ارسال محتوای اطلاع رسانی توسط افراد و یا شرکت ها به مشتریانشان در سریع ترین زمان ممکن و البته رسیدن متن ها به آن ها جزو درخواست های هر کسب و کاریست.
محتوای اطلاع رسانی برای شرکت ها و یا ارگان ها می تواند شامل ارسال باقی مانده حساب، یادآوری جلسه و یا زمان نوبت پزشک، ارسال کد مرسوله و یا فاکتور پرداختی و … باشد.
سرویس ارسال سریع متن همراه با متن یکی از سرویس های تحت وب ارسال سریع پیامک در پنل انبوه است که با استفاده از خط خدماتی شده خود قابلیت ارسال محتوای اطلاع رسانی را به تمام شماره ها حتی شماره های مسدود را دارد.
ارسال ultra fast در وب سرویس های RESTFUL را می توانید از طریق دو روش فراخوانی و استفاده نمایید.

1. http://RestfulSms.com/api/UltraFastSend
در این روش و با استفاده ازین متد در ابتدا می بایست قالب ارسال متن را که در آن حداقل یک متغییر تعریف شده است را ثبت نمایید. سپس با استفاده از کد امنیتی و کلید وب سرویس موجود در سامانه و در قسمت منوی برنامه نویسان، اقدام به دریافت توکن نمایید. توکن 30 دقیقه اعتبار دارد و می توانید در ابتدای هر درخواست و یا پس از هر 30 دقیقه مجددا ایجاد شود.
سپس با استفاده از متد بالا و ارسال نام متغییر و مقدار آن، شماره قالب و شماره گیرنده ؛ متن خود را ارسال نمایید.

2. http://restfulsms.com/UltraFastSend?userName=username&password=password
در متد نوع دوم نیازی به ایجاد توکن ندارید. پس از ثبت و تایید قالب خود در متد و در هدر درخواست خود کافیست تا به جای استفاده از کدامنیتی و کلید وب سرویس، از نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید. نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز شما همان اطلاعات ورودی شما به پنل ارسال پیامک انبوه است.
در بدنه ارسال به همان حالت قبلی نام متغییر و مقدار آن، شماره گیرنده و کد قالب را ارسال می نمایید.