواند ارسال اخبار در حوزه ارز را تسهیل کند. به این معنی که صرافی‌ها می‌توانند خدمات جدید، تخفیف‌ها و ایونت‌ها یا جشنواره‌های مختلفی را در قالب خبرنامه پیامکی به اطلاع مشتریان برسانند.

برگزاری مسابقه پیامکی

کاربردهای ارسال متن تبلیغاتی برای صرافی‌ها
یکی دیگر از کاربردهای متن تبلیغاتی صرافی، برگزاری مسابقه پیامکی به حساب می‌آید. در این راستا کافی است در مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا، عید نوروز یا اعیاد مذهبی مسابقه‌ای طرح کرده و متن آن را به مشتریان و مخاطبان دیگر بفرستید.

نظرسنجی پیامکی صرافی‌ها

این امکان برای صرافی‌ها وجود دارد که متن پیامک خود را به یک نظرسنجی اختصاص دهند. به این شیوه می‌توانند تعامل دو سویه با مخاطبان خود داشته و با بازخوردهای آن‌ها نقاط قوت خود را تقویت کرده یا نقاط ضعف را رفع نمایند. این نظرسنجی کمک می‌کند که صرافی‌ها شناخت بهتری درباره مشتریان خود داشته باشند.

ارسال پیام به مشتریان وفادار

راهی وجود دارد که باعث تشویق مشتریان به ارسال پیامک می‌شود. شما می‌توانید با ارسال تخفیفات خدمات ویژه به مشتریان وفادار خود آن‌ها را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید. این شیوه بازاریابی مشوق مشتریان بالقوه نیز برای استفاده بیشتر از خدمات شما خواهد شد.

معرفی ویژگی خاص صرافی

شما با کمک متن تبلیغات صرافی می‌توانید از خدمات و قابلیت‌های ویژه خود به مشتریان بگویید. کافی است در تیتری بزرگ بنویسید: «احراز هویت در کمتر از 1 ساعت» تا مخاطبان تشویق شوند که احراز هویت خود را در صرافی شما انجام دهند. «امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال» نمونه دیگری است که مخاطبان را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید.

ارسال کد :otp

مشابقه پیامکی
هر کجا که صحبت از پول و ارز باشد احتمال کلاهبرداری هم وجود دارد با استفاده از ارسال پیامک احراز هویت صرافی‌ها می‌توانند صحت اطلاعات کاربران را احراز کنند.

نمونه متن تبلیغات برای صرافی‌ها

  • بیشتر از ۱۰۰۰ نفر ما را برای معامله ارز دیجیتال انتخاب کرده‌اند.
  • مورد اعتماد بیش از ۱۰۰۰ معامله‌گر ارز دیجیتال هستیم.
  • به جمع ۱۰۰۰ مشتری راضی صرافی ما بپیوندید.

شعار تبلیغاتی پروژه های معروف در حوزه ارز دیجیتال

در ادامه به شعارهای تبلیغاتی پروژه های معروف در حوزه ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

  • زیلیکا: «ایده خود را عملی کن – (make your idea possible)»
  • ورج: «استاندارد ما حفظ حریم خصوصی، ارز دیجیتال ایمن و ناشناس است – Privacy is) (our standard .A secure and anonymous cryptocurrency)
  • تتر: «پولی دیجیتال برای عصری دیجیتال – (Digital money for a digital age)»
  • الکترونیوم: «انقلابی در اکوسیستم پرداخت دیجیتال جدید – (A revolutionary new digital payments ecosystem)»
  • استلار: «انتقال سریع و مطمئن پول در سراسر جهان حتی به مقدار یک سنت – Move) Money Across Borders Quickly, Reliably, And For Fractions Of A Penny)»
  • دش: «پول دیجیتالی یعنی دش – (Dash is Digital Cash)»
  • ترون: «اینترنت را غیرمتمرکز کن – (Decentralize the web)»
  • بایننس: «جهان را مبادله کن – (Exchange the world)»
  • آیوتا: «تعریف تازه‌ای از اعتماد، ارزش و مالکیت – (Redefining trust, value, and ownership)»
  • اومیسه گو: «بانک بی بانک – (Unbank the Banked)»
  • زی کش : «آینده پول در دستان دنیای دیجیتال، غیرمتمرکز و خصوصی – The future of) money is digital, decentralized and private)»
  • هولوچین: «فراتر از بلاک‌ها بیندیشید – (Think outside the blocks)»
  • زیرو ایکس: «تحکیم صرافی‌های غیرمتمرکز – (Powering Decentralized Exchange)»
  • سیا کوین: «ذخیره ابری کاملاً غیرمتمرکز در دستان ماست – Fully decentralized cloud) storage is finally here)»
  • استتوس: «دسترسی به اینترنت بهتر در همه جا – (Access a Better Web, Anywhere)»
  • میکر: «پتانسیل بلاک‌چین را درک کنید – (Realizing the potential of the blockchain)»
  • بیت کوین کش: «پول الکترونیکی همتا به همتا – (Peer-to-Peer Electronic Cash)»
  • لایت کوین: «ارز دیجیتالی برای پرداخت، بر پایه تکنولوژی بلاکچین – The cryptocurrency) for payments based on blockchain technology)»
  • آگر: «تقویت بازارهای پیش‌بینی – (Powering Prediction Markets)»
  • دکرد: «دکرد، ارز دیجیتالی مستقل – (Decred is an autonomous digital currency)»

جمع‌بندی

  • صرافی‌ها برای ارتباط و تعامل با مشتریان می‌توانند از متن تبلیغات صرافی برای کسب و کار خود استفاده کنند.
  • معرفی خدمات، تخفیفات ویژه، ارسال خبرنامه پیامکی و اطلاع‌رسانی با متن پیامک تبلیغاتی در حوزه ارز امکان‌پذیر است.
  • کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال با شعارهای پروژه های بزرگ می‌توانند متن پیامک مناسبی آماده کنند.