افزونه تایید حساب کاربری دکان مناسب برای کسانی است که از افزونه دکان استفاده می کنند و می خواهند حساب کاربری فروشندگان خود را تایید کنند.

افزونه دکان از افزونه های وردپرس است که سایت وردپرس را به میزبان فروشنده‌های متعدد تبدیل می‌کند.  در این گونه سایت ها الزامی است که حساب کاربری فروشندگان تایید شود تا از ثبت نام فروشندگان با اطلاعات جعلی در سایت جلوگیری شود و اعتبار سایت زیر سوال نرود.

افزونه تایید حساب کاربری دکان چیست؟

افزونه تایید حساب کاربری دکان به شما کمک می کند تا اعتبار فروشندگان را از طریق ارسال عکس مشخصات کارت ملی ، شناسنامه ، گواهینامه رانندگی ، تایید شماره موبایل و شبکه های اجتماعی خود بررسی کنید. با تایید فروشندگان خود اعتبار مردمی سایت خود را افزیش دهید تا خریداران شما با اعتماد بیشتری از سایت شما خرید کنند.

تایید ثبت نام با شماره موبایل

شما می توانید ثبت نام کاربران در دکان را براساس شماره موبایل قرار دهید و برای تایید هویت کاربران از سیستم پیامکی استفاده کنید.

بدین منظور می بایست ابتدا از این لینک در پنل sms.ir حساب کاربری ایجاد نمایید و پس از تایید آن، مطابق با مراحل زیر پیش روید.

اگر برای شما ارسال به شماره هایی که تبلیغات خط خود را بسته اند، اهمیت دارد می بایست ماژول ارسال سریع را خریداری نمایید تا با یک خط خدماتی عمومی کد تایید برای همه افراد ارسال شود.

پس از تکمیل ثبت نام و شارژ پنل، وارد بخش امکانات اولیه مورد نیاز، فعالسازی امکانات پنل شده و از بین ماژول ها، ماژول وب سرویس ارسال سریع را خریداری نمایید.

افزونه تایید حساب کاربری دکان افزونه تایید حساب کاربری دکان

پس از خریداری این ماژول در منوی برنامه نویسان به قسمت کلید وب سرویس بروید.

و مطابق با تصویر زیر در این صفحه یک کد امنیتی بر اساس حرف و اعداد ایجاد نمایید و با فشردن دکمه ایجاد کلید می توانید “کلید وب سرویس” را بدست آورید.

افزونه تایید حساب کاربری دکان

برای تنظیم متن عضویت مورد نظر خود می بایست به منوی برنامه نویسان، قالب های ماژول ارسال سریع رفته و در باکس انتهایی صفحه، قالب مورد نظر خود را همانند نمونه زیر ایجاد کنید.

مثلا : کد ثبت نام :[verificationcode]

افزونه تایید حساب کاربری دکان افزونه تایید حساب کاربری دکان

سپس مطابق با عکس زیر منوی تنظیمات را در دکان زده و به منوی دروازه تایید پیامک بروید.

افزونه تایید حساب کاربری دکان

در این قسمت درگاه پیامکی را روی اس ام اس دات آی آر تنظیم کنید و در مرحله بعد مطابق با تصویر زیر کلید وب سرویس و کد امنیتی را به ترتیب در نام کاربری و رمز عبور قرار دهید.

خط ارسال کننده را 300077 بگذارید.

شناسه قالبی که ایجاد کردید را در بخش کد الگو قرار دهید.

در بخش متغیرها و مقادیر الگو نیز متغیر های موجود در شناسه را بگذارید. اگر مثلا قالبی که ایجاد کردید به صورت زیر است :

کد تایید [verificationcode]  فروشگاه من

در این بخش باید وارد کنید verificationcode:%CODE%

افزونه تایید حساب کاربری دکان

سپس در انتهای صفحه ذخیره تغییرات را بزنید.

در انتهای همین صفحه مطابق با تصویر زیر می توانید یک شماره موبایل وارد کرده و ارسال پیامک تست را بزنید تا از کارکرد افزونه مطمئن شوید.

افزونه تایید حساب کاربری دکان

اگر در هریک از مراحل تنظیمات نیاز به راهنمایی دارید می توانید در هر لحظه با شماره 0212853 تماس حاصل نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا از طریق پنل کاربری خود تیکت درج نمایید.