عدم ارسال پیامک در وردپرس

علت عدم ارسال پیامک از طریق وردپرس سوال بسیاری از کاربرانی است که از افزونه ارسال پیامک وردپرس استفاده می کنند و به هر دلیل ارسال پیامک ندارند. افزونه ارسال پیام کوتاه وردپرس یکی از پلاگین های پر مصرف تحت این CMS می باشد. با توجه به اینکه بر روی وردپرس امکان نصب فروشگاه ساز ووکامرس نیز وجود دارد، تمام وب مستران و برنامه نویسان و طراحان سایت به دنبال انتخاب بهترین پلاگین ها در جهت ارسال پیام کوتاه های مربوط به ادمین سایت و یا خریداران هستند.

پلاگین های زیادی برای ارسال پیام کوتاه ارائه شده اند اما علت عدم ارسال پیامک از طریق وردپرس و افزونه ارسال متن؛ ممکن است به یکی از موارد زیر مربوط باشد.

علت عدم ارسال پیامک از طریق وردپرس :

  • عدم فعال بودن سامانه پیامکی

اتصال سرویس های ارسال پیام کوتاه در وردپرس به یک پنل پیامکی وابسته است. اگر آن پنل پیامکی فعال نباشد و یا منقضی شده باشد، افزونه نمی تواند ارسال پیام انجام دهد.

  • عدم وجود اعتبار اسال

شارژ نبودن پنل پیامکی و یا نبود اعتبار جهت ارسال پیام کوتاه در سامانه پیامکی، می تواند یکی از علل عدم ارسال پیامک توسط افزونه باشد.

  • عدم اتصال افزونه به پنل پیامکی

اگر به هر طریقی تنظیمات اتصال افزونه به سامانه ارسال و دریافت پیامک، به صورت اشتباه ثبت شود، افزونه فعال نشده و هیچ پیامکی ارسال نخواهد شد. ممکن است نام کاربری، رمز عبور و یا کلید های امنیتی و هویتی به صورت اشتباه وارد شده باشند و یا حتی خط اختصاصی ارسال کننده به صورت نادرست وارد شده باشد.

  • خط تبلیغاتی و عدم ارسال به شماره های مسدود

اگر هیچ اشکالی در اتصال افزونه و سامانه پیامکی وجود نداشته باشد و پنل ارسال پیام کوتاه نیز دارای اعتبار ارسال پیامک باشد، بسیاری از شماره موبایل های گیرندگان ( چه ادمین سایت و چه خریداران ) در لیست سیاه مخابراتی قرار دارد. این شماره موبایل ها دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند و تنها راه ارسال پیام به آن ها استفاده از خطوط خدماتی شده می باشد.

با توجه به اینکه صاحبین سایت ها اکثرا دارای هویت حقیقی هستند و نمی توانند خط خود را خدماتی کنند سامانه ارسال پیامک ایده پردازان برای این افراد خط خدماتی 8 رقمی و افزونه وردپرس با قابلیت دانلود رایگان در نظر گرفته است. کافیست وارد سامانه پنل انبوه شده و درخواست فعال سازی باشگاه مشتریان را داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سینا جنگلی 1398/11/22 پاسخ

    با سلام، پیامک برای کاربر  ارسال نمیشه چک کردم دیدم کد ایران رو نمیندازه پشت شماره همراه شخص، مثلا وقتی کاربر شماره موبایلشو وارد میکنه 9121231234 باید برای پنل ارسال بشه 00989121231234 اما اینجوری ارسال میشه 009121231234لطفاً کمک کنید خیلی مشکلم مهمهبا تشکر

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان