استعلام اینترنت ایرانسل از کارهایی است که دارندگان سیم کارت ایرانسل به طور معمول شاید هفتهای چندبار این کار را انجام دهند. در سالهای اخیر که استفاده از اینترنت و دسترسی داشتن به آن از واجبات زندگی امروزی شده است، نگرانی از این که به اینترنت دسترسی نداشته باشیم یا بسته اینترنتمان تمام شده باشد نیز به یکی دیگر از نگرانیهای ما تبدیل شده است. همچنین دیدن پیامکهایی که خبر از اعتبار مانده بسته اینترنت ما میدهند نیز برایمان خوشایند نیست. برای این که همیشه از میزان اعتبار و حجم بسته اینترنت ایرانسل خود آگاه باشیم میتوانیم از روشهای استعلام اینترنت ایرانسل استفاده کنیم. این روشها برای سیم کارتهای اعتباری و دائمی ایرانسل یکسان هستند. در این مطلب میخواهیم به بررسی همین روشها بپردازیم با ما همراه باشید.
نحوه استعلام اینترنت ایرانسل
معمولاً تمام اپراتورهای تلفنهای همراه شما را از وضعیت سیم کارت خود مانند مانده حساب، مانده اعتبار و باقیمانده بسته اینترنت آگاه میکنند. اپراتور ایرانسل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هنگامی که بسته اینترنت شما رو به اتمام باشد پیامکی را برای آگاهی شما میفرستد. اما اطلاعاتی که اپراتورها با پیامکها در اختیار شما میگذارند اطلاعات دقیقی نیستند. برای این که بتوانید استعلام اینترنت ایرانسل خود را کاملاً دقیق داشته باشید باید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید.
- استفاده از کدهای دستوری
- استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
- استفاده از سایت ایرانسل من
- پشتیبانی آنلاین
استفاده از کد استعلام اینترنت ایرانسل
از سریعترین و سادهترین راههای استعلام اینترنت ایرانسل استفاده از کدهای دستوری است. کدهای دستوری یعنی چه و به چه معناست؟ کدهای دستوری یک سری از شمارهها هستند که با شمارهگیری آنها یک دستور برای شما توسط اپراتور مورد نظر اجرا میشود. برای استفاده از کدهای دستوری ایرانسل به منظور آگاهی از مانده اینترنت باید کد #۴*۱*۵۵۵* را شمارهگیری نمایید. با شمارهگیری این کد شما میتوانید به جزئیات سیم کارت خود نظیر بسته مکالمات و بسته اینترنت دسترسی داشته باشید و از میزان باقیمانده دقیق آنها مطلع شوید. برای این که بتوانید در این کد دستوری به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید باید شماره ۱ را نیز شمارهگیری کرده تا جزئیات را ببینید. اطلاعات بسته به همراه تاریخ اعتبار آن به صورت یک پیام در صفحه گوشیتان به شما نمایش داده میشوند.
اگر از بسته اینترنت هدیه استفاده میکنید، میتوانید با کد دستوری #۴۴۴۴*۱۴۱* به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید.
استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
اپلیکیشن ایرانسل من، اپلیکیشنی است که ایرانسل برای کاربران خود طراحی کرده تا آنها بتوانند با دانلود و نصب آن به تمامی اطلاعات دسترسی داشته و به راحتی انواع بستههای پیشنهادی و جدید ایرانسل را مشاهده کنند. اپلیکیشن ایرانسل من را میتوانید برای گوشیهای اندروید و (ios) دانلود کرده و استفاده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید به سایت ایرانسل مراجعه کرده و نسخه مورد نظر منطبق با گوشی تلفن همراه خود را انتخاب کنید. بعد از دانلود و نصب این برنامه باید ثبت نام کنید تا اجازه ورود به برنامه را داشته باشید.
