کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی می تواند هم برای معرفی گروه مشاوره شما استفاده شود و هم برای ارتباط با افرادی که در گروهتان برای دریافت مشاوره قرار دارند.

موسسات مشاوره مهاجرتی برای معرفی خدماتشان، اقدام به معرفی تخصص های خود و البته لیست خدماتشان می نمایند و برای کارشان راه های متفاوتی را بررسی می کنند. با توجه به محتوای ارسالی اطلاعیه ها و نوع کارشان، بهترین گزینه برای انتخاب؛ سامانه های پیامکی و پنل ارسال و دریافت پیامک می باشد.

مقاله پیشرو می تواند مرجع راهنمای مناسبی برای کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی باشد.

کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی :

تبلیغات:

قدم اول برای دیده شدن و معرفی خودتان، تبلیغات و بازاریابی است. راه های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد. بیلبورد، تبلیغات از طریق صدا و سیما و …. اما با توجه به اینکه ماهیت متن های مورد استفاده موسسات مهاجرتی دارای ممنوعیت های خاص خودش است، نمی توان برای تبلیغ از این راه ها اقدام نمود. پنل ارسال پیامک یکی از گزینه هایی است که بدون محدودیت می تواند شما را برای روند تبلیغات یاری کند.

سامانه ارسال و دریافت پیامک، بانک شماره موبایل های متفاوتی را برای ارتباط دارد. از طریق ارسال منطقه ای، می توانید برای مناطق خاصی اقدام به ارسال پیامک نمایید. برای مثال در ارسال منطقه ای، منطقه هدف شما در تهران می تواند شمال ، شمال غرب، غرب و …. می باشد.

با استفاده از بانک مشاغل می توانید به حرفه های خاصی، مانند مدیران شرکت ها، پزشکان، مهندسان و … ارسال نمایید.

با توجه به ارائه گزارش در سامانه نیز، می توانید لیست گزارشات و بازخورد ارسال خورد را دریافت نمایید.

وجود قابلیت دریافت در پنل پیامکی، باعث می شود تا ارتباطات بهتری با گروه هدف خود داشته باشید. برای مثال می توانید آدرس سایت و یا شماره تماستان را قرار دهید و یا در متن اعلام نمایید برای دریافت مشاوره، مثلا عدد 1 به همان ارسال کننده فرستاده شود. در این حالت می توانید شماره موبایل هایی که عدد را برایتان ارسال نموده اند دریافت نموده و با آن ها تماس بگیرید.

حتی در این حالت اطلاعات مشتریان شما در سامانه مدیریت مشترینتان به درستی و با دقت بالا ثبت خواهد شد.

ارتباط با مشتریان :

تمام هزینه و اعتباری که برای تبلیغات صرف می شود برای جذب مشتری می باشد. از همان پروسه اولیه ،ارتباط با درخواست دهندگان مهاجرت را می توانید از طریق پیامک مدیریت نمایید.

سامانه پیامک سفید می تواند با قابلیت ارسال پیام کوتاه به تمام شماره های موبایل؛ به مشتریان شما وقت مراجعه، زمان جلسه کنسولگری، مبلغ پرداختی و … را یادآوری نماید.

پس از مدتی نیز با توجه به  انجام شدن روند کاریشان، اطلاعات مشتریان خودتان را به روز رسانی نمایید.