ثبت دامنه نمایندگان ارسال پیامک برای ورود کاربران خودشان به سامانه پیامکی، روندی است که در نمایندگی های مستقل می بایست انجام شود.

نمیاندگی مستقل شرایط و قوانین خاص خود را برای داشتن پنل اس ام اس تحت برند مستقل دارد و می توان با داشتن شرایط خاصی جهت دریافت پنل نمایندگی اقدام نمود.

در این حالت برای ورود کاربران؛ پرداخت هایشان؛ پشتیبانی و …. دریافت خدمات لازم است تا برخی تنظیمات انجام شود و یکی از آن تنظیمات، ایجاد لینک ورود برای کاربران است.

ثبت دامنه نمایندگان ارسال پیامک :

برای ورود کاربران می توانید از دامنه و یا زیر دامنه مورد استفاده خود  لینک ورود ایجاد نمایید.

برخی از نمایندگان مستقل برای معرفی خود از دامنه ای مجزا و مربوط به این کار استفاده می نمایند و برخی زیر دامنه ای به صورت sms.domain.com را برای ورود کاربرانشان اعلام می کندد.

برای ورود فرقی ندارد کدام دامنه و یا زیر دامنه باشد. کمی تفاوت در تنظیمات وجود دارد. روند کلی به صورت زیر می باشد :

ابتدا نام دامنه و یا زیر دامنه خود را اعلام نمایید.

آدرس اعلام شده توسط شما ؛ در هاست ما ذخیره می شود. با توجه به اینکه دامنه sms.ir دارای SSL Certificate می باشد، تنظیمات لازم برای این استاندارد نیز بر روی دامنه ها و یا زیر دامنه ها انجام خواهد شد.

پس از انتساب دامنه به نماینده مورد نظر و اضافه شدن در هاست، به شما تنظیمات دامنه و یا Name Server اعلام می شود که می بایست در هاست مربوط به همان دامنه اعمال شود.

  • این عملیات توسط میزبان هاست شما انجام می شود.

پس از اینکه NS ها تنظیم شود و یا دامنه اضافه گردد، می توانید از طریق ping  متوجه اختصاص IP  به دامنه شوید و یا از طریق MX Tools از صحت اختصاص NS ها به DNS خود اطمینان یابید.

بین 10 تا 30 دقیقه نیز دامنه شما بدون مشکل نمایش داده می شود و با ورود اطلاعات کاربری وارد ناحیه حساب کاربری خود خواهید شد.