معرفی افزونه digit و کاربرد آن

اتصال افزونه digit به سامانه پیامک برای افرادی که ازین افزونه پرکاربرد استفاده می کنند سوالات زیادی را در مورد کانفیگ و پشتیبانی ایجاد می کند. افزونه digit جزو افزونه های پرکاربرد در وردپرس می باشد که امکان ثبت نام با شماره موبایل را برای کاربران فراهم می نماید. احراز هویت شماره موبایل ها به این صورت است که برای شماره موبایلی که در سایت وارد می شود کدی ارسال می شود و کد می بایست در سایت وارد شود تا هویت دارنده شماره موبایل محرز شود.

در این بین برخی از موبایل ها دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند و می بایست برایشان ارسال پیامک با خط خدماتی صورت گیرد. سامانه ارسال پیامک sms.ir با ارائه سرویس اختصاصی ارسال کد احراز هویت و هم چنین تعریف متن های ارسالی به خریداران از طریق خط خدماتی خود قابلیت ارسال سریع به تمام شماره موبایل ها را فراهم آورده است و افزونه digit ازین قابلیت در کنار ارسال ساده پیامک پشتیبانی می نماید.

قبل از اینکه توضیحات اتصال افزونه digit به سامانه پیامک آورده شود در نظر داشته باشید که می بایست در سامانه ارسال پیامک انبوه  sms.ir دارای حساب کاربری باشید. سپس برای ارسال کد احراز هویت و یا متن های خرید به تمام مخاطبین خود ( حتی کسانی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند ) ماژول وب سرویس ارسال سریع پیامک را خریداری نمایید.

 

اتصال افزونه digit به سامانه پیامک :

 

در ابتدا افزونه digit را در ورپرس بارگذاری نمایید.

سپس در تب تنظیمات پنل پیامکی اطلاعات را به صورت زیر وارد نمایید :

درگاه : sms.ir

Api key: مقدار کلید وب سرویس را وارد نمایید.

Security code: مقدار کلید امنیتی را وارد نمایید.

  • مقدار دو کلید وب سرویس و کد امنیتی در سامانه انبوه – منوی برنامه نویسان و در قسمت کلید وب سرویس قرار داده شده است. https://ip.sms.ir/#/UserApiKey

خط ارسال کننده پیامک : در این قسمت حتما باید شماره اختصاصی خود را وارد نمایید. شماره اختصاصی شما در منوی تنظیمات – تمدید خطوط قابل مشاهده می باشد.

 

  • اگر قصد ارسال ساده داشته باشید قسمت های بعدی را لازم نیست مقدار دهی نمایید اما اگر قصد ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی را به مشترکین خود داشته باشید در ابتدا ماژول ارسال سریع پیامک را فعال سازی نمایید. سپس از منوی برنامه نویسان – قالب های ماژول ارسال سریع را انتخاب نموده و قالب متن های ارسال خود را ثبت نمایید.

 

ارسال سریع با قالب : بله

شماره قالب : به ازای هر قالب ایجاد شده یک شناسه منحصر به فرد به همان قالب تعلق می گیرد. شناسه قالب را در این قسمت وارد نمایید.

متغییرها : در قالب می بایست حتما یک متغییر وارد شود. مانند ” با تشکر از ثبت نام شما ، کد ثبت نام : [verificationcode] ” در این حالت می بایست در قسمت متغییرها نام متغییر و مقدارش به صورت variable1:value; وارد شود.

بقیه تب ها بر اساس تنظیمات مورد نظرتان تکمیل خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خالد 1399/06/24 پاسخ

    سلام. ظاهرا افزونه دیجیت بروز شده و نیاز هست این پست هم بروز بشه . من توی قسمت الگوی شماره و متغییر موندم و الان دارم طبق آموزش شما پیش میرم موقع تست خطا میزنه برام

    • 1399/06/26 پاسخ

      با سلام، کاربر عزیز می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید :
      https://bit.ly/2RCFgiV
      اگر همچنان به خطا خوردید از داخل پنل پیامکی برای تیم پشتیبانی تیکت درج کنید.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان