چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم

 

همانطور که در سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم قبلی اشاره شد اولین نکته در تولید محتوای پیامکی شناخت کامل از جامعه هدف و دومین نکته سادگی کلمات انتخابی در محتوای پیامکی می باشد که باعث می شود بازاریابی پیامکی موفق تری داشته باشیم.

در این چهارشنبه قصد داریم تا سومین نکته که اهمیت بالایی در تبلیغات پیامکی دارد را برایتان بازگو کنیم.

مزاحم نشوید!!!

بله درست است، اگر می خواهید از تبلیغات پیامکی خود بالاترین بازدهی را دریافت کنید نباید مزاحم مخاطبان هدف خود شوید.

  • ارسال پیامک در ساعات پایانی شب
  • در زمان های میانه روز که برخی مشغول استراحت هستند
  • ارسال بیش از حد پیامک در بازه های زمانی کوتاه مدت

مواردی هستند که مزاحمت تلقی شده و می تواند به جای بازدهی مثبت بازدهی منفی برای شما و کسب و کارتان داشته باشد.

افراد اگر در زمان مناسبی پیام تبلیغاتی شما را دریافت کنند می توانند راحت تر در مورد پیام دریافتی خود تصمیم گیری کنند که با شما تماس بگیرند و یا خیر. البته برای برخی از مشاغل و خدمات این موضوع صدق نمی کند و امکان دارد اگر پیام خود را در زمان استراحت افراد برایشان ارسال کنید بازخورد بهتری داشته باشد.

مثلا برای رستوران ها و مراکز تفریحی بهتر است که پیام های خود را در زمان های پایانی روز ارسال کنند مانند 16 الی 20 تا افراد بتوانند تصمیم گیری کنند که اوقات فراغت خود از کار و مشغله روزانه را چگونه سپری کنند.

اگر قصد دارید تا در بازاریابی پیامکی موفق باشید و بتوانید به کسب و کار خود رونق بخشید نباید با تعداد پیام های زیاد و بیش از حد مخاطبان خود را کلافه کنید. پیام های متعدد و پر تکرار از مجموعه و شرکت شما برای مخاطب، امکان ثبت اثرات منفی در ذهن آن ها را دارد و می تواند بازاریابی پیامکی شما را با شکست مواجه کند.

در چهارشنبه آینده منتظر مقاله ای دیگر از سری مقالات بازاریابی پیامکی و یا همان چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم باشید …