در این بخش به ادامه نحوه بازاریابی چریکی و ایده هایی برای پیاده سازی آن می پردازیم.

4.هایپر لوکال (hyperlocal) آغاز کنید

بگذارید اول به معنای لغت هایپر لوکال بپردازیم، Hyperlocal اطلاعاتی است ازپیرامون یک جامعه کاملاً تعریف شده که تمرکز اصلی آن بر نگرانی های جمعی در آن جامعه معطوف می شود.

به نظر می رسد که بازاریابی چریکی در مورد ایجاد محتوای ویروسی است ، با این حال ، هیچ کمپین چریکی از این راه آغاز نشده است.

با استفاده از بازاریابی چریکی، محتوای شما باید بر روی مخاطبان هدف شما متمرکز شود. هدف ، جلب توجه عمومی با اشتراک پذیری مطلق و دهان به دهان است.

5.از نظرات به نفع خود استفاده کنید.

یک استراتژی برای فعالیت های تبلیغاتی شما بایستی تمرکز بر گرفتن نظرات و کامنت ها باشد. شما باید برای ساختن شهرت خود در بخش نظرات Yelp یا Google وقت بگذارید تا بتوانید توجه ارگانیک را به صورت آنلاین جلب کنید.

به عنوان مثال ، یک سال پیش ، من شروع به شنیدن چیزهایی در مورد نوعی فلاسک کردم. من این نظرات را دیدم و شنیدم که مردم ماه ها درباره آن صحبت می کنند. سرانجام تصمیم گرفتم که یکی از آن ها بخرم حتی اگر قبلاً در زندگی روزمره هرگز از بطری آب استفاده نکرده بودم.

این نتیجه یک کمپین بازاریابی عالی است.

با نظرات مشتریان راضی که در حال انتشار پیام کسب و کارتان هستند ، می توانید به افرادی که در ابتدا حتی آنها را هدف قرار نگرفته اید نیز،دست پیدا کنید.

6.محتوای YouTube ایجاد کنید.

YouTube یکی از بهترین کانالها برای انتشار محتوای بازاریابی چریکی است. در این بستر رسانه اجتماعی ، می توانید مطالب بسیار هدفمندی را ارائه دهید که آموزشی ، مفید و کاربردی و احساسی است.

اگر ویدیوی شما همچنان به اشتراک گذاشته شدن توسط مخاطبانتان ادامه می دهد ، می توانید به صورت ارگانیک به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید زیرا ممکن است ویدیوی شما رتبه بهتری کسب کند.

 

ایده های برای بازاریابی چریکی

 

1. به مشتری خود پیامک ارسال کنید.

با بازاریابی چریکی، مهم است که در نحوه دستیابی به مخاطبان خود خلاقیتداشته باشید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از بازاریابی متنی یا پیامکی است.

با ارسال پیامک می توانید مکالمه واقعی با مشتریان داشته باشید. شما می توانید در مورد آنها یاد بگیرید ، نظرسنجی هایی  برای آنها ارسال کنید یا بر اساس بازخورد آنها بازاریابی هدفمند ارائه دهید.

ترفند مربوط به بازاریابی پیامکی فقط ارسال پیام به مشتریانی است که برای دریافت متن شما مناسب اند. هیچ کس نمی خواهد یک متن تصادفی از یک شماره ناشناس دریافت کند.

2. جلوه های بصری داشته باشد

تقریباً هر فعالیت بازاریابی چریکی باید پیرامون تصاویر متمرکز شود.

در حقیقت ، در یک بررسی HubSpot در سال 2018 ، 54٪ از مصرف کنندگان می خواستند محتوای ویدیویی بیشتری را از یک مارک یا مشاغل مورد حمایت خود ببینند.

محتوای تصویری همان چیزی است که مخاطبان شما می خواهند ببینند. بعلاوه ، ایده اصلی این است که بازاریابی چریکی به اشتراک گذاشته می شود و محتوای بصری در اشتراک گذاری سهولت بیشتری دارد.

3. فراخوانی تماس (CTA)را فراموش نکنید.

آب در هاون کوبیدن نیست بلکه کمپین بازاریابی چریکی شما باید عملی را القا کند. برای انجام این کار ، باید یک فراخوانی تماس(CTA) را در کمپین خود گنجانید.

مخاطبان هدف شما با بازاریابی موفقیت آمیز ، مطالب شما را با دوستان خود به اشتراک گذاشته اند. اکنون که توجه مردم را به خود جلب کرده اید ، باید تصمیم بگیرید که با آن چه کار کنید. به عنوان مثال ، می توانید از مردم بخواهید که به یک علت کمک مالی کنند یا محصولی را خریداری کنند.

4. از یک دلیل حمایت کنید.

یک راه سریع و آسان برای پیاده سازی بازاریابی چریکی در استراتژی شما پشتیبانی از دلیلی است که مخاطبان شما به آن اهمیت می دهند.

وقتی مردم می بینند که شرکت شما خیریه است ، به احتمال زیاد به شما اعتماد دارند و با مارک شما ارتباط مثبتی برقرار می کنند.

شما می توانید با اهداء چیزی ، تشویق مخاطبان خود برای اهدا ، تقویت و نشان دادن پیام یک رخداد یا لیست دلایلی که از آن در وب سایت خود پشتیبانی می کنید ، از یک دلیل پشتیبانی کنید.

هنگامی که محتوای شما بر روی تلاشهای بشردوستانه متمرکز است ، مخاطبان شما به احتمال زیاد آن را به اشتراک می گذارند.

5.  از اینولوئنسر ها استفاده کنید.

اینفولوئنسر مارکتینگ یک نسخه مدرن از بازاریابی چریکی است.

تئوری این است که وقتی افراد با نفوذ مارک شما را تبلیغ می کنند ، مخاطبان شما به احتمال زیاد آن پیام را به اشتراک می گذارند و از انجام این کار الهام می گیرند.

برای شروع ، می توانید اینفلوئنسران را در بخش محصولات رایگان یا تخفیف های خود استفاده کنید. امیدوارم که این امر الهام بخش مخاطبانتان باشد تا در مورد برند شما صحبت کنند و آن را منتشر کنند.