ممکن است برای شما این عنوان جذاب باشد اما بیایید بررسی کنیم در ابتدا آیا می‌شود افزایش درآمد با یک درخواست ساده پیامکی داشت و اگر ممکن است راه حل آن چیست ؟

در تعریف شاید ساده باشد که با یک درخواست ساده بتوانید درآمد داشته باشید اما مهم است که درخواست چه باشد و یا به چه افرادی درخواست دهید. راه و روش آن چیست و اصلا درخواست از چه نوعی باید باشد؟! قبل از اینکه به سوالات بالا پاسخ دهیم بهتر است گریزی به چند حقیقت بزنیم.

شما در هر کسب و کاری و یا شغلی باشید حتما برای بقای خود به مشتریان خود وابسته‌اید. هرچه میزان رضایت مشتریان از خدمات شما بیشتر باشد آن ها به شما وفادارترند و اعتمادشان به شما بیشتر خواهد بود.

افزایش درآمد با یک درخواست ساده پیامکی با همکاری مشتریان

مشتریان بهترین سرمایه‌های شما هستند و با شناخت و رضایتی که از شما و خدماتتان دارند می‌توانند معرفی کننده خوب و مورد اعتمادی برای کارتان باشند. می‌توانید از آن ها بخواهید تا شما را به دیگر دوستان و یا افرادی که خدمات شما برایشان مناسب و کارآمد است معرفی کنند. البته این معرفی لطف مشتریان شماست و زیباست که شما در ازای محبت و انتقال اعتمادشان به دیگران، از آن ها تشکر نمایید. البته روند معرفی شدن باید ساده و فراگیر باشد.

برای مثال می‌توانید از لینک ورود و یا صفحات لندینگ استفاده نمایید اما جذابیت و کارایی عمومی ندارد و برای برخی از افراد جالب است. امروزه کد معرف شناخته شده‌تر و در دسترس‌تر است. کد معرف در برخی سامانه‌ها به صورت خودکار ایجاد می‌شود. در برخی سیستم‌ها شما می‌توانید خودتان با توجه به علایقتان کد معرف ایجاد کنید.

بگذارید در مورد همین سامانه پیامک برایتان مثالی بزنیم.

برای مثال شما یکی از کاربران سامانه پیامک هستید و از خدمات و امکانات سامانه پیامک راضی هستید. اگر بخواهید به دوستتان سامانه را معرفی نمایید می‌توانید از او بپرسید آیا برای ارتباط با مشتریانش و یا ارسال تبلیغاتش از پنل‌های ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده کرده است؟

و یا اینکه استفاده از یک سامانه پیامک ممکن است روند رو به رشدی در رضایت مشتریان ایجاد کند. و سپس بخواهید همان سامانه را معرفی کنید.

راهکارهای دیگر برای کسب درآمد با درخواست پیامکی

یکی از راه های معرفی این است که برای خودتان کدی ایجاد کنید و همانجا کد به شماره ای مشخص ارسال شود و بدون معطلی ثبت نام انجام شود.

راه دیگر هم اعلام سایت و معرفی روند ثبت نام و … است. البته با این راهکار ممکن است پس از چند لحظه تمام گفته‌ها و یا بخشی از آن فراموش شود. مسلما استفاده از کد معرف ساده‌تر و متداول‌تر است. البته در این حالت دقت کنید که از عبارات فارسی و انگلیسی متداول استفاده نمایید و از کلمات و یا حروفی استفاده نمایید که در زمان بازگویی آن مشابهت و یا ابهامی ایجاد نکند.

مثلا در سایت SMS.ir قابلیت ایجاد کلید واژه برای کاربران قرار داده شده است تا خودشان با استفاده از اعداد و حروف بتوانند کد موردنظرشان را ایجاد نمایند. اگر تمایل به ایجاد کد معرف دارید می‌توانید مقاله “ روش های کسب درآمد از پنل پیامکی ” را مطالعه کنید اما قبل از آن پیشنهاد می‌کنیم ادامه همین دانشنامه را به اتمام برسانید.

مهم ترین نکته این است که شما با درخواست ساده از مشتریان خود و معرفی شدن توسط آن ها، درآمد خود را افزایش می دهید و این لطف نباید بدون پاسخ باقی بماند. اگر مشتریان شما معرفی کننده شما هستند برایشان امتیاز خاصی قائل شوید.

اگر تعداد محدودی قرار است معرفی کننده شما باشند، می‌توانید جوایز نقدی در نظر بگیرید. اگر به صورت همگانی قابلیت معرفی را به تمام کاربران خود داده‌اید، می‌توانید درصدی از سود را به معرفی کننده اختصاص دهید. البته که با توجه به نوع کار و خدماتتان می‌توانید این امتیاز ویژه را مشخص کنید. اصل مطلب در این باره است که به نحوی تشکر خود را از معرفی کننده نشان داده باشید و انگیزه او را برای معرفی و جلب اعتماد دیگران به شما همواره بالا نگه دارید.