ارسال پیامک رویداد از مواردی است که کاربران پنل های پیامکی استفاده بسیاری از آن می کنند.

در پنل انبوه sms.ir نیز با استفاده از ماژول تبریک تولد یا رویداد می توانید در تاریخ های مختلف برای مخاطبین خود ارسال پیامک انجام دهید.

با خریداری این ماژول می توانید یکبار تنظیمات را انجام دهید تا سیستم به صورت خودکار در تاریخ معین برای مخاطبینتان ارسال پیامک رویداد انجام دهد. با این کار به آنها نشان می دهید که برایشان ارزش قائل هستید و حس خوبی در آنها ایجاد می کنید.

طریقه فعالسازی ماژول تبریک تولد یا رویداد

برای فعالسازی ماژول تبریک تولد یا رویداد باید مطابق با عکس زیر به منوی ارسال و دریافت اتوماتیک رفته و تبریک تولد یا رویداد را انتخاب کنید و ماژول را به هزینه 1000 پیامک سالانه خریداری نمایید.

ارسال پیامک رویداد

برای استفاده از این ماژول ابتدا می بایست شماره مخاطبین خود را در دفترچه تلفن اضافه کنید. برای این کار به منوی امکانات اولیه مورد نیاز، دفترچه تلفن رفته از آنجا مدیریت گروه مخاطبین را بزنید و یک گروه جدید ایجاد نمایید.

سپس شماره مخاطبین خود را اضافه نمایید. برای این کار می توانید از این مقاله راهنمایی بگیرید. اگر در آپلود از فایل اکسل به مشکل خوردید نیز می توانید خطاها را از این مقاله برطرف نمایید.

دقت داشته باشید برای استفاده از ماژول تبریک تولد یا رویداد شما می توانید تاریخ های مورد نظر را در دفترچه تلفن برای هر مخاطب مشخص نمایید تا ماژول را برای آن تاریخ ها فعال کنید. در دفترچه تلفن یک تاریخ برای تولد موجود است و 4 تاریخ برای رویدادهای دیگری که ممکن است مد نظر شما باشد. مثلا تبریک اعیاد مختلف، سالگرد ازدواج و مناسبت های مختلف و حتی تسلیت مراسم های مختلف را می توانید برای هر مخاطب در دفترچه ایجاد کنید.

پس از آن، در ماژول تبریک تولد دکمه افزودن را بزنید. مطابق با عکس زیر می بایست ابتدا متن خود را بنویسید، با توجه به اطلاعاتی که برای هر مخاطب در دفترچه تلفن خود وارد کرده اید، می توانید در این بخش آن موارد را انتخاب کنید تا با اطلاعات هر مخاطب برایشان پیامک ارسال شود مثلا با نام و نام خانوادگی هرکس برای او پیامک شخصی سازی شده ارسال نمایید.

ارسال پیامک رویداد

در مرحله بعد می بایست شماره گیرندگان را انتخاب نمایید، می توانید به صورت تکی یا گروهی این کار را انجام داده و با زدن دکمه افزودن آن ها را به لیست گیرندگان خود اضافه کنید. سپس مرحله بعد را بزنید.

ارسال پیامک رویداد

در مرحله بعدبرای تمایز قائل شدن بین تبریک تولدها یا رویدادهای تعریف شده ، باید یک عنوان تعیین نمایید . این عنوان بسته به سلیقه شما قابل تغییر است و هیچ شخصی به جز شما این عنوان را مشاهده نمی کند .

ارسال پیامک رویداد

برای تعیین نمودن اینکه فیلد ارسالی برای تبریک تولد یا رویداد کدام یک از فیلدهای تعریف شده در دفترچه تلفن اعم از تاریخ تولد و یا مناسبتهای 1 الی 4 باشد، از طریق گزینه تاریخ ارسال امکان پذیر خواهد بود . شما می توانید یکی از فیلدهای تاریخ تولد ، مناسبت اول و … را به عنوان ملاک ارسال انتخاب نمایید .

همچنین برای تعیین نمودن اینکه تبریک تولد یا رویداد ، در چه بازه زمانی فعال باشد ، در این بخش امکان تعیین زمان شروع و پایان آن قابل تنظیم می باشد .

توجه داشته باشید بازه زمانی فعال با زمانی که برای ارسال پیامک تعریف میفرمایید تفاوت دارد و صرفا بازه زمانی ای که میبایست ماژول فعال باشد را دریافت میکند.

بدین ترتیب از طریق فیلد از تاریخ، زمان شروع و فیلد تا تاریخ ، زمان پایان اعمال آن خواهد بود . پس از اطمینان از صحت زمان تعیین شده ، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کرده تا به مرحله تایید نهایی هدایت شوید

در مرحله آخر مطابق با تصویر زیر شماره فرستنده را انتخاب کنید، تیک فعال را بزنید و سپس تایید و ثبت را کلیک کنید.

ارسال پیامک رویداد

تبریک تولد یا رویداد شما ایجاد شد و در بازه ای که فعال است، با رسیدن به تاریخ مورد نظر ارسال آن انجام خواهد شد، شما می توانید بعد از هربار ارسال گزارشات آن را از منوی گزارشات ارسال و دریافت، پیامکی های ارسالی نظیر به نظیر ببینید.