نهمین حضور ایده پردازان در الکامپ 97 تا چند روز آینده و از 4 مرداد تا 9 مرداد و در سالن میلاد طبقه دوم رقم خواهد خورد.

الکامپ سال 1397 شاهد حضور نهمین دوره متوالی شرکت ایده پردازان در محل نمایشگاه تخصصی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خواهد بود.

حضورامسال شرکت ایده پردازان با برنامه های متنوع و منحصر به فرد خود همراه است و سبک متفاوتی را به نسبت سال های گذشته در نظر گرفته است.

برنامه های متنوعی که برای چهار روز نمایشگاه الکامپ 1397 در نظر گرفته شده است در سه دسته مجزا و جذاب ارائه می شود.

مسابقه:

مسابقات متنوع و جذابی در محل غرفه شرکت ایده پردازان (سالن میلاد، طبقه دوم ) در نظر گرفته شده است. نکته شگفت انگیز آن اهدای جوایزی برای برندگان مسابقه می باشد.پیشنهاد می کنم هر روزی که به بازدید نمایشگاه الکامپ اختصاص دادید حتما در محل غرفه شرکت ایده پردازان حضور داشته باشید و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

معرفی محصولات جدید و انحصاری :

محصول انحصاری بخش پیام دهی شرکت ایده پردازان با نام پیامک سفید در نمایشگاه الکامپ عرضه خواهد شد. پس از نشست خبری مربوط به رونمایی پیامک سفید، این دسترسی انحصاری در نمایشگاه الکامپ امسال به صورت عمومی معرفی شده و قابل استفاده خواهد بود. پیامک سفید ماژول انحصاری بخش پیام دهی شرکت ایده پردازان است که با استفاده از آن می توانید بارضایت به مشتریان خود پیام های اطلاع رسانی را ارسال نمایید. حتی اگر آن مشترکین دریافت پیام خود را مسدود نموده باشند.

جزئیات این محصول را از کارشناسان بخش SMS.IR در غرفه ایده پردازان بپرسید.

  • ایرو سرور

محصول منحصر به فرد، به روز و حرفه ای از سرور ابری را در محصول انحصاری بخش هاستینگ با نام ایرو سرور دریافت نمایید. توضیحات بیشتر این موضوع را حتما از کارشناسان حرفه ای بخش دامنه و هاستینگ دریافت کنید.

پایگاه انتقال تجارب:

برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و یا رسیدن به جایگاه های بالای پیشرفت، لازم نیست تجربه های دیگران را مجددا تجربه کنید و یا راه های زیادی برای پیدا کردن راهکار مناسب را امتحان کنید. در نمایشگاه الکامپ با پایگاهی آشنا می شوید که تمام راه کارهای مربوط به مدیریت و ارتباط با هم صنفان و همکاران ارائه شده است. راه هایی که آزموده شده و نتیجه آن کاملا مشخص است. با استفاده ازین پایگاه؛ تجربه ها راتجربه کنیم.

همکاری در فروش :

پیشنهاد همکاری با شرکت ایده پردازان می تواند گزینه ای ساده و پر درآمد برای شما باشد. این فرصت استثنایی تنها در زمان نمایشگاه الکامپ و در محل غرفه شرکت خواهد بود. یکی از روزهای نمایشگاه را برای دانستن شرایط همکاری اختصاص دهید.

شرکت ایده پردازان میزبان شما در طبقه دوم سالن میلاد واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خواهد بود.