تبلیغات بلک فرایدی به عنوان یک استراتژی مهم و پیشرفته در حوزه مارکتینگ به محبوبیت رسیده است. در این مقاله، به بررسی تاریخچه بلک فرایدی، تکنیک‌ها و استراتژی‌های طراحی کمپین تبلیغات بلک فرایدی و کانال‌های تبلیغاتی می‌پردازیم.

جمعه سیاه چیست و چه تاریخی است؟

بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید محصولات مختلف با تخفیف‌های باورنکردنی است که در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود. عموما کمپین‌ بلک فرایدی در آخرین جمعه ماه نوامبر با این هدف که افراد بتوانند برای تعطیلات کریسمس و عید کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و اینکه فروشندگان محصولات قبلی خود را در همان سال به فروش برسانند که در سال جدید کالاهای جدید بیاورند برگزار خواهد شد. آخرین جمعه ماه نوامبر در سال 2023، روز 24 نوامبر معادل ۳  آذر سال 1402 است.

دریافت پنل پیامک تبلیغاتی بلک فرایدی با خط پیامکی اختصاصی هدیه
از طریق sms.ir

تاریخچه بلک فرایدی

وقتی که جنگ داخلی آمریکا پایان یافت، دوران دوازده ساله بازسازی آمریکا آغاز شد. در آن زمان دو تن از زمین خواران به نام‌های جِی گولد (Jay Gould)  و جیمز فیسک (James Fisk)  توانستند به واسطه خریدهای عمده، در مدتی کوتاه انحصار موقت طلا را به دست آورند.

این دو از این طریق سود کلانی را نیز به دست آوردند. چون دولت وقت نتوانست به‌موقع متوجه این سوءاستفاده شود، برای اینکه قیمت از دست رفته ثابت شود، حجم طلای بالایی را روانه بازار کرد.

این کار در پایان به ویرانی زندگی بسیاری از افراد انجامید. از آن زمان به دلیل وقوع این اتفاق در آن روز، از آن به عنوان بلک فرایدی (یا همان جمعه سیاه) یاد می‌شود.

روایت دیگری نیز برای علت نامگذاری این روز وجود دارد. پلیس فیلادلفیا پنسیلوانیا و راچستر نیویورک، در سال ۱۹۶۱ به خاطر شلوغی و ترافیک بیش از حد خیابان‌ها در این روز، آن را بلک فرایدی نام‌گذاری کردند. البته در آن زمان کارشناسان این واژه را مناسب ندانستند و از مردم خواستند تا به جای استفاده از جمعه سیاه از عبارات دیگر استفاده کنند چراکه کلمه سیاه، نشان دهنده رویدادی بدشگون است.

آنها عبارات جمعه بزرگ یا شنبه بزرگ را به جای استفاده از جمعه سیاه یا بلک فرایدی به رسانه‌ها و مردم پیشنهاد دادند، اما این عبارات معادل سازی شده نیز عمر چندانی نداشتند.

دوباره در سال ۱۹۷۵ میلادی در روزنامه نیویورک تایمز، عبارت بلک فرایدی استفاده شد که در اینجا منظور از عبارت جمعه سیاه شلوغ‌ترین روز خرید و سنگین‌ترین ترافیک جاده‌ها بود که به دلیل خرید مردم ایجاد شده بود.

البته بسیاری از مردم آن زمان نمی‌دانستند منظور از این عبارت چیست، اما عده‌ای دیگر از افراد که پیش از این عبارت بلک فرایدی را شنیده بودند، می‌دانستند که منظور از این نام، فرصتی طلایی برای خرید است.

