لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

داستان موفقیت یک فروشنده

داستان اشتباه سعید و غفلت او از درآمدزایی بیشــتر

سعید فروشنده یک فروشگاه بزرگ در مرکز شهر است که به خاطر تفکرات قدیمی اش متحمل ضررهای بسیاری می گردد. سعید یک مغازه ی بزرگ پوشاک در یکی از خیابان های پر ترافیک و معروف تهران داشت. او که خود را بهترین بازار معرفی می کرد در یک چشم بهم زدن نیمی از سرمایه خود را از دست داد. او متوجه یک نوع تبلیغات جدید در بازار شد. سعید مورد را جویا شد تا بفهمد مغازه داران دیگر، چگونه مشتریان خود را حفظ می کنند و روز به روز با اینکه بازار در رکود است فروش خود را بالا می برند. او بالاخره توانست توسط یکی از دوستان مغازه دار خود موضوع را بفهمد. سعید متوجه شد که تمام مغازه داران آن راسته از بازار، با مشتریان خود ارتباط موثری برقرار می کنند و یکسری از آنها دوره های آموزشی خوبی را گذرانده اند.

چرا موفق بودند ؟

آنها همیشه ارتباط خود را با مشتریانشان پس از خرید حفظ می کردند و با یک نرم افزار ارتباطی در دسترس و راحت مدام با آنها در ارتباط بوده اند. مثلاً قبل از هر مناسبتی پیام تبریک را به مخاطب خود ارسال کرده و محصولات جدید خود را معرفی می کردند. هر زمان هم که فروش کاهش پیدا می کرد با فروش های ویژه و اعلام تخفیف ها به مشتریان فعلی دوباره درآمدخود را افزایش می دادند.

 


 

 

 

 “هزینه ی بدست آوردن مشتری جدید در هر کسب و کاری حدود ۵ الی ۱۰ برابر هزینه ی حفظ مشتریان فعلی است”

متاسفانه سعید خیلی دیر با این روش آشنا شد

او نتوانست جلوی بدهی ها و ریزش چک ها برسرش را بگیرد و اشتباهات سابق خود را جبران کند. به همین دلیل مجبور به بستن کامل فروشگاه گردید.

فروشگاه خود را نبندید

 

 

 
 
 

نرم افزار پیامک سفید را روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کرده، شماره ی موبایل مشتری ها را در نرم افزار وارد کرده و با آنها ارتباط هوشمندانه و عالی برقرار کنید.

مشاوره رایگان 0212853