هرکدام از ما حداقل یکبار در سال برای دریافت خدمات و یا بررسی و تعمیرات خودرو و اتومبیل خود به مراکز تعمیر و اتو سرویس ها مراجعه کرده‌ایم. شاید شما هم متوجه پیشرفت خدمات دهی و تغییر شیوه اطلاع‌رسانی در مراکز بزرگ سرویس دهی و یا نمایندگان مجاز تعمیرات خودروها شده باشید.

در سالیان گذشته شما می‌بایست خودرو خود را در همان مرکز تعمیر قرار می‌دادید تا زمان و یا اصطلاحا نوبت بازبینی ماشین شما فرا رسد و شما برای دریافت خودروی خود شاید مجبور به پارک آن تا چند ساعت و یا روز بودید. امروز با پیشرفت خدمات دهی و استفاده کاربردی تر از تکنولوژی، نحوه خدمات دهی در اتو سرویس‌ها نیز تغییر یافته است.

اگر شما یکبار از خدمات مرکز خاصی استفاده نمایید، به صورت هوشمند برای شماره موبایل شما پیام‌های دوره‌ای و یا اطلاع رسانی ارسال می‌شود و شما به راحتی می‌توانید طبق برنامه مورد نظرتان از سرویس دهی خودروی خود نیز اطمینان حاصل کنید. در واقع کاربرد ارسال پیامک در اتو سرویس ها از حالت ارسال تبلیغات و معرفی اولیه به سمت مشتری مداری کشیده شده است.

بررسی کاربرد مهم ارسال پیامک در اتو سرویس ها

قبل از اینکه کاربرد ارسال پیامک در اتو سرویس ها بررسی شود شاید بهتر است بدانید برای ارسال تبلیغات نیز می‌توان از قابلیت ارسال پیام کوتاه استفاده نمود.

به سادگی می‌توانید از طریق ارسال محدوده و نقشه و یا ارسال به شهر خاص، خدماتتان را به افراد آن محدوده و یا شهر معرفی می‌نمایید و یا می‌توانید برای برخی از مشاغلی که میزان خودروهای زیادی در خدمات دهی شان وجود دارد (همانند مشاغل اعلام بار، آژانس‌ها و تاکسی سرویس‌ها و … ) امتیاز خاصی از نظر سرویس دهی در نظر بگیرید.

می‌توانید برای جذب مشتریان بیشتر کد معرف در نظر بگیرید و اگر مشتری ثابت شما فردی را جهت دریافت خدمات به شما معرفی کرد، برای هر دوی آنها تخفیفات خاصی را در نظر بگیرید. حتی امکان این وجود دارد که به صورت گروهی و عمده پیامک حاوی کد تخفیف را برای مناسبت‌های خاص به منطقه و یا گروه مشتری مورد نظرتان ارسال کنید و از این طریق بتوانید تبلیغات خدمات خود را به صورت ویژه ارائه دهید.

اگر از حیطه تاثیرگذاری پیامک در حوزه تبلیغات خارج شویم می‌بینیم که پیامک در سرویس دهی و مشتری مداری جای بیشتری را به خود اختصاص داده است. امروزه اکثر اتوسرویس ها برای ارائه خدمات به مشتریان خود از قبل وقت تعیین شده اعلام می‌کنند. شما به راحتی با استفاده از ماژول منشی پیامک می توان جهت دریافت وقت و رزرو نمودن خدمات در سامانه پیامکی اتوسرویس، درخواست ثبت نمود.

حتی می‌شود با استفاده از ماژول ارسال کد تایید، مشتریان را در ثابت و یا اپلیکیشن ثبت نام نمود و برایشان حساب کاربری ایجاد کرد تا بتوانند در هر زمان درخواست خدماتی دهی داشته باشند و یا بتوانند روند خدمات دریافت شده در گذشته را مشاهده کنند.

قابلیت ارسال زماندار هوشمند نیز کمک می‌کند تا برای هر کاربر خاص، در روزهای معین پیام‌هایی مانند زمان دریافت خدمات تعویض روغن، بازبینی موتور و … ارسال نمود. حتی با استفاده از همین قابلیت و در صورتی که پرداخت خدمات به صورت قسطی باشد، می‌توان یادآور پرداخت هزینه قسط را ارسال نمود.

امکانات متعدد و متفاوت موجود در پنل ارسال پیامک مانند نظرسنجی به شما کمک می‌کند تا در میان مشتریان ماهانه و یا فصلی، اقدام به نظرسنجی در حوزه کیفیت خدمات و یا رفتار پرسنل و …. نمایید و از نتایج حاصل شده، بتوانید روش و روند مشتری مداری خود را بهبود دهید.

وجود ماژول‌‌ها و قابلیت‌های متفاوت در سامانه پیامک و دانستن کارایی هریک به شما کمک می‌کند تا در حوزه کاری خود بتوانید بهترین بهرهوری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و یکی از برجسته‌ترین ارائه دهندگان کالا و خدمات باشید.