تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ برای آن دسته از کاربرانی که سایت خود را با این فروشگاه ساز طراحی کرده اند، در این مقاله شرح داده می شود.

پروفی شاپ یک نرم افزار تحت وب است که به شما این امکان را میدهد بدون داشتن اطلاعات بسیار تخصصی وب یا پرداخت هزینه های گزاف بتوانید یک فروشگاه اینترنتی زیبا و حرفه ای با دامنه اختصاصی برای فروش کالا و خدمات خود داشته باشید.

تنظیمات ارسال پیامک

سیستم فروشگاه ساز پروفی شاپ به راحتی به پنل sms.ir متصل می شود و تنظیمات بسیار ساده ای دارد.

فقط کافی است از این لینک اقدام به ثبت نام در پنل پیامکی ما بکنید. سپس با نام کاربری و رمزی که برایتان پیامک می شود وارد پنل پیامکی خود شوید.

پس از وارد شدن به پنل مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا مطابق با عکس زیر تیک تایید قوانین را بزنید ( حتما قوانین را به دقت مطالعه نمایید تا در آینده مشکلی برای شما به وجود نیاید)

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

سپس در مرحله بعدی اطلاعات فردی خود را تکمیل کنید، دقت داشته باشید که همه موارد باید تکمیل شوند و اعداد را نیز با کیبورد انگلیسی بنویسید

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

در مرحله بعد سیستم به شما یک خط پیامکی رندم هدیه می دهد، آن را تایید کرده تا مراحل ثبت نام به اتمام برسد.

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

پس از آن باید همانند تصویر زیر بر روی دکمه تکمیل ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید و پس از آپلود تصویر کارت ملی، دکمه تایید و ثبت را بزنید.

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

پس از این کار، کارشناسان بخش sms در ساعات اداری در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و بعد از آن پنل شما فعال خواهد شد.

پس از تایید شدن پنل،  همانند تصویر زیر در ادمین سایت خود به بخش سیستم اطلاع رسانی بروید.

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

” انتخاب سرویس” را روی ایده پردازان الکترونیک (ip.sms.ir) بگذارید.

در بخش “نام کاربری” و “کلمه عبور” ، نام کاربری و رمز ورود به پنل پیامک خود را قرار دهید.

در قسمت ” ارسال از” می بایست خط پیامکی خود را قرار دهید . از داخل پنل پیامکی خود به منوی تنظیمات، تمدید خطوط بروید از این بخش می توانید تمامی شماره خط های خود را ببینید و یکی را در این بخش بگذارید.

اگر مایل هستید به عنوان مدیر سایت برای فعالیت های مختلفی مانند دریافت پیام جدید، دریافت سفارش جدید، ثبت نام کاربر جدید ، برایتان پیامک ارسال شود می توانید شماره موبایل خود را در قسمت “شماره موبایل مدیر” قرار دهید. سپس همه مواردی که تمایل به دریافت پیامک هستید را تیک بزنید.

در بخش بعدی نیز می توانید حالت های مختلف ارسال پیام کوتاه به کاربران سایت را انتخاب نمایید ، مانند ثبت نام ، ثبت سفارش ، تغییر وضعیت سفارش و …

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

در انتها تنظیمات را ذخیره کنید.

برای اطمینان از درستی تنظیمات خود می توانید همانند تصویر زیر گزینه تست سرویس را بزنید، سپس شماره موبایل خود را وارد نمایید و ارسال را بزنید، اگر تنظیمات شما اشتباه باشد با خطا مواجه خواهید شد و میبایست مجدد تنظیمات را بررسی کنید.

تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ

نکته قابل توجه این که تمامی خطوط پیامکی حالت تبلیغاتی دارند بنابراین اگر شخصی تبلیغات خط خود را بسته باشد پیامک شما را دریافت نخواهد کرد و هزینه ای از شما کسر نخواهد شد. برای حل این مشکل می بایست درخواست دهید خط پیامکی شما خدماتی شود، شرایط و قوانین خدمات سازی خطوط را می توانید از این لینک مطالعه نمایید.

اگر در تنظیمات ارسال پیامک فروشگاه ساز پروفی شاپ به مشکل خوردید، می توانید با شماره های 0212853 تماس بگیرید یا از داخل پنل خود تیکت درج کنید تا راهنمایی لازم خدمت شما ارائه شود.