انتخاب ارسال پیامک برای تبلیغات در دنیای بازاریابی دیجیتال از دیدگاه بسیاری گزینه مناسب و سودمندی است. البته برخی از دیدگاه ها و نظرات، با ارسال پیامک به عنوان گزینه تبلیغاتی موافق نیستند و دلیل آن را اشباع شدن بازار پیام دهی می دانند. اما به راستی آیا پیامک برای تبلیغات مناسب است؟

انتخاب ارسال پیامک به عنوان گزینه تبلیغاتی و استفاده از سامانه پنل انبوه از نظر اقتصادی در مقایسه با تیزرهای تلویزیونی و یا پخش تراکت راهکار صحیحی است اما شرایطی که ارسال پیامک را به عنوان بهترین گزینه برای تبلیغات و معرفی برند، مناسب می سازد چیست ؟

آیا پیامک برای تبلیغات مناسب است؟

  • انتخاب پنل ارسال پیامک

پنل ارسال پیامک می بایست معتبر باشد و سابقه فعالیت در این حوزه را داشته باشد تا بتواند شما را برای ارسال تبلیغاتی مناسب مشاوره دهد. علاوه بر این یک سامانه پیامکی معتبر در محرمانگی اطلاعات شما می کوشد و از اطلاعاتتان سو استفاده نخواهد کرد.

  • خط ارسال

شاید در همان ابتدا خط ارسال کننده گزینه مهمی برای تبلیغات نباشد اما نحوه خدمات دهی هر اپراتور خط اختصاصی متفاوت است. بهترین اپراتور برای ارسال می تواند اپراتور 3000 باشد.

  • زمان ارسال

ارسال پیامک برای هر گروه  نیازمند زمان مناسبی است . عموما برای ارسال در صبح ساعات بین 10 تا 11:30 و در بعد از ظهرها ساعات بین 18 تا 20:30 می باشد. این ساعات طلایی می تواند زمان ارسال خوبی برای تبلیغات شما باشد.

شاید باورتان نشود که متن ارسالی شما می تواند تعیین کننده پاسخ سوال ” آیا پیامک برای تبلیغات مناسب است؟ ” باشد. محتوای ارسال می تواند مشخص نماید پیامک شما ارزش خوانده شدن و توجه و پیگیری را دارد یا باید از کنارش عبور کرد و شما فقط هزینه از دست داده باشید.

خواندن مقالات در حوزه بازاریابی دیجیتال و نیز راهنماهای کاربرد پیامک برای کسب و کارهای متفاوت می تواند کمک کند تا شما جزو افرادی باشید که از ارسال پیامک بازدهی بالایی دریافت نموده اید.