دریافت و ثبت‌نام فوری پنل پیامک SMS.ir با تخفیف به مناسبت بلک فرایدی

اهمیت بلک فرایدی در تبلیغات و فروش

بلک فرایدی به عنوان یک رویداد تجاری سالانه، برای صنعت تبلیغات و فروش بسیار مهم است.  هر ساله در روز بلک فرایدی، تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و برندها تخفیفات شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل، برای جذب مشتریان، برندها نیاز دارند تا با استفاده از تبلیغات خلاقانه و جذاب، خود را متمایز کنند و از رقبا جلوگیری کنند. یکی دیگر از تأثیرات بلک فرایدی در تبلیغات، افزایش فروش و درآمد برندها است. این رویداد، برای مشتریان فرصتی مناسب برای خرید با قیمت‌های مناسب فراهم می‌کند. برندها نیز، با ارائه تخفیفات جذاب، توانسته‌اند به طور قابل توجهی درآمدهای خود را افزایش دهند. این درآمد اضافی، به برندها امکان می‌دهد تا در طول سال سرمایه‌گذاری بیشتری در تبلیغات کنند و به صورت کلی، رشد و توسعه خود را تسریع کنند. علاوه بر این، بلک فرایدی به عنوان یک رویداد تخصصی، امکان فراهم ساختن ارتباط مستقیم بین برندها و مشتریان را فراهم می‌کند. برندها می‌توانند با استفاده از روش‌های تبلیغاتی متنوع، تخفیفات خود را به مشتریان اطلاع‌رسانی کنند و با آن‌ها در ارتباط باشند. این تعامل نه تنها به برندها کمک می‌کند تا محصولات خود را بهتر به مشتریان معرفی کنند، بلکه امکان گرفتن بازخورد مستقیم از مشتریان را نیز فراهم می‌سازد.

افزایش فروش در کمپین تبلیغات بلک فرایدی

تکنیک‌های فروش بیشتر در بلک فرایدی

بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی مناسب برای برندهاست تا با استفاده از تکنیک‌های فروش هوشمندانه، فروش خود را بهبود بخشند. در ادامه این مقاله، به بررسی برخی از تکنیک‌های خلاقانه که برندها می‌توانند در بلک فرایدی بهره‌برداری کنند، می‌پردازیم:

·         تخفیفات ویژه:

یکی از روش‌های معتبر و معمول برای افزایش فروش در بلک فرایدی، ارائه تخفیفات ویژه است. اما برای جلب توجه بیشتر، برندها می‌توانند از تخفیفات باورنکردنی و استثنایی استفاده کنند. به طور مثال، تخفیفاتی که به نظر برسد مشتریان نمی‌توانند آن را از دست بدهند یا تخفیفاتی که مربوط به محصولاتی باشد که در سال قبل به فروش نرفته‌اند.

·         تبلیغات خلاقانه:

تبلیغات خلاقانه و جذاب از جمله مواردی است که برای جلب توجه مشتریان در بلک فرایدی بسیار مهم است. برندها می‌توانند از تصاویر و ویدئوهای جذاب استفاده کنند تا به خاطر ماندگاری و تمایز آن‌ها از رقبا کمک کنند. همچنین، استفاده از تیترها و شرح‌های مشتری‌محور و جذاب نیز می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جلب توجه مشتریان داشته باشد.

·         فعالیت در کانال‌های بازاریابی مختلف:

ما در ادامه این مقاله اختصاصا در مورد کانال‌های بازاریابی متفاوت و رایج برای تبلیغات بلک فرایدی نوشته‌ایم. اما در این بخش بدانید که یکی از روش‌ها و تکنیک‌های بسیار مهم برای فروش بیشتر در جمعه سیاه، حضور در کانال‌های بازاریابی مختلف و متفاوت است. در واقع از این فرصت باید در تمامی کانال‌های بازاریابی مانند پیامک، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

·         ارسال پیامک به مشتریان:

برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان در تبلیغات بلک فرایدی بسیار مهم است. پیامک یکی از راه‌های موثر، سریع و مستقیم برای ارتباط می‌باشد. باتوجه به امکانات متفاوت و زیادی که پنل پیامک دارد، حتما از طریق پنل پیامک به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

·         رقابت بازاریابی اجتماعی:

روزهای بلک فرایدی، رقابت بین برندها بسیار بیشتر است. برندها می‌توانند از رقابت بازاریابی اجتماعی بهره‌برداری کنند تا با جذب مشتریان به صورت مستقیم و غیرمستقیم، فروش خود را افزایش دهند. این روش شامل انتشار مسابقات و قرعه‌کشی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد هشتگ‌ها و دعوت به مشارکت کاربران در فعالیت‌های مختلف است.

·         استفاده از ابزارهای تحلیلی:

برندها برای بهبود عملکرد خود در بلک فرایدی، باید از ابزارهای تحلیلی مدیریتی مانند Google Analytics و A/B testing استفاده کنند. این ابزارها به برندها کمک می‌کنند تا ترافیک و عملکرد وبسایت خود را نظارت کنند، رفتار مشتریان را تحلیل کنند و تغییراتی را که می‌تواند بهبود فروش را به همراه داشته باشد، تست کنند.

نکاتی برای طراحی کمپین تبلیغاتی در بلک فرایدی

برگزاری یک کمپین تبلیغاتی موفق برای بلک فرایدی نیازمند آزمون، خطا و تجربه می‌باشد. در این بخش از مقاله به تجارب و نکات ارزشمندی که برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی موفق در بلک فرایدی باید رعایت کنید اشاره کرده ایم:

·         تعیین اهداف:

در ابتدا، باید اهداف خود را برای کمپین تعیین کنید. آیا می‌خواهید فروش را افزایش دهید، آگاهی مشتری را افزایش دهید یا برند خود را تقویت کنید؟ این هدف‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی مناسبی برای کمپین خود انتخاب کنید.

·         انجام تحقیقات:

انجام تحقیقات در مورد محصول یا خدمات خود و نیازهای مشتریان بلک فرایدی بسیار مهم است. با شناخت بهتر نیازها و خواسته‌های مشتریان، می‌توانید پیام‌ها و محتواهای دقیقی را برای کمپینتان طراحی کنید.

·         هدفمندی در انتخاب کانال‌ها:

بلک فرایدی انواع مختلفی از کانال‌های تبلیغاتی دارد، از جمله تبلیغات در تلویزیون، پیامک مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی. برای رسیدن به مشتریان خود، باید کانال‌هایی را که با نیازهای آنها همخوانی دارد و بیشتر در آن‌جا حضور دارند را انتخاب کنید.

·         ایجاد محتوای جذاب:

برای جلب توجه مشتریان، محتوای خلاقانه و جذابی برای کمپین خود ایجاد کنید. می‌توانید از تصاویر، ویدئوها و پیام‌های کوتاه استفاده کنید که با هدف و نیاز مشتریان هماهنگ باشند.

·         ایجاد محدودیت زمانی:

فراموش نکنید که کمپین بلک فرایدی باید محدودیت زمانی داشته باشد و حس فوریت را به مخاطب القا کنید. می‌توانید تایمر شمارش معکوس در صفحات اصلی ایجاد کنید تا به خریداران یادآور شوید که مدت‌زمان کوتاهی تا پایان پیشنهاد شما باقی‌مانده است.

·         به صورت فنی سایت خود را تست و بررسی کنید:

کمپین‌هایی مانند بلک فرایدی، بار زیادی را در سایت شما ایجاد خواهد کرد. حتما نیاز است که تست و بررسی‌های فنی کاملی بر روی سایت خود داشته باشید که در حین کمپین سایت از دسترس خارج نشود یا بارگیری صفحه لندینگ کمپین زمانبر نباشد.

·         خلاقیت داشته باشید:

در کمپین‌های تبلیغاتی خصوصا رویدادی مانند جمعه سیاه، تقریبا تمرکز و هدف همه کسب و کارها افزایش فروش است. اکثر این کسب و کارها برای افزایش فروش در این کمپین، بر روی محصولات خود تخفیف می‌گذارند. در این حین خیلی مهم است که با خلاقیت خود به طور ویژه و خاص تری ظاهر شوید.

·         به مشتریان قبلی هم توجه کنید:

ترغیب برای خرید از سمت مشتریان قبلی به مراتب آسان‌تر و کم هزینه‌تر از جذب مشتری جدید می‌باشد. این افراد شما را می‌شناسند و به شما اعتماد دارند. فقط بر روی جذب مشتری جدید تمرکز نکنید و به مشتریان قبلی خود هم پیشنهاداتی ارائه کنید. بی‌شک نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد.

