مشاغل و کسب و کارها کم کم در حال بیدار شدن از خواب زمستانی هستند. مقررات سفت و سختی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را به تعطیلی کشانده بود حال با رعایت پروتکلهای بهداشتی و رعایت فاصلهگذاریهای اجتماعی از سر گرفته شده است. مانند بازگشایی مجدد سالن های زیبایی در کرونا که این بازگشت به کسب به کار، یک بازگشت معمولی نخواهد بود. البته که به دلیل محدودیتهای بسیاری از مردم مجبور شدند به کسب و کارهای خانگی در این روزها روی بیآورند.
ممکن است به تعدادی از مشتریان که واقعا میتوانید پذیرای آنها باشید با رعایت قوانین جدید محدود شوید، بنابراین با توجه به این موارد نیاز به ارتباط سریع و کارآمد بیشتر احساس میشود و ما به شما نشان خواهیم داد که چرا پیامک برای انجام اینکار بهترین است.
بازگشایی مجدد سالن های زیبایی در کرونا ممکن است با مشکل مواجه شود. ما از دوستانمان در سالنهای زیبایی برای مدتی دورافتادیم. برخی از ما موهای خود را در خانه کوتاه کردیم یا خودمان مجبور شدیم به ناخنهایمان رسیدگی کنیم و طرفداران” COVID fashions ” در سراسر دنیا روز به روز بیشتر شد!!!. برخی دیگر هم به دنبال ماساز درمانی رفتیم چراکه در دفاتر جدیدمان در خانه ها دچار گرفتگی عضلات شدیم. اما هرچه باشد در این دوران یاد گرفتیم که برخی کارها تنها به دست متخصیص حل می شود بنابراین تصمیم گرفتیم تا به بهترینهای این زمینه کمک کنیم و دوستانمان در سالن های زیبایی با این راهنمای پیام کوتاه هر چه سریعتر دوباره بر روی پای بایستند.
بازگشایی مجدد سالن های زیبایی در کرونا
بسیاری از افراد مشتاقند برای کمک به نظافت شخصی خود، وارد سالن های زیبایی شوند. پیش بینی میکنیم وقتی محدودیت ها کاهش یابد، شاهد ورود هجومی ازافراد برای خدمات زیبایی خواهیم بود. با اطمینان از اینکه مردم میتوانند به صورت یکپارچه رزرو کنند و ارتباطات شما در جریان باشد، خود را آماده کنید.
به مشتریان خود اطلاع دهید تا از موثرترین روش استفاده کنند.
اگر میخواهید اطلاعات مربوط به بازگشایی سالن خود را به سرعت، به طور مؤثر و کارآمد پخش کنید، انفجار پیامکی به پایگاه داده مورد نظرتان در راه است. شما می توانید با دریافت مشاوره از پشتیبانان ما بهترین قالب را برای اینکار در نظر بگیرید و به طور گسترده مشتریان و سایر افرادی که می توانند مشتری جدید شما باشند را مطلع کنید.
یادتان باشد که اگر بانک شماره دارید اول از آن لیست برای ارسال پیامک و به صورت شخصی سازی شده استفاده کنید(ارسال پیامک با نام شخص) در این دوران افرادی که شما را می شناختند راحت تر به شما اطمینان خواهند کرد.
رزرو و تأیید قرار ملاقات
وقتی انفجار پیامکی اولیه خود را ارسال می کنید، آماده دریافت هجوم سوالات و رزروها شوید. با سهولت در سرویس دهی به مشتریان و ارائه تأییدها و یادآوریها، از سردرد گرفتن برای مدیریت خدمات خود جلوگیری کنید.
برای استفاده از سالنهای زیبایی برنامه های رزرواسیون زیادی وجود دارد که به مشتریان این امکان را میدهد که به راحتی رزرو انجام دهند و به آنها امکان میدهند تا به راحتی این رزروها را مدیریت کنند. بهتر است در این زمان کارهای خود را به طور اتوماسیون شده انجام دهید ساعت و روز را به مشتریان خود از طریق پیامک یادآور شوید و تاکید کنید که برای حضور افراد محدویت قائل شده اید.
درست است که تعداد مشتریان کمی در این دوران قبول میکنید اما می دانید که کرونا مدت زمان طولانی همراه ما خواهد بود و بهتر است مشتریان وفادار خود حفظ کنید و ریسکها را به حداقل برسانید.
اطلاعات اضافی رزرو
حضور در سالنها با قوانین و مقررات جدیدی انجام میگیرد بهتر است که کلیه این قوانین را به اطلاع مشتریان خود برسانید.
اطلاعات مربوط به مقررات کویید 19 که باید به آنها رعایت کنید. به عنوان مثال:
- فاصله 2 متر مربع بین اقراد ، قانون استفاده از ماسک ، برنامه جدید بهداشتی و غیره
- اطلاعات در مورد نحوه اجرای خدمات شما و اینکه کارکنان آموزش های بهداشتی و غیره را به پایان رسانده اند.
- خلاصه ای از قوانین کنسلی وقت شما – با توجه به اینکه بسیاری از سالن ها مجبور هستند با کاهش ظرفیت (و در نتیجه کاهش فرصت کسب درآمد) بازگشایی شوند ، ممکن است شما نیاز به اجرای سیاست های لغو محکم تر داشته باشید یا در زمان رزرو درخواست پرداخت کنید.
نکات صرفه جویی در وقت – اتوماسیون آسان
نکته جالب در استفاده از سیستم رزرو ، امکانات ارسال پیام کوتاه در داخل سایت شما و ارسال پیام های خودکار و یادآوری خودکار به صورت پیامکی است.
- قرار ملاقات جدید ایجاد شده است بنابراین یز طریق سایت تأیید پیام کوتاه ارسال میشود.
- قبل از موعد مقرر، یک بازه را انتخاب کنید و یک پیامک ارسال کنید تا به مشتریان خود در مورد قرارهای آینده خود یادآوری کنید (این را اجرا کنید و تماشا کنید که چگونه نرخ حضور خود را افزایش می دهید!)
- بعد از قرار ملاقات پیگیری کنید – یا برای دریافت بازخورد و یا از مشتری خود بخواهید که قرار ملاقات بعدی خود را رزرو کند.
نظرات کاربران