بعد از ثبت نام در اپلیکیشن ایرانسل من، میتوانید اطلاعات و جزئیات بسته اینترنت خود را در همان صفحه اصلی مشاهده کنید. اگر چندین بسته اینترنت فعال داشته باشید، اپلیکیشن ایرانسل من در صفحه اول مجموع آنها را به شما نمایش میدهد.
استفاده از سایت ایرانسل
یکی دیگر از راههایی که میتوانید به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید و آن را مشاهده کنید، مراجعه به سایت ایرانسل من است. در این حالت نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن ندارید. فقط کافی است به سایت ایرانسل من مراجعه کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. برای ورود به حساب کاربری خود نیاز به یک کد تأیید دارید. این کد بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه از طرف اپراتور ایرانسل برای شما ارسال میشود. بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود میتوانید به راحتی به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید.
استفاده از پشتیبانی آنلاین ایرانسل
اگر با هریک از راههای گفته شده بالا مشکلی داشتید و نتوانستید استعلام اینترنت ایرانسل خود را بگیرید، میتوانید از پشتیبانی آنلاین ایرانسل من استفاده کنید. با استفاده از چت آنلاین میتوانید از پشتیبان بخواهید که مقدار اینترنت باقیمانده بسته سیم کارت شما را به شما اطلاع دهد.
نتیجه گیری
دیدن پیامکهایی مثل، اعتبار شما یا بسته شما رو به پایان است همیشه حس بدی داشته و دارد. تمامی اپراتورها مانند ایرانسل برای کاربران خود از این قبیل پیامکها ارسال میکنند تا کاربران خود را آگاه کنند. در این پیامکها اطلاعات دقیقی از میزان بسته آورده نشده است. برای استعلام اینترنت ایرانسل میتوانید از روشهایی نظیر استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، وبسایت ایرانسل من، استفاده از کدهای دستوری یا پشتیبان آنلاین کمک بگیرید.
پرسشهای پر تکرار
1. روشهای استعلام مانده اینترنت ایرانسل چیست؟
برای این که بتوانید استعلام اینترنت ایرانسل خود را کاملاً دقیق داشته باشید باید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید.
- استفاده از کدهای دستوری
- استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
- استفاده از سایت ایرانسل من
- پشتیبانی آنلاین
2. کد دستوری برای استعلام اینترنت ایرانسل چیست؟
برای استفاده از کدهای دستوری ایرانسل برای آگاهی از مانده اینترنت باید کد #۴*۱*۵۵۵* را شمارهگیری نمایید. با شمارهگیری این کد شما میتوانید به جزئیات سیم کارت خود نظیر بسته مکالمات و بسته اینترنت دسترسی داشته باشید و از میزان باقیمانده دقیق آنها مطلع شوید. برای این که بتوانید در این کد دستوری به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید، باید شماره ۱ را نیز شمارهگیری کرده تا جزئیات را ببینید. اطلاعات بسته به همراه تاریخ اعتبار آن به صورت یک پیام در صفحه گوشیتان به شما نمایش داده میشنود.
3. اگر بسته اینترنت هدیه داشته باشیم باز هم باید از همین کد دستوری استفاده کنیم؟
خیر، اگر از بسته اینترنت هدیه استفاده میکنید، میتوانید با کد دستوری #۴۴۴۴*۱۴۱* به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید.
4. چطور میتوانیم از سایت ایرانسل به جزئیات حساب خود دسترسی داشته باشیم؟
یکی دیگر از راههایی که میتوانید به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید و آن را مشاهده کنید، مراجعه به سایت ایرانسل من است. در این حالت نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن ندارید. فقط کافی است به سایت ایرانسل من مراجعه کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. برای ورود به حساب کاربری خود نیاز به یک کد تأیید دارید. این کد بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه از طرف اپراتور ایرانسل برای شما ارسال میشود. بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود میتوانید به راحتی به جزئیات بسته اینترنت خود دسترسی داشته باشید.
نظرات کاربران