تبلیغات بلک فرایدی

کانال‌های تبلیغاتی بلک فرایدی

در کمپین تبلیغاتی بلک فرایدی اینکه از بهترین کانال‌ها به درست‌ترین شکل ممکن استفاده کنید بسیار مهم است. روشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف با کمپین‌های تبلیغاتی متنوع و گسترده تلاش در جلب‌توجه مشتری دارند تا درنهایت بتوانند در این روز فروش چند برابری را تجربه کنند. این یعنی نیاز است که شما هم بهترین‌ کانال‌ها را بشناسید تا از آن‌ها به درستی استفاده کنید:

تبلیغات پیامکی:

تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از کانال‌های بسیار موثر برای کمپین تبلیغات بلک فرایدی شناخته می‌شود. طبق آمار بازاریابی پیامکی در جمعه سیاه می تواند تا 2000 درصد بازگشت سرمایه داشته باشد. باتوجه به آمار عالی و امکانات فراوان این کانال تبلیغاتی، ارسال پیامک یکی از انتخاب‌های همیشگی اکثر کسب و کارها در کمپین بلک فرایدی است.

مزایای تبلیغات بلک فرایدی از کانال پیامک

اگر هنوز به تمام مزایای تبلیغات پیامکی برای کمپین بلک فرایدی پی نبرده‌اید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با برخی از مزایای اصلی این کانال تبلیغاتی آشنا شویم:

1-دسترسی آسان:

ارسال پیامک، یک روش سریع و مستقیم برای رسیدن به مشتریان است. با توجه به اینکه بیشتر افراد همراه خود را در دسترس دارند و پیامک‌ها را به‌سرعت می‌خوانند، این روش می‌تواند به شما کمک کند تا به طور فوری و بازده بیشتری به مشتریان خود دسترسی داشته باشید.

2-قیمت بسیار کمتر:

تبلیغات از طریق پیامک، هزینه کمتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر، مانند تلویزیون یا رادیو، دارد. از طرفی، هزینه ارسال پیامک نسبت به هزینه‌ای که برای تولید تبلیغات ویدئویی یا صوتی نیاز دارید، بسیار کمتر است. نکته جالب این است که این روش حتی از تبلیغات در فضای مجازی نیز هزینه کمتری نیاز دارد.

3-بازده بالا:

به دلیل اینکه مشتریان پیامک‌ها را باز می‌کنند و به آنها توجه می‌کنند، درصد بازدهی تبلیغات از طریق پیامک بالا است. همچنین، این روش به شما امکان می‌دهد تا به صورت شخصی‌تر با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و آنها را به اقدامات خاصی، مانند خرید یک محصول یا شرکت در یک تخفیف ویژه، ترغیب کنید.

4-ارسال پیامک هدفمند:

با استفاده از سیستم‌های هوشمند پنل پیامکی می‌توانید پیامک‌ها را به طور هدفمند و بر اساس ویژگی‌های خاصی مانند سن، جنسیت یا موقعیت جغرافیایی، ارسال کنید. این به شما امکان می‌دهد تا به گروه‌های خاص مشتریان خود پیامک ارسال کنید و نتیجه بیشتری را ببینید.

ویژگی‌های متن تبلیغات بلک فرایدی:

اصلی ترین بخش موفقیت یک کمپین پیامکی در بلک فرایدی، متن پیامک است. در متن پیامک با رعایت برخی از اصول و قوانین‌ها می‌توانیم بهترین بازدهی از ارسال پیامک و موفق‌ترین کمپین تبلیغات بلک فرایدی از طریق کانال پیامک را دریافت کنیم. برای از این اصول عبارتند از:

1-     متن ساده و به دور از اصطلاحات پیچیده:

یکی از ویژگی‌های مهم متن تبلیغات بلک فرایدی، سادگی است. از طریق استفاده از اصطلاحات ساده، جملات کوتاه و ارائه مفاهیم قابل فهم به آسانی، مخاطبان را به سمت درک و تفهیم سریع‌تر پیام تبلیغاتی سوق می‌دهد.

2-     به ساعت ارسال پیامک توجه کنید:

اصلا خوشایند نیست که فردی روز خود را با صدای یک پیامک تبلیغاتی آغاز کند و با آن از خواب بیدار شود. باتوجه به کسب و کار خود، ساعاتی که مخاطبانی که به شما نیاز دارند توجه بیشتری به تلفن همراهشان می‌کنند را شناسایی کنید تا در ساعات مرتبط پیامک ارسال کنید.

3-     پیامک را برای مخاطب شخصی سازی کنید:

برای مخاطب بسیار ارزشمند است که متوجه شود شما به آن‌ها اهمیت داده‌اید و پیامک را متناسب با آنها ارسال کرده‌اید. استفاده از نام یا علایق مخاطب در متن پیامک نمونه بارز این شخصی سازی است.

4-     لحن مناسب را انتخاب کنید:

لحن نگارش شما در موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی‌تان بسیار موثر است. باتوجه به استراتژی و نوع کسب و کار خود می‌توانید از لحن رسمی یا دوستانه استفاده کنید. به صورت کلی در نظر داشته باشید استفاده از لحن بسیار رسمی و همچنین استفاده از کلمات و لحن‌های بسیار صمیمانه اصلا زیبا و خوشایند نیست.

5-     از ایموجی‌های مرتبط و صحیح استفاده کنید:

استفاده از ایموجی(شکلک‌ها) به علت اینکه به متن پیامک شما زیبایی میبخشد در موفقیت کمپین هم موثر است. اما استفاده از ایموجی‌ها باید به صورت “درست و صحیح” انجام شود. هرگز از ایموجی‌های زیاد استفاده نکنید. همچنین ایموجی‌های شما باید مرتبط با متن شما باشد.

چند نمونه پیامک جذاب برای بلک فرایدی

  • تا 90% تخفیف بر روی تمامی محصولات فروشگاه در بلک فرایدی!? 3 آذر 1402 در سایت…
  • 99% تخفیف بر روی 9 کالای سایت بدون نیاز به کدتخفیف! هر 2 ساعت در بلک فرایدی امسال؛ بگرد و پیدا کن??
  • باورنکردنی ترین تخفیف‌های سال! فقط به مدت 24 ساعت در بلک فرایدی امسال…
  • طلایی ترین تخفیف‌ها در جمعه سیاه! هر 4 ساعت با محصولات و تخفیف‌های جدید در سایت?
  • ارسال رایگان + تا 80% تخفیف بر روی محصولات سایت، فقط تا 24 ساعت آینده در جمعه سیاه!
  • تخفیف‌های بلک فرایدی شروع شد! کمتر از 24 ساعت فرصت برای استفاده از تخفیف 90 درصدی?
  • تا 90% تخفیف استثنایی بر روی تمامی محصولات سایت فقط تا پایان امروز به مناسبت جمعه سیاه! کدتخفیف: BlackFriday

کدام خدمات پیامک انبوه SMS.ir برای تبلیغات بلک فرایدی بهتر است؟

سامانه پیامک SMS.ir به عنوان یکی از پیشگامان و برترین سامانه‌های پیامکی کشور، امکانات متنوع و مختلفی را برای ارسال پیامک انبوه در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. اما برای اجرای یک کمپین تبلیغات بلک فرایدی بهتر است به سراغ این امکانات سامانه بروید:

·         ارسال پیامک به بانک‌های شماره

یکی از بروزترین و جدیدترین بانک‌های شماره موبایل کشور در سامانه پیامک SMS.ir ارائه شده است. این بانک شماره در سال 1402 آپدیت شده و دسته بندی‌های کاملی مانند ” بر اساس شهر و استان، بر اساس محله و مناطق درون یک شهر، بر اساس مشاغل استانی و کشور ” دارد که به ارسال هدفمند شما کمک خواهد کرد.

·         ارسال پیامک زنده بر اساس لوکیشن به رهگذران

یکی دیگر از امکانات جذاب این سامانه، ارسال پیامک زنده است. این امکان به شما کمک می‌کند که به صورت زنده و لحظه‌ای پیامک خود را به افرادی که در یک خیابان حضور دارند ارسال کنید تا توجه آن‌ها را به سمت خود جلب نمائید. این روش ارسال امکان تفکیک بر اساس ” سن، جنسیت، سیستم عامل تلفن همراه و…” را دارد.

·         ارسال پیامک هوشمند

ارسال پیامک هوشمند بازدهی فوق العاده‌ای می‌تواند داشته باشد. در این روش ارسال شما می‌توانید در متن پیامک هر فرد، نام آن شخص را بنویسید و یا پیشنهادات و کدهای تخفیف متناسب با همان فرد را ارائه کنید که باعث ایجاد حس خوبی به مخاطب خواهد شد و در نتیجه به موفقیت کمپین تبلیغات بلک فرایدی شما منجر خواهد شد.

