بازاریابی پیامکی – چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟

در مقالات قبلی از سری مقالات بازاریابی پیامکی در مورد موضوعاتی همچون شناخت از جامعه هدف، ساده و روان بودن کلمات، مزاحم نشدن و همچنین مدیریت خودکار مخاطبان صحبت کردیم.

ارائه پیشنهاد ویژه

یکی از نکاتی که می تواند به افزایش فروش کمک شایان به ذکری کند ارائه پیشنهاد ویژه و کمتر دیده شده در ارائه خدمات و یا محصولاتتان می باشد. تخفیف ها و پیشنهاد ها باید به صورتی باشد تا مخاطبان و مشتریانی که برایشان ارسال پیام داشته اید ترغیب شود که از کالا یا خدمات شما استفاده کنند.

پیشنهاد های ویژه می توانند به دو صورت باشد:

اول: قیمت محصول مناسب و باورنکردنی باشد. یعنی وقتی مخاطبتان دارد با خودش تحلیل می کند به این نتیجه برسد که با هزینه ای که پرداخت می کند و از شما خرید می کند قیمت بهتری نمی تواند پیدا کند. که در این شرایط نباید کیفیت کالا و خدمات شما پایین تر بیاید زیرا که نتیجه عکس می دهد و کاهش فروش را برای شما به ارمغان می آورد.

دوم: کالا و یا خدمات شما ویژه باشد. یعنی مخاطب نتواند مشابه محصول و یا خدمات شما را در جای دیگر ببیند. شما باید با بزرگ نمایی کردن وجه تمایزات کالا و یا خدمات خود به مخاطبان و مشتریانتان نشان دهید که در جای دیگری کالا و یا خدمات مشابه شما را پیدا نخواهد کرد و این برگ برنده ای برای کسب و کار و تجارت شما می باشد.

همیشه با ارائه پیشنهاد های ویژه و وجه تمایزات مناسب به مشتریان و مخاطبان خود می توانید افزایش فروش واقعی را تجربه کرده و از کسب و کار خود حتی در مواقع بدی و خلوتی بازار بالاترین بهره را ببرید.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را برای شما همراهان عزیز بازگو کرده باشیم.

با سری مقالات بازاریابی پیامکی همراه ما باشید …