کمک به استارتاپ ها با نرم افزار پیامک سفید

روز به روز با پدید آمدن استارتاپ های جدید در حوزه های مختلف کسب و کار، عرصه فعالیت برای فعالان اقتصادی تنگ تر شده و ادامه کار را برای همه مخصوصا خود استارتاپ ها سخت و دشوارتر می کند. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی کمک به استارتاپ ها با نرم افزار پیامک سفید را توضیح دهیم تا وظیفه خود را در این مهم انجام داده باشیم.

کمک به استارتاپ ها

کسب و کارها روش های مختلفی برای تبلیغات و جذب مشتری جدید دارند که با آن مشتریان جدید گرفته و به فروش محصولات و یا خدمات خود می پردازند. اما این تب

لیغات به چه میزان هزینه بر می دارد و تا کی قرار است که هزینه ها برای جذب مشتری جدید پرداخت گردد؟ احتمالا دیده باشید که شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچکی را که پس از مدتی تبلیغات، دیگر دست از تبلیغات  برداشته اند. آیا این شرکت ها دست از کسب و کار خود هم برداشته اند؟ جواب مسلما خیر است (البته اگر به خاطر هزینه های زیاد تبلیغات و جذب مشتری جدید ورشکست نشده باشند).

کسب و کارهای مختلف باید به فکر مشتریانی هم که حتی فقط یک بار از محصولات و خدمات آنها استفاده کرده اند هم باشند. چرا که مشتری امکان دارد دیگر شما را فراموش کند و در صورت نیاز مجدد به خدمات و یا محصولات شما، به جایی دیگر مراجعه کند.

کمک به استارتاپ ها با نرم افزار پیامک سفید به این صورت است که استارتاپ ها و شرکت ها و کسب و کارهای مختلف این امکان را دارند که با وارد کردن شماره مشتریان خود در نرم افزار پیامک سفید، هر زمانی که مد نظرشان بود ارسال پیامک اطلاع رسانی و یا تبلیغاتی به مشتریان خود داشته باشند تا مشتری آنها را فراموش نکرده و مجدد به آنها مراجعه نماید.

اما تفاوت پیامک سفید با سایر سامانه ها و نرم افزار های ارسال پیام کوتاه در این است که این قابلیت را به کسب و کارها می دهد تا بدون داشتن خط پیامکی خدماتی حتی به افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند هم ارسال پیام داشته باشند. این امر باعث می شود تا تمام پیام های ارسالی به دست مخاطبین و مشتریان هر کسب و کاری که از نرم افزار پیامک سفید استفاده می کند برسد.

پیامک سفید دارای نرم افزارهای اندروید، آی او اس، ویندوز و نسخه تحت وب می باشد که به راحتی می توانید در هر دستگاه و سیستم عاملی از آن استفاده نمایید.

برای تست این نرم افزار کاربردی و بهره مندی از سه روز مهلت تست رایگان و 100 پیامک هدیه آن می توانید شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد نمایید.


همچنین برای مشاهده معرفی و راهنمای استفاده از نرم افزار پیامک سفید می توانید ویدیو زیر را مشاهده نمایید: