ارسال پیامک خدماتی در نرم افزار ارتباط با مشتری(CRM) با توجه به نوع و نحوه ارسال پیامک منحصرا از طریق خط خدماتی انجام می شود. البته برای ارسال پیامک خدماتی طبق قوانین و شرایط اعلام شده توسط اپراتور می بایست حتما درخواست دریافت خط خدماتی از طریق هویت حقوقی ارسال می شده است.

روند و شرایط خدماتی سازی خطوط به گونه ای بوده است که بسیاری از شرکت ها و یا کسب و کارهایی که از نرم افزارهای ارتباط با مشتری استفاده می نمودند، نتوانند خط اختصاصی سامانه پیامک خود را خدماتی سازند.عدم وجود شماره خدماتی باعث می شود تا نتوان پیام های مشتری مداری را برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتیشان بسته است، ارسال نمود.

ارسال پیامک خدماتی در نرم افزار ارتباط با مشتری از طریق سامانه ارسال پیامک ایده پردازان و به صورت ارسال از طریق لینک پشتیبانی می شود. برای استفاده ازین قابلیت می تواند روند را به صورت زیر در نرم افزار خود پیاده سازی نمایید.

ارسال پیامک خدماتی در نرم افزار ارتباط با مشتری :

  • در ابتدا می بایست در سامانه پیامک سفید ثبت نام انجام دهید و حساب کاربری خودتان را فعال سازی نمایید.
  • پس از تایید نام تجاری و فعال شدن ، از طریق شماره موبایلی که نام کاربری شما می باشد حرف p را به 300021 ارسال نمایید.
  • به شماره موبایل شما در کسری از ثانیه نام کاربری و رمز عبور ارسال می شود.
  • در نرم افزار ارتباط با مشتری خود لینک

    http://api.sms.ir/users/v1/Message/SendByUrl?UserName=Username&Password=Password&From=0&To=Mobile&Text=Test

    را وارد نمایید.
  • در قسمت username  همان نام کاربری و در قسمت password رمز عبوری که برایتان ارسال شده است را وارد نمایید.
  • شماره گیرنده و متن ارسالی در همان نرم افزار شما و در قسمت ارسال پیامک مشخص می شود و به این لینک ارسال خواهد شد.

برای اطمینان از ارسال می توانید همین لینک را در مرورگر خود وارد نموده و اطلاعات ارسال را به صورت مستقیم در آن وارد نمایید. اگر پیامک برای شما ارسال شود در داخل سامانه نیز برای ارسال مشکلی نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که بر اساس قوانین پنل پیامک سفید، ابتدا شماره موبایل در گروه مخاطبین پیش فرض وارد شده و برایش ارسال اطلاع رسانی انجام می شود و سپس متن مورد نظرتان فرستاده خواهد شد.