·         ارسال پیامک به مشتریان لیست سیاه

اگر مشتریان یا مخاطبان شما دریافت پیامک تبلیغاتی سیم کارتشان را مسدود کرده‌اند (در لیست سیاه هستند) به راحتی توسط سامانه پیامک SMS.ir می‌توانید خط خدماتی دریافت کنید و از آن طریق به مشتریان خود ارسال پیامک انجام دهید. پروسه دریافت خط خدماتی کاملا رایگان است و صرفا نیاز است با کارشناسان سامانه پیامک در ارتباط باشید.

·         استفاده از منشی پیامکی

منشی پیامکی در واقع پاسخ از پیش تعیین شده شما را در پاسخ به مخاطبان ارسال خواهد کرد. در واقع شما می‌توانید برای بهبود کمپین خود از عبارتی مانند ” برای دریافت کدتخفیف یا اطلاعات بیشتر عدد 1 را ارسال کنید” استفاده نمائید تا به محض دریافت کلیدواژه انتخابی، پاسخ از پیش تعیین شده شما توسط پنل به مخاطب ارسال شود.

گوگل ادز:

با نزدیک‌شدن به تاریخ بلک فرایدی که جست‌وجو در گوگل توسط کاربران زیاد می‌شود، گوگل ادز پتانسیل خوبی برای کسب‌وکارها مخصوصاً فروشگاه‌های آنلاین دارد.

تبلیغات کلیکی:

در تبلیغات کلیکی، شما تنها به‌ازای کاربری که با کلیک روی تبلیغات، وارد وب‌سایت می‌شود، هزینه می‌پردازید. برای کسب‌وکارهایی که قصد اجرای کمپین تبلیغاتی در بلک فرایدی را دارند، این نوع تبلیغات اثربخشی زیادی دارند.

تبلیغات در اپلیکیشن‌ها:

باتوجه به اینکه افراد در طول روز، زمان زیادی را از طریق تلفن‌های همراه در اپلیکیشن‌ها سپری می‌کنند، این روش هم می‌توانید موثر و جذاب باشد. تبلیغات درون اپلیکیشنی، تبلیغ شما را درون اپلیکیشن به مخاطبان نمایش می‌دهد.

ریتارگتینگ:

تبلیغات ریتارگتینگ یعنی شما مشتریان یا افرادی که قبلا به سایت شما مراجعه کرده بودند را مجدد بازگردانید. این تبلیغات به شیوه‌های مختلفی قابل اجراست که رایج‌ترین آن، به روش تحت وب و اجرا از طریق سایت‌ها می‌باشد.

ایمیل مارکتینگ:

کاربرانی را که قبلاً از شما خرید کرده‌اند یا در خبرنامهٔ شما عضو شده‌اند را هدف بگیرید. با اجرای یک کمپین ایمیل مارکتینگ، از تخفیف و محصولاتی که قرار است در روز بلک‌فرایدی به فروش برسانید، آن‌ها را مطلع سازید.

پوش نوتیفیکیشن:

پوش نوتیفیکیشن شباهت‌هایی به همان پیامک دارد اما مانند یک نوتیفیکیشن در سایت‌ها نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از عکس، تیتر و متن کوتاهی استفاده کنید که به کاربران شما ارسال ‌شود و آن‌ها را به وب‌سایت یا اپلیکیشن‌تان باز‌گرداند.

تبلیغات در اینستاگرام:

افراد زمان زیادی را در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام سپری می‌کنند. انتخاب اینستاگرام و انجام تبلیغات به‌صورت پست و استوری با توجه به بازخوردهایی که این شبکه اجتماعی دارد، انتخاب به‌جا و سودمندی است

جـمـع بـنـدی:

کمپین تبلیغات بلک فرایدی، یکی از کمپین‌های مهم و پرفروش جهانی است و شما باید تمامی خلاقیت و قدرت خود را در این رویداد به نمایش بگذارید. سامانه پیامک SMS.ir یکی از بهترین کانال‌های تبلیغاتی برای بلک فرایدی می‌باشد و برای دریافت مشاوره رایگان کافیست از طریق شماره تلفن 0212853 با کارشناسان این سامانه در تماس باشید.