زمان زیادی به شروع دوره‌ی جدید انتخابات 1400 باقی نمانده و اغلب کاندیداهایی که صلاحیت آن‎ها از سمت شورای نگهبان تایید شده، در زمان مقرر تبلیغات خود را در تمامی کانال های موجود آغاز خواهند کرد. با توجه به گسترده شدن دسترسی مردم به اینترنت و رسانه های تبلیغاتی، همچنان یکی از روش هایی که بیشترین بازخورد را در این ایام دارد، استفاده از پنل پیامک انتخاباتی است.

در مقاله های پیشین به مزایا و نکات مهم ارسال پیامک انتخاباتی اشاره کردیم. حال قصد داریم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت های فعال در حوزه ی ارسال پیامک انتخاباتی  و در راستای ارائه خدمات در این زمینه، مراحل استفاده از پنل اس ام اس SMS.ir را شرح دهیم.

 

پس از ورود به سایت SMS.ir ، قسمت ایجاد حساب یا ورود به پنل را انتخاب کنید.

ورود به پنل پیامک انتخابات

در این بخش، شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از چند ثانیه، نام کاربری و رمز ورود به شماره پیامک می شود.

ورود نام کاربری و رمز عبور به پنل پیامکی انتخابات

 حال اگر کاربر جدید هستید، بر روی قسمت تکمیل ثبت نام در نوار ابزار بالایی کلیک کنید و پس از مطالعه قوانین و قبول آن ها مرحله بعدی را انتخاب کنید.

پنل پیامک انتخاباتی

در بخش بعدی ثبت نام، می بایست تمام مشخصات و اطلاعات فردی خود را به صورت دقیق وارد کنید و به مرحله نهایی بروید.

پنل پیامک انتخاباتی

با تایید مشخصات خود، در قسمت خط پیامکی شماره اختصاصی رایگانی برای شما نمایش داده می شود که در صورت عدم رضایت می توانید آن را تغییر دهید.

پنل پیامک انتخاباتی

پس از تایید و ثبت نهایی، کارشناسان مربوطه با شما تماس می گیرند تا احراز هویت انجام شود. پس از این مرحله و تایید کاربری شما از طرف SMS.ir، با ورود به پنل خود می توانید نسبت به شارژ سریع و افزایش اعتبار خود اقدام کنید.

شارژ اعتبار برای پنل پیامکی انتخابات

برای ارسال پیامک، به پنل کاربری خود بروید و پس از انتخاب ارسال پیامک، باتوجه به نوع مخاطب و هدف خود (اگر پنل پیامک انتخاباتی دارید، پیشنهاد ما این است که ارسال از روی نقشه گوگل را انتخاب کنید)، پیامک مورد نظر را ارسال کنید.

پنل پیامک انتخاباتی

ایده پردازان نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب برای ارسال اس ام اس انتخاباتی شما می نماید . در صورت نیاز به مشاوره و درخواست پنل پیامک انتخاباتی با مشاوران ما تماس بگیرید.