پنل پیامک آژانس هواپیمایی

کاربرد ارسال پیامک برای آژانس های مسافرتی را می توان بیش از ارسال پیامک های تبلیغاتی درزمان های پرسفر سال دانست. ارسال پیام کوتاه برای آژنس های مسافرتی می تواند بهره بالاتری از دیگر روش های تبلیغاتی و یا حتی ارتباط با مشتری داشته باشد. شاید دربازه های زمانی متفاوتی با توجه به نوسانات بازار شاهد اوج و فرود کارکرد آژانس های مسافرتی باشیم اما اگر روند تبلیغات و یا ارتباط با مشتری به صورت اصولی و منسجم باشد، روند کارکرد ثابت و با سود دهی خواهد بود. اگربرای شما جالب است که ارسال پیامک چطورممکن است موجب سود دهی شود شاید بهتراست ادامه مطالب را دنبال کنید:

کاربرد ارسال پیامک برای آژانس های مسافرتی :

تبلیغاتی

ارسال پیامک حاوی خدمات شما و آدرس دفترتان درمحدوده مناطقی که قرار دارید کاریست که همه دیگر کسب و کارها نیز انجام می دهند. درتبلیغات متفاوت باشید !

اگر معقولانه واصولی تبلیغات داشته باشید می توانید بازخود بالایی کسب کنید. برای مثال زمان نمایشگاه GTEX به مدیران شرکت هایIT پیشنهاد تور ویژه خود را به همراه بلیط نمایشگاه  که برایشان در نظر گرفته اید ارسال نمایید.

می توانید برای هیئت ها برنامه های ویژه سفرهای زیارتی را ارسال کنید.

ارسال تبلیغات ساده تر و هیجان انگیزتر از ارسال های ساده و حوصله سر بر است. با کمی ذوق و خلاقیت می توانید همیشه در صدر باشید.

ارتباط با مشتریان

مسلما اطلاعات مشتریانی که از شما بلیط خریده اند را نگهداری می نمایید. بر اساس سابقه خرید بلیط ها و کشور ها و یا شهرهای مورد علاقه و هم چنین بازه  زمانی که  بلیط خریداری می شود، می توانید به صورت نسبی از علایق مشتری خود باخبر شوید. درهمان بازه زمانی برای مشتری خود تخفیفات ویژه سفر به شهر و یا کشوری که نرفته است را ارسال نمایید.

سالگرد ازواج یکی ازروزهای مهم زندگی هرشخص است. هرسال برای زوج هایی که از شما بلیط ماه عسل تهیه نموده اند یک مقصد جدید درنظر بگیرید و دریک هتل برایشان اتاق vip رزرو نمایید. حاصل این کار چیزی جز وفاداری مشتری به شما نخواهد بود.

پیامک ابزاری قدرتمند است برای بقای کسب و کار شما و هم چنین سرعت بخشیدن به پیشرفتتان. اگر بدانید که چطور از آن استفاده نمایید همیشه  پیشتاز خواهید بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان