ارسال پیامک و تاثیر آن بر روی درآمد

آیا واقعا ارسال پیامک تاثیری بر روی افزایش درآمد دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا این موضوع را برای شما بررسی نماییم.

ارسال پیامک یکی از روش‌ های تبلیغاتی می باشد که در کشور ما خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده زیاد پیامک های تبلیغاتی همین موضوع می باشد؛ یعنی “تاثیر ارسال پیامک بر روی درآمد”. شرکت ها، فروشگاه ها، آموزشگاه ها و … می توانند با استفاده از ارسال پیامک کسب و کار خود را تبلیغ کرده و بر مشتریان و مخاطبان خود بیافزایند.

پیامک می تواند کسب و کار شما را به خوبی در ذهن افرادی که آن را دریافت می کنند بنشاند و یادآور نام برند و کسب و کار شما در ذهن دریافت کننده شود. مهمترین مسئله در ارسال پیامک تبلیغاتی این می باشد که شما با پیامک نسبت به هزینه ای که انجام می دهید بازخورد بهتری خواهید داشت.

شاید دیگر روش های تبلیغاتی تعداد بیشتری مخاطب و یا مشتری به سمت کسب و کار شما بیاورد اما با یک حساب و کتاب ساده متوجه خواهید شد که نسبت به هزینه ای که مسلما کمتر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد بازخورد خوبی داشته اید و تعداد بیشتری مخاطب و مشتری برای کسب و کار شما آمده است.

مسلما ارسال پیامک اگر روش پر بازده و تاثیر گذاری نبود دیگر کسی از آن استفاده نمی کرد. اما در ارسال پیامک این نکته مهم را هم باید به خاطر سپرد که پیامکی که امروز مثلا به 1000 نفر ارسال کرده اید هیچ وقت همین امروز بازخورد او را نخواهید دید. این پیامک ها به مرور زمان باعث می شوند تا مخاطب شما را بشناسد و در آینده حتما یکی از گزینه هایی که بررسی می کند شما خواهید بود.

شما می توانید به غیر از ارسال های تبلیغاتی به مشتریان خود هم ارسال پیامک انجام دهید. در این موارد می توانید بازخورد خود را بالاتر برده چراکه مخاطب یا مشتریتان شما را می شناسند و این مسئله کمک بیشتری به فروش شما خواهد کرد.

برای ارسال به مخاطبان و مشتریان خود که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند هم می توانید از نرم افزار پیامک سفید استفاده نمایید. پیامک سفید این قابلیت را به شما می دهد تا با وارد کردن شماره افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند به آن ها ارسال پیام داشته باشید.