تنظیمات افزونه ارسال پیامک اپن کارت برای وب مسترانی که برای ایجاد سایت فروشگاهی خود از فروشگاه ساز اپن کارت استفاده نموده اند، راهنمای مناسبی است.
اپن کارت یکی از فروشگاه سازهای معتبر و محبوب برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما می باشد.
وجود افزونه ای که پیام های مربوط به خرید را به خریدار محصول ارسال نماید و یا اطلاعات مربوط به موجودی کالاها و یا سفارش های انجام شده را به اطلاع مدیرسایت برساند، یکی از لازمه های سایت فروشگاهی می باشد.
افزونه ارسال پیامک اپن کارت ارائه شده از طرف شرکت ایده پردازان با قابلیت ارسال پیام های خرید به شماره های خریدار و مدیر سایت، می تواند مرجع مناسبی برای ارسال پیام کوتاه باشد. با وجود اتصال به ماژول باشگاه مشتریان، تمام پیام های شما به تمام شماره ها حتی شماره هایی که دریافت پیامکشان را مسدود نموده اند، ارسال خواهد شد.
مقاله پیشرو می تواند مرجع مناسبی برای تنظیمات افزونه ارسال پیامک اپن کارت ارائه شده در شرکت ایده پردازان باشد.
تنظیمات افزونه ارسال پیامک اپن کارت :
برای دریافت افزونه به سایت sms.ir و منوی برنامه نویسان رفته و آن را دانلود نمایید.
به منوی ادمین سایت وارد شده از قسمت افزونه ها – نصب کننده افزونه را انتخاب نموده و افزونه sms.ir را نصب نمایید.
پس از انتخاب قسمت نصب افزونه و دانلود افزونه، عبارت ” افزونه شما آپلود شد ” نمایش داده می شود .
پس از نصب از قسمت افزونه ها – افزونه ها را انتخاب نموده و نوع افزونه را ماژول ها انتخاب نمایید.
از بین ماژول های موجود در ادمین سایت – افزونه ارسال پیامک sms.ir را انتخاب نموده و بر روی ویرایش ( علامت مداد ) کلیک نمایید.
افزونه باز شده دارای4بخش تنظیماتی می باشد : عمومی – ارسال پیامک – پیامک تعاملی – تنظیمات
عمومی :
در ابتدا افزونه را به صورت فعال قرار دهید. سپس از داخل سامانه خود و از منوی برنامه نویسان و بر روی کلید وب سرویس کلیک کنید. به صورت دلخواه کلید امنیتی تعریف نمایید و با استفاده از آن کلید وب سرویس ایجاد کنید. هر دو کلید را در افزونه وارد نمایید. سپس خط اختصاصی خود را وارد نمایید. خط اختصاصی در داخل سامانه – منوی تنظیمات – تمدید خطوط قابل مشاهده می باشد.
در صورتی که دسترسی باشگاه مشتریان را داشته باشید به راحتی می توانید به تمام شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند ارسال پیامک داشته باشید. در صورت فعال بودن باشگاه مشتریان می توانید قسمت مربوط به آن را فعال نمایید تا ارسال ها از خط باشگاه مشتریان انجام شود.
پس از ورود اطلاعات دکمه ذخیره تغییرات را انتخاب نمایید. اگر اطلاعات درست وارد شده باشد میزان اعتبار پیامکی شما نمایش داده خواهد شد .
ارسال پیامک :
در قسمت ارسال پیامک می توانید گروه مشتریان خود را انتخاب نمایید و در قسمت زیرین متن مورد نظرتان برای ارسال را بنویسید. دقت داشته باشید امکان ارسال تکی به شماره موبایل از طریق ” شماره موبایل های خاص ” امکان پذیر است.
پیامک تعاملی :
در قسمت پیامک تعاملی دو بخش وضعیت سفارش برای خریدار و مدیر قرار دارد .
با تیک دار بودن هر کدام؛ خریدار یا مدیر پیامک مربوط به تغییر وضعیت هریک را دریافت خواهد نمود.
برای تنظیمات متن ارسالی سفارش وضعیت ها؛ بر روی همان وضعیت کلیک نموده و در صورت تمایل آن را فعال نمایید. سپس با استفاده از کدهای کوتاه مشخص برای هر بخش می توانید متن مورد نظرتان را تنظیم و سپس ذخیره سازی نمایید.
تنظیمات :
در این بخش شماره موبایل مدیر و یا مدیران را اعلام می نمایید تا تمام پیامک هایی که در قسمت پیامک تعاملی برای مدیر مشخص شده اند، به این شماره ها ارسال شود.
با تشکر از سایت خوبتون
باتشکر از شما همراه گرامی