کاربرد پیامک برای وکیلان و کانون وکلا می تواند تسریع در سرعت هماهنگی، افزایش مخاطب، افزایش رضایت خدمات دهی و … را به همراه داشته باشد.

وکلا برای معرفی تخصص و یا حوزه کاری، ارتباط با موکلان و … می توانند در روند کاری از ارسال پیامک استفاده نمایند و نگرش و خدمات دهی جدیدی را برای کسب و کارشان معرفی نمایند.

در دو دسته تبلیغات و ارتباط با موکلان می توان خدمات ارسال پیامک را دسته بندی نمود.

کاربر پیامک برای وکیلان و کانون وکلا :

تبلیغات :

برای معرفی حوزه کاری، حوزه تخصصی، آدرس محل دفتر و …. نیاز به راه های ارتباطی با افراد مختلف دارید. برخی از راه های ارتباطی گران قیمت و کم اثر هستند اما سامانه ارسال پیامک راهی مقرون به صرفه و البته با بازدهی بالا می باشد.

آدرس دفترتان را به محدوده های تجاری – اداری و مکسونی نزدیک به محل کارتان ارسال نمایید و درجه و تخصص وکالتتان را معرفی نمایید.

می توانید برای برخی از اصناف پیام همکاری ارسال نمایید. بانک شماره موبایل مدیران شرکت ها، برخی کارخانجات و … می توانند گروه هدف همکاری برای شما باشند.

وجود بانک شماره موبایل اصناف، بانک شهر و کدپستی و امکان ارسال پیام به مناطق از طریق نقشه گوگل، در سامانه ارسال پیام انبوه قرار داده شده است و بانک ها به رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

با استفاده از گزارش ارسال نیز می توانید از ظرفیت ارسال پیام خود بازخورد دریافت نمایید.

ارتباط با موکلان:

در حین هر همکاری ارتباط دو طرفه و هماهنگ یکی از اصول کاری می باشد. پس از دریافت هر پرونده یکی از راه های مطمئن برای ارسال اطلاعات مورد نیاز و دریافت بازخورد استفاده از پیامک است.

برای زمان و محل جلسات دادگاه، نتیجه کارهای انجام شده، ارسال مدارک و یا هماهنگی قبل از ارائه درخواست ها و اعتراضات، می توانید از ارسال پیام خدماتی استفاده نمایید.

برخی از شماره موبایل ها دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند و وجود پنل ارسال پیامک خدماتی موجب حل این مشکل می شود. سامانه پیامک سفید قوانین مخصوص ارسال اس ام اس خدماتی را دارد . می تواند ارتباط پایدار و امنی بین شما و موکلانتان باشد.