مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی

 

اصول دنیای تجارت به سرعت در حال تغییر است کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند نیاز دارند درک بیشتری از دنیای فناوری داشته و همچنین از آخرین نوآوری های تکنولوژی برای پیشرفت و ارتقا در زمینه حفظ مشتری خود بهره ببرند. هنگامی که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و فناوری پیام کوتاه را ادغام می کنید یک شیوه موثر و قدرتمند را ایجاد می کنید که سبب پیشرفت چشمگیری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری می گردد. شما می توانید مشتریان خود را به خرید مجدد تشویق کنید در کنار اینکه هزینه های کسب و کار خود را کاهش می دهید.

جزییاتی از مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی

ترکیبی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پنل پیام کوتاه می تواند محرک بسیاری از استراتژی های مارکتینگ باشد و این تصمیم بر عهده شماست که می خواهید بر روی کدام ناحیه مورد توجه در کسب کار خود فعالیت های درستی انجام دهید ما اکنون مواردی که می تواند این ترکیب (مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی ) موثر واقع شود و همچنین لیستی از اهدافی که می توانید با بهره گیری از این رسانه بدست آورید را در اختیارتان قرار میدهیم.

  • ارتقا سطح خدمات مشتریان
  • کاهش هزینه ای اجرایی
  • به دست آوردن داده های قابل استفاده برای بهره گیری در حوزه مارکتینگ
  • مدیریت بهتر کاربران
  • بهره گیری از شیوه ی انگیزه بخشی موثر
  • پیگیری تجربه کاربری مشتریان ، بهره گیری از شیوه فروش مکمل (شامل فروش قطعات جانبی و خدمات اضافی یک محصول ) حفظ مشتری و……

چگونه می توان مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی  را ترکیب کرد؟

حال که شما اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی تاثیر پنل پیامکی بر روی آن را میدانید، این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم از پیامک برای ارتقا سطح مدیریت ارتباط با مشتری بهره ببریم.

در این قسمت 10 مورد از کارهایی می تواند کسب و کار شما را آسانتر کند و بار مسئولیت های زیادی را از دوش شما بردارد آورده شده است.

  • دسترسی سریع به ابزارها و ویژگی جدید محصولات و فروش

با ارسال منظم پیام های یادآوری از بانک مشتریان خود به درستی بهره مند گردید. اجازه دهید مشتریان شما از جشنوارهای فروش، محصولات جدید، تخفیف ها، رویدادهای پیش رو و هر آنچه فکر می کنید برای مشتریان دارای اهمیت است مطلع گردند.

  • زمان ارسال محصولات

اگر محصولاتی را برای مشتریان خود ارسال می کنید می توانید به آنان اطلاع دهید که از چه زمانی می توانند منتظر بسته خود باشند و به راحتی زمان خود را مدیریت کنند و در عین حال احساس ناخوشایند بی خبری از سفارش را رفع  می کنید.

  • زمان تحویل محصولات

پس از ارسال محصول می توانید به مشتری خود اطلاع دهید که سفارش آنان در راه است و تمام جزئیات مربوط به قبول سفارش و تحویل سفارش را می توان به طور پیامکی ارسال کرد تا مرحله نهایی مبادله به اتمام برسد. بنابراین این مشاغل یک آرامش خاطر دارند که تمامی کارها به دقت و به راحتی پیش خواهد رفت و در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد پروسه تحویل سفارش ها دنباله دقیقی وجود دارد که در هر مرحله قابل پیگیری ست.

  • تخفیفات محصولات

اگر داده هایی مانند علاقه مندی های مشتری و یا داده های خرید قبلی آنان را دارید می توانید به مشتریان خود با پیام کوتاه یادآوری کنید و به آنان اطلاع دهید محصول مورد علاقه آنان هم اکنون با قیمت مناسب در دسترس قرار گرفته است.

  • موجودی محصولات

اگر داده هایی مانند محصولات هدف مشتری و یا داده های خرید قبلی را دارید می توانید به مشتریان خود ، پیامک یادآوری ارسال کنید تا به آنان اطلاع دهید موجودی محصول مورد نظر آنان در انبار رو به کاهش است و در صورت تمایل به خرید بهتر است هم اکنون اقدام نمایند.

  • تاریخ دسترسی به محصولات

شرکت هایی با محصولات محبوب مانند آیفون که تعداد زیادی مشتری مشتاق منتظر انتشار محصولات آنان هستند به بانک مشتریان خود اطلاع می دهند که محصولات مورد علاقه آنان اکنون در انبار موجود شده است و این یک راه عالی برای حصول ترافیک خرید اولیه است.

  • انقضا اشتراک

اگر شما یک سرویس اشتراک را ارائه می دهید می توانید به مشتریان یادآوری کنید که اشتراک آن ها رو به اتمام است و به آن ها اطلاع دهید برای ادامه ارائه خدمات پیشنهاد می گردد آخرین وجه اشتراک خود را پرداخت نمایند.

  • یادآوری وفاداری به مشتری

اگر برنامه های وفاداری به مشتری دارید می توانید به پایگاه داده مشترکان خود پیامک ارسال کنید تا آنها را  از نکات وفاداری و اهمیت مشتری ، چگونگی کسب درآمد بیشتر ، چگونگی استفاده از امتیازهایی که دریافت کرده اند مطلع سازید یا فقط یک یادآوری در مورد اینکه استفاده از این برنامه ها می تواند برایس آنان موثر واقع شود ارسال کنید.

  • رزرو برای مشتریان سفارشی

اگر مشتری ثابت و یا با ارزش بالایی دارید ، می توانید از اعلان های پیامکی برای احساس خاص بودن آنها استفاده کنید. به آنها بگویید که آنها اولین اولویت در پیشنهاد های اساسی ،موجودی وتخصیص های خاص قبل از ارائه آن به مخاطبان بزرگتر یا عموم مردم هستند .

  • تشویق مشتریان بار اولی

در بسیاری از موارد در کسب و کارتان با تعدادی از مشتریان مواجه می شوید که در ابتدا به تجارت ، مارک ، خدمات یا کالای شما علاقه نشان میدهند ، اما هرگز به یک خرید واقعی نرسیده اند. ممکن است زمان مناسب نبوده باشد و یا هنوز منتظر پرداختی این مشتریان هستید به هر دلیلی این مشتریان را به سادگی نمی توان حفظ کرد . از اطلاعات این مشتریان برای ارسال پیامک یادآوری خدمات و سرویس های خوب خود استفاده کنید و حتی می توانید به آن ها بگویید برای مدتی کوتاهی محصول و خدمات موردشان را نگه خواهید داشت تا مشتری را هیجان زده کنید و نیاز به خرید را بیشتر در مشتری القا